Dat had ik X 4 dit weekend, heerlijk! Al is het heerlijk om in de avond van de stilte te genietenquote:
Nou he. Alleen kan ik slecht tegen stilte, dus daarom staan de speakers nu bol.quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik X 4 dit weekend, heerlijk! Al is het heerlijk om in de avond van de stilte te genieten
Godverdomme bedanktquote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
TSJOE TSJOE WAAAA TSJOE TSJOE WAAA TSJOE TSJOE WAAWAAAWAAAA
Ik ook, maar ik weet dat het na een zeer prikkelrijk weekend ontzettend belangrijk isquote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou he. Alleen kan ik slecht tegen stilte, dus daarom staan de speakers nu bol.
Sorry skattie, ik heb zomaar ineens een leven...quote:
Moehaa, slaap lekker jong!!quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme bedankt
Zit ik daar de hele nacht mee in m'n hoofd...
Hier idem ditoquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, 2 slokken koffie op en meteen aan de fax!
Ik denk dat hij bij 538 ook behoorlijk goed gedraaid is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ie de verkeerde studio binnen gewandeld? 3FM is toch z'n home?
Donderdag wel ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hungry was voor meer centjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat welquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk eens hoe lief
[ afbeelding ]
Eensch, had niet verwacht dat dat nog zou kunnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nieuwe Sheppard net zo kut als de eerste
Enorm veel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Leaf, kunnen we daar nog iets positiefs over zeggen?
Aha, de bedoelt het prima stel tieten van de zangeres?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Enorm veel.
Maar ik laat het even achterwege
Goeie tetten, zonder meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aha, de bedoelt het prima stel tieten van de zangeres?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie combineert er nou luipaard print met ruitjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
soberso, luipaardprintquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie combineert er nou luipaard print met ruitjes?
Haha xDquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay zou verplicht de opbrengst van dit zeiknummer moeten overmaken aan een organisatie die zich in zet voor het behoud van papegaaien.
Jij hebt een goed weekend gehad zie ik...quote:
Klopt. Heb jeu de boules gespeeld met mokkeltje. Tussen de 70plussersquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt een goed weekend gehad zie ik...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Heb jeux de boules gespeeld met mokkeltje. Tussen de 70plussers[ afbeelding ]
En nee, dit is geen slang voor iets anders![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zou haar raken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Met een Jeu de boules balquote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ze heeft dus lekker met ballen gespeeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Heb jeu de boules gespeeld met mokkeltje. Tussen de 70plussers[ afbeelding ]
En nee, dit is geen slang voor iets anders![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Verdomme.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep. En heb haar 'geketst' aldus een bejaardequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft dus lekker met ballen gespeeld
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Waarom moet ik zo nodig weer die spoiler bekijken?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. En heb haar 'geketst' aldus een bejaarde
(mijn bal tegen haar aangegooid)
Dat was precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo nodig weer die spoiler bekijken?
Lekker eitjes vervenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo nodig weer die spoiler bekijken?
Verdomme nog de MH ook ditquote:
Rustig aan Beavis, het was vast slechts een elleboogquote:
Heh heh heh hehehehquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Rustig aan Beavis, het was vast slechts een elleboog
Haha, je zei ruk.quote:
Het kan zo een advertentie voor H&M zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Hoog water op Scheveningen op links en een subsidieneger
nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan zo een advertentie voor H&M zijn
Dat rode kriebeltje onderaan kan zo het logo zijn inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, 1 ervan heeft ook het onvermijdelijke hoedje of mutsjequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
inb4 wolfrolf:quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, 1 ervan heeft ook het onvermijdelijke hoedje of mutsje
Haha je zei m..quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben gewoon de stylist van H&M aangenomen voor deze klus.
Moeten ze maar fatsoenlijke muziek draaienquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En de zure bommen die gisteren niet gevallen zijn, moeten vandaag ook vallen.
Muis jouw UI is stomquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En de zure bommen die gisteren niet gevallen zijn, moeten vandaag ook vallen.
Je vindt mij zingend in een badjas niet leuk?quote:
Ik wil gewoon de gouwe ouwe terugquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt mij zingend in een badjas niet leuk?
Die ben ik kwijtquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de gouwe ouwe terug![]()
![]()
/autist
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moeten ze maar fatsoenlijke muziek draaien
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gezellig zo met Ed vd Berg ook in het topiek
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gezellig zo met Ed vd Berg ook in het topiek
| Forum Opties | |