Rare gitaar.quote:
Okquote:
wolfpiemel xDquote:
mie so horny?quote:Op maandag 6 april 2015 16:33 schreef JDude het volgende:
Even wat requestjes doen. Mie myself and I. Killing mie softly.
een hint dat Ramon en Timur de lunchshow gaan doen?twitter:ramon3fm twitterde op maandag 06-04-2015 om 17:45:58Dat beviel mij prima zo, op maandag tussen de middag op de radio! #3fm reageer retweet
Jawel, ik kreeg hiervan ook een lichte kokhalsneigingquote:
trololquote:Op maandag 6 april 2015 18:10 schreef Evertjan het volgende:
een hint dat Ramon en Timur de lunchshow gaan doen?twitter:ramon3fm twitterde op maandag 06-04-2015 om 17:45:58Dat beviel mij prima zo, op maandag tussen de middag op de radio! #3fm reageer retweet
Spare rib fax vanochtendquote:
Ik heb een soort Jenga toren op het plateau gefabriceerdquote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat de ribbetjes er niet overdwars uitkwamen...
Ja duh. Heb net een hele dag in de kinderliedjes gezeten, dus zo'n Zwaarste Lijst is een fijn antigif.quote:
Paasliedjes? Wodan nog aan toe.quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Heb net een hele dag in de kinderliedjes gezeten, dus zo'n Zwaarste Lijst is een fijn antigif.
TSJOE TSJOE WAAAA TSJOE TSJOE WAAA TSJOE TSJOE WAAWAAAWAAAAquote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Heb net een hele dag in de kinderliedjes gezeten, dus zo'n Zwaarste Lijst is een fijn antigif.
*pakt de scheermesjes er bij*quote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
TSJOE TSJOE WAAAA TSJOE TSJOE WAAA TSJOE TSJOE WAAWAAAWAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |