In München zijn de S-Bahnen gewone treinen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:27 schreef b2py het volgende:
Dan speelt Munchen helemaal vals, daar zie je ze helemaal niet!
Nou, dit is vast net zo 'comfortabel' als een SLeTquote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef ReisT het volgende:
Als je denkt dat alles met derde rail een metro is...
Met een draadje erboven is zo'n Hamburgse S-Bahn net een gewone trein:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef ReisT het volgende:
Als je denkt dat alles met derde rail een metro is...
Heb ik gezegd dat derde rail het allerenigste is wat metro's tot metro maakt?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:05 schreef MTL het volgende:
Alles met derde rail metro? Dus ook deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Wel verdomd snelle metro's dan
Ja, in Engeland zijn alle treinen metro's omdat het omgrenzingsprofiel anders is. Anders dan wat zou ik niet weten, maar goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef MTL het volgende:
Oh, dan is het maar goed dat het omgrenzingsprofiel in Engeland ook anders is, zijn het toch nog metro'sWas al bang van niet
Nou zeg, verkeerde been uit bed gestapt of kan je vandaag niet tegen een grapje?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, in Engeland zijn alle treinen metro's omdat het omgrenzingsprofiel anders is. Anders dan wat zou ik niet weten, maar goed.
Zo, lach me nu maar uit om deze domme opmerking, heb jij ook nog je lolletje vandaag.
Dat geldt voor vrij veel Britse commutermeuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef Basekid_NZ het volgende:
Tering, wat een ontiegelijk lelijk ding is die class 442
Sittard heeft toch maar 1 eiland perron? En het zijspoor naast het gebouw word toch weinig gebruikt?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:24 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist twee kinderen van een jaar of 10 die het spoor over renden tussen perron 1 en 2 op Sittard om de sprinter naar Heerlen nog te kunnen halen.Conducteur heeft ze laten staan en hopelijk nog flink te woord gestaan.
Ze hebben het gewoon nodig. Die forensentreinen zitten stampvol en het beheer van rollend materieel wordt sterk geregisseerd door het Department for Transport.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:45 schreef MTL het volgende:
[..]
Nou zeg, verkeerde been uit bed gestapt of kan je vandaag niet tegen een grapje?
Gister zeker alle grappen al opgemaakt
Die Engelsen hebben overigens inderdaad wel een belachelijk omgrenzingsprofiel, en ze presteren het dan ook nog om er een 3+2 stoelopstelling van te maken in een aantal treinen
Sprinter naar Heerlen stond opgesteld op 1B (langs het gebouw), terwijl die normaal op 2A staat inderdaad. Is vaker de laatste tijd, geen flauw idee waarom. Bepaald handig is het niet, 2 minuten overstap voor de mensen uit de IC naar Maastricht die de sprinter moeten hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:13 schreef straceaem het volgende:
[..]
Sittard heeft toch maar 1 eiland perron? En het zijspoor naast het gebouw word toch weinig gebruikt?
Vind je het gek dat mensen dan over het spoor rennen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Sprinter naar Heerlen stond opgesteld op 1B (langs het gebouw), terwijl die normaal op 2A staat inderdaad. Is vaker de laatste tijd, geen flauw idee waarom. Bepaald handig is het niet, 2 minuten overstap voor de mensen uit de IC naar Maastricht die de sprinter moeten hebben.
Gekke eilandbewoners!quote:Op donderdag 2 april 2015 17:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrij veel Britse commutermeuk.
Kan niet anders dan beamen!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:02 schreef James1988 het volgende:
De Britten hebben best mooie treinen. De Pendolino's van Virgin, de Javelins, de Adelante's, de Meridians (zeker in de kleuren van het vroegere Midland Mainline), enzovoorts. Ook de nieuwe Class 800/801 (Hitachi Super Express / IEP) vind ik wel mooi.
Het is vooral commutermeuk die echt godsonmogelijk lelijk is.
De Adelante in Grand Central liveryquote:Op donderdag 2 april 2015 19:02 schreef James1988 het volgende:
De Britten hebben best mooie treinen. De Pendolino's van Virgin, de Javelins, de Adelante's, de Meridians (zeker in de kleuren van het vroegere Midland Mainline), enzovoorts. Ook de nieuwe Class 800/801 (Hitachi Super Express / IEP) vind ik wel mooi.
Het is vooral commutermeuk die echt godsonmogelijk lelijk is.
Ohjaquote:Op donderdag 2 april 2015 19:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De Adelante in Grand Central livery
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrij veel Britse commutermeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |