Goed prakken!quote:Op maandag 6 april 2015 10:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fax tijdens het douchen?
Daarom; altijd een vork meenemen!quote:Op maandag 6 april 2015 10:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fax tijdens het douchen?
Ik had al gefaxt, net nadat ik op was gestaan... Maar ja, 1 uur later moest ik weerquote:Op maandag 6 april 2015 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik doe er nu 1 vlak VOOR het douchen
quote:Can We Guess Your Taste In Men Based On Your Taste In Food?
You got: Tall, Dark, and Drop Dead Gorgeous
You’re headstrong and know when something works. You’re assertive and never afraid to speak your mind. You prefer your men like your coffeechocolate: strong, dark, and smooth.
quote:Op maandag 6 april 2015 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat houd ik toch van Buzzfeed quizjes
[..]
quote:You got: Slick, Stylish, and Sophisticated
You’re classy, debonair, and stylish as hell. You have always been refined and need a man who’s dressed to the nines. Only a man with refined taste can possibly keep pace with you.
Toch fijn om te weten dat we op verschillende soorten mannen vallen. Zitten we ook niet in elkaars vaarwater.quote:
is dat met Beth Ditto en Peter Beense?quote:Op maandag 6 april 2015 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond De Zwaarste Lijst op StuBru! Komt dat luisteren!
Ja, en Israel Kamakawiwo'olequote:Op maandag 6 april 2015 13:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat met Beth Ditto en Peter Beense?
quote:Op maandag 6 april 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat we op verschillende soorten mannen vallen. Zitten we ook niet in elkaars vaarwater.
Zal niet veranderen ook want het beheer van die site is d00d.quote:Op maandag 6 april 2015 14:18 schreef BobW het volgende:
Er is wel wat mis gegaan in de database bij dit nummer:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8526
RIP beheer van die sitequote:Op maandag 6 april 2015 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal niet veranderen ook want het beheer van die site is d00d.
quote:Op maandag 6 april 2015 14:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal niet veranderen ook want het beheer van die site is d00d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |