Ja ze gaan er wel leuk mee om. Hoorde van de stagaires dat het één en ander wel verbeterd is. Ik zat in de 1e lichting en op het begin lopen ze altijd tegen dingen aan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Open dag een paar weken geleden
Was gezellig, toffe mensen.
Zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:03 schreef DrNick het volgende:
Geef het maar door aan Robert, vindt 'ie vast leuk om te horen
Bij mij kom je er zonder gebroken rug uit hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, Utrechtse buschauffeurs. Breek me de bek niet open
Ik ga het niet eens proberenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Bij mij kom je er zonder gebroken rug uit hoor.
Yish, thanksquote:Op woensdag 1 april 2015 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ze gaan er wel leuk mee om. Hoorde van de stagaires dat het één en ander wel verbeterd is. Ik zat in de 1e lichting en op het begin lopen ze altijd tegen dingen aan.
Bij vragen, PM/FB etc etc.
quote:[..]
Zal ik zeker doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, ik wou een flauwe grap makenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dus elke keer als die wagons eentje naar voren moet, moet er een loc langskomen om dat te verplaatsen? Hmm ik had verwacht dat ze dat innovatiever hadden opgelost. Ik zie die dingen namelijk altijd 's avonds halverwege de wagons in die overslag staan.
Misluktquote:Op woensdag 1 april 2015 22:14 schreef Maegrim het volgende:
[..]
geen idee, ik wou een flauwe grap maken
Als je nu Weekend Vrij neemt, betaal je slechts 29 voor 450 dagretourtjes. Echt fantastisch!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef zeefje het volgende:
Shit net te laat voor die spoordeelwinkelactie van 3xdagretour voor 33,-
dat was ik dan nietquote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, jammer. Was wel een leuk meisje bij goederen.
Ik heb niet structureel 30 Euro over per maand.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je nu Weekend Vrij neemt, betaal je slechts 29 voor 450 dagretourtjes. Echt fantastisch!
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb niet structureel 30 Euro over per maand.
450 dagretourtjes?
Fantastisch tochquote:Op woensdag 1 april 2015 22:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb niet structureel 30 Euro over per maand.
450 dagretourtjes?
Ja maar hoe kom je aan 450 dagretourtjesquote:
Dagretour is toch maar één heen- en terugreis geldig?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je aan 450 dagretourtjes
Ja, maar zo kom je nooit aan 450quote:Op woensdag 1 april 2015 22:32 schreef James1988 het volgende:
Je kunt toch wel vaker een retourtje doen? Breda - Amsterdam - Breda - Eindhoven - Breda - Roosendaal - Breda, dat zijn er al 3.
Dat is toch niets voor onbeperkt reizen in het weekend?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef zeefje het volgende:
Anyhowww, weekend vrij lijkt mij ideaal. Behalve die 30 euro in de maand
Dordrecht - Rotterdam - Utrecht - Maastricht zit je al op een uur of 4. Naar Groningen +4 terug naar Dordrecht +4 is dus al 12 iur reizenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef DrNick het volgende:
Hoeveel keer per dag zou het theoretisch mogelijk zijn om heen en weer te reizen, en tussen welke stations is dat?
Wel als je het geld niet hebt.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is toch niets voor onbeperkt reizen in het weekend?
Hilversum - Hilversum Sportpark vv doe je snellerquote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dordrecht - Rotterdam - Utrecht - Maastricht zit je al op een uur of 4. Naar Groningen +4 terug naar Dordrecht +4 is dus al 12 iur reizen![]()
heb ik een keer gedaan
das 5 minuten?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hilversum - Hilversum Sportpark vv doe je sneller
Rotterdam Centraal - Schiedam Centrum kan je vaker per dag doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je studeert toch? Als je op fietsafstand van je school zit kun je studenten OV toch in het weekend doen nemen?quote:
Ik heb even gekeken, maar het is niet zo. Lopen aansluitingen niet zo mooi.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal - Schiedam Centrum kan je vaker per dag doen.
Hoe veel treinen rijden daar per uur. Als je vaak op en neer wilt kun je het beste een iets langer traject nemen dat wel welk kwartier rijdt denk ik?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn ov heb ik doordeweeks met nodig (stage,school) dan weekend (voornamelijk voor vrije tijd)quote:Op woensdag 1 april 2015 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je studeert toch? Als je op fietsafstand van je school zit kun je studenten OV toch in het weekend doen nemen?
Aha ja als je hem door de week nodig bent gaat het niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mijn ov heb ik doordeweeks met nodig (stage,school) dan weekend (voornamelijk voor vrije tijd)
Minimale afname 12 maandenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha ja als je hem door de week nodig bent gaat het niet.
Kun je dat weekend vrij niet per maand nemen dan? Dan kun je zelf bekijken of je het geld er die maand voor hebt en of het misschien niet voordeliger is die maand 'gewoon' met 40% korting te reizen?
Wat ben je negatief zegquote:
Niks mis mee. Het rijdt prima daar, op de chaos bij het CS na danquote:Op woensdag 1 april 2015 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, Utrechtse buschauffeurs. Breek me de bek niet open
Maakt mij persoonlijk niet veel uit, maar het zou wel handiger zijn om het maandelijks op te kunnen zeggen.quote:
Station met de meeste treinbewegingen van Duitslandquote:Op donderdag 2 april 2015 01:41 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Volledige grootte (7500x5000px) PNG (94MB) - JPG (6MB)
Meer dan Frankfurt?quote:Op donderdag 2 april 2015 07:46 schreef bork het volgende:
[..]
Station met de meeste treinbewegingen van Duitsland![]()
Heb het gefixt.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Ga de OP eens fixen, het plaatje bovenin!
Met S-Bahn erbij jaquote:Op donderdag 2 april 2015 09:25 schreef bork het volgende:
[..]
Sicher, richtig, genau, stimmt!
http://de.wikipedia.org/w(...)B6fe_der_Kategorie_1
Dat zijn toch ook treinen?quote:
yeah right, ga er maar eens onderliggen dan praten weer verder pippoquote:
Je doet gewoon alsof een ICE-3 hetzelfde is als een S-Bahn, dat kan toch nietquote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
yeah right, ga er maar eens onderliggen dan praten weer verder pippo![]()
Ik wou het ook al posten inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
Tussen Groningen en Groningen noord op bijna de identieke plek (<100 meter) op hetzelfde tijdstip 2 springers in 24 uur. Heel naar.....
Bij het Reitdiep toch? Vreemde plaats. Het is overigens tentamenweek.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
Tussen Groningen en Groningen noord op bijna de identieke plek (<100 meter) op hetzelfde tijdstip 2 springers in 24 uur. Heel naar.....
Is een slecht tentamen al een reden om je voor een trein te werpen? Ik mag hopen van niet toch.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Bij het Reitdiep toch? Vreemde plaats. Het is overigens tentamenweek.
Sommige mensen doen het kennelijk...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is een slecht tentamen al een reden om je voor een trein te werpen? Ik mag hopen van niet toch.
Zou dat verband niet zo snel leggen, maar wel met het nieuws dat in Nederland de politie steeds meer haar handen vol heeft aan verwarde mensen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Bij het Reitdiep toch? Vreemde plaats. Het is overigens tentamenweek.
niet best ...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor grapjas heeft die plateaus in de helling omhoog bedacht? Nu kun je niet meer volgas het dak opquote:
Hebben de stationsborden daar inmiddels een normaal formaat?quote:
Maar die kun je maar voor de helft zien: in noordelijke richting rijden ze langs de overkapping, door een soort metrostationquote:
Er is op dat dak een plekje met mijn naam erop.quote:
In München zijn de S-Bahnen gewone treinen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:27 schreef b2py het volgende:
Dan speelt Munchen helemaal vals, daar zie je ze helemaal niet!
Nou, dit is vast net zo 'comfortabel' als een SLeTquote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef ReisT het volgende:
Als je denkt dat alles met derde rail een metro is...
Met een draadje erboven is zo'n Hamburgse S-Bahn net een gewone trein:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef ReisT het volgende:
Als je denkt dat alles met derde rail een metro is...
Heb ik gezegd dat derde rail het allerenigste is wat metro's tot metro maakt?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:05 schreef MTL het volgende:
Alles met derde rail metro? Dus ook deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Wel verdomd snelle metro's dan
Ja, in Engeland zijn alle treinen metro's omdat het omgrenzingsprofiel anders is. Anders dan wat zou ik niet weten, maar goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef MTL het volgende:
Oh, dan is het maar goed dat het omgrenzingsprofiel in Engeland ook anders is, zijn het toch nog metro'sWas al bang van niet
Nou zeg, verkeerde been uit bed gestapt of kan je vandaag niet tegen een grapje?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, in Engeland zijn alle treinen metro's omdat het omgrenzingsprofiel anders is. Anders dan wat zou ik niet weten, maar goed.
Zo, lach me nu maar uit om deze domme opmerking, heb jij ook nog je lolletje vandaag.
Dat geldt voor vrij veel Britse commutermeuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef Basekid_NZ het volgende:
Tering, wat een ontiegelijk lelijk ding is die class 442
Sittard heeft toch maar 1 eiland perron? En het zijspoor naast het gebouw word toch weinig gebruikt?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:24 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist twee kinderen van een jaar of 10 die het spoor over renden tussen perron 1 en 2 op Sittard om de sprinter naar Heerlen nog te kunnen halen.Conducteur heeft ze laten staan en hopelijk nog flink te woord gestaan.
Ze hebben het gewoon nodig. Die forensentreinen zitten stampvol en het beheer van rollend materieel wordt sterk geregisseerd door het Department for Transport.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:45 schreef MTL het volgende:
[..]
Nou zeg, verkeerde been uit bed gestapt of kan je vandaag niet tegen een grapje?
Gister zeker alle grappen al opgemaakt
Die Engelsen hebben overigens inderdaad wel een belachelijk omgrenzingsprofiel, en ze presteren het dan ook nog om er een 3+2 stoelopstelling van te maken in een aantal treinen
Sprinter naar Heerlen stond opgesteld op 1B (langs het gebouw), terwijl die normaal op 2A staat inderdaad. Is vaker de laatste tijd, geen flauw idee waarom. Bepaald handig is het niet, 2 minuten overstap voor de mensen uit de IC naar Maastricht die de sprinter moeten hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:13 schreef straceaem het volgende:
[..]
Sittard heeft toch maar 1 eiland perron? En het zijspoor naast het gebouw word toch weinig gebruikt?
Vind je het gek dat mensen dan over het spoor rennen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Sprinter naar Heerlen stond opgesteld op 1B (langs het gebouw), terwijl die normaal op 2A staat inderdaad. Is vaker de laatste tijd, geen flauw idee waarom. Bepaald handig is het niet, 2 minuten overstap voor de mensen uit de IC naar Maastricht die de sprinter moeten hebben.
Gekke eilandbewoners!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrij veel Britse commutermeuk.
Kan niet anders dan beamen!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:02 schreef James1988 het volgende:
De Britten hebben best mooie treinen. De Pendolino's van Virgin, de Javelins, de Adelante's, de Meridians (zeker in de kleuren van het vroegere Midland Mainline), enzovoorts. Ook de nieuwe Class 800/801 (Hitachi Super Express / IEP) vind ik wel mooi.
Het is vooral commutermeuk die echt godsonmogelijk lelijk is.
De Adelante in Grand Central liveryquote:Op donderdag 2 april 2015 19:02 schreef James1988 het volgende:
De Britten hebben best mooie treinen. De Pendolino's van Virgin, de Javelins, de Adelante's, de Meridians (zeker in de kleuren van het vroegere Midland Mainline), enzovoorts. Ook de nieuwe Class 800/801 (Hitachi Super Express / IEP) vind ik wel mooi.
Het is vooral commutermeuk die echt godsonmogelijk lelijk is.
Ohjaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De Adelante in Grand Central livery
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrij veel Britse commutermeuk.
Picsquote:Op donderdag 2 april 2015 19:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ohja
Al ziet een HST in GC-livrei er ook fantastisch uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |