Dat is toch niets voor onbeperkt reizen in het weekend?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef zeefje het volgende:
Anyhowww, weekend vrij lijkt mij ideaal. Behalve die 30 euro in de maand
Dordrecht - Rotterdam - Utrecht - Maastricht zit je al op een uur of 4. Naar Groningen +4 terug naar Dordrecht +4 is dus al 12 iur reizenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef DrNick het volgende:
Hoeveel keer per dag zou het theoretisch mogelijk zijn om heen en weer te reizen, en tussen welke stations is dat?
Wel als je het geld niet hebt.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is toch niets voor onbeperkt reizen in het weekend?
Hilversum - Hilversum Sportpark vv doe je snellerquote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dordrecht - Rotterdam - Utrecht - Maastricht zit je al op een uur of 4. Naar Groningen +4 terug naar Dordrecht +4 is dus al 12 iur reizen![]()
heb ik een keer gedaan
das 5 minuten?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hilversum - Hilversum Sportpark vv doe je sneller
Rotterdam Centraal - Schiedam Centrum kan je vaker per dag doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je studeert toch? Als je op fietsafstand van je school zit kun je studenten OV toch in het weekend doen nemen?quote:
Ik heb even gekeken, maar het is niet zo. Lopen aansluitingen niet zo mooi.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal - Schiedam Centrum kan je vaker per dag doen.
Hoe veel treinen rijden daar per uur. Als je vaak op en neer wilt kun je het beste een iets langer traject nemen dat wel welk kwartier rijdt denk ik?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn ov heb ik doordeweeks met nodig (stage,school) dan weekend (voornamelijk voor vrije tijd)quote:Op woensdag 1 april 2015 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je studeert toch? Als je op fietsafstand van je school zit kun je studenten OV toch in het weekend doen nemen?
Aha ja als je hem door de week nodig bent gaat het niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mijn ov heb ik doordeweeks met nodig (stage,school) dan weekend (voornamelijk voor vrije tijd)
Minimale afname 12 maandenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha ja als je hem door de week nodig bent gaat het niet.
Kun je dat weekend vrij niet per maand nemen dan? Dan kun je zelf bekijken of je het geld er die maand voor hebt en of het misschien niet voordeliger is die maand 'gewoon' met 40% korting te reizen?
Wat ben je negatief zegquote:
Niks mis mee. Het rijdt prima daar, op de chaos bij het CS na danquote:Op woensdag 1 april 2015 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, Utrechtse buschauffeurs. Breek me de bek niet open
Maakt mij persoonlijk niet veel uit, maar het zou wel handiger zijn om het maandelijks op te kunnen zeggen.quote:
Station met de meeste treinbewegingen van Duitslandquote:Op donderdag 2 april 2015 01:41 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Volledige grootte (7500x5000px) PNG (94MB) - JPG (6MB)
Meer dan Frankfurt?quote:Op donderdag 2 april 2015 07:46 schreef bork het volgende:
[..]
Station met de meeste treinbewegingen van Duitsland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |