quote:

Heldjequote:

Inderdaad, Commissariaat van de Media, kom er aub inquote:Op zaterdag 4 april 2015 09:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Binnen 20 minuten 3 spotjes en één keer kaarten voor die debiele 3FM Awards. We zappen weer verder.

Zoals mijn zeer gewaarde collega/vriend altijd zegt:"dikke eieren!"quote:

Zit er een cumken in dan?quote:Op zondag 5 april 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe wil je je eitje? Gekookt, gebakken of bevrucht?

Heel ver gezocht iddquote:Op zondag 5 april 2015 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit er een cumken in dan?
... Neh te ver gezocht

Niet alle "grappen" kunnen winnaars zijnquote:Op zondag 5 april 2015 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heel ver gezocht iddduurde ook ff voor ik hem snapte

Eerlijk gezegd heb ik het niet kunnen volgen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wat vonden jullie van de Paaspop uitzendingen?

Hoezo niet veel bij stilstaan?quote:3FM bestaat in oktober 50 jaar. Op welke manier staat 3FM hierbij stil?
“Het is een mooi gegeven maar we gaan er niet al te lang bij stil staan, stil staan is sowieso niets voor 3FM. Er verschijnt een boek, er wordt een televisie documentaire gemaakt, we zijn in gesprek over een mogelijk een tentoonstelling en waarschijnlijk komt er een thema avond op NPO3. Het is ook de bedoeling dat 3FM een week in het teken staat van het 50-jarig bestaan, hierdoor zal de 90’s Request in het najaar komen te vervallen.”

Toppop3 zien ze dus als een flop bij de NPO vroeg mij eigen al af waarom er geen nieuwe serie van kwamquote:Op zondag 5 april 2015 21:46 schreef MarijeH het volgende:
Een interview met Wilbert Mutsears:
http://spreekbuis.nl/wilb(...)-de-luistercijferdag
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het niet kunnen volgen.

Ze staan al drie weken stil bij die malle awards van ze. Double standards.quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Wilbert: "stil staan is sowieso niets voor 3FM"

Want er zijn niet genoeg weken over? Wat een onzin.quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hoezo niet veel bij stilstaan?![]()
Geen 90's request is wel erg jammer though

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |