Heb het gefixt.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Ga de OP eens fixen, het plaatje bovenin!
Met S-Bahn erbij jaquote:Op donderdag 2 april 2015 09:25 schreef bork het volgende:
[..]
Sicher, richtig, genau, stimmt!
http://de.wikipedia.org/w(...)B6fe_der_Kategorie_1
Dat zijn toch ook treinen?quote:
yeah right, ga er maar eens onderliggen dan praten weer verder pippoquote:
Je doet gewoon alsof een ICE-3 hetzelfde is als een S-Bahn, dat kan toch nietquote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
yeah right, ga er maar eens onderliggen dan praten weer verder pippo![]()
Ik wou het ook al posten inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
Tussen Groningen en Groningen noord op bijna de identieke plek (<100 meter) op hetzelfde tijdstip 2 springers in 24 uur. Heel naar.....
Bij het Reitdiep toch? Vreemde plaats. Het is overigens tentamenweek.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
Tussen Groningen en Groningen noord op bijna de identieke plek (<100 meter) op hetzelfde tijdstip 2 springers in 24 uur. Heel naar.....
Is een slecht tentamen al een reden om je voor een trein te werpen? Ik mag hopen van niet toch.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Bij het Reitdiep toch? Vreemde plaats. Het is overigens tentamenweek.
Sommige mensen doen het kennelijk...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is een slecht tentamen al een reden om je voor een trein te werpen? Ik mag hopen van niet toch.
Zou dat verband niet zo snel leggen, maar wel met het nieuws dat in Nederland de politie steeds meer haar handen vol heeft aan verwarde mensen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Bij het Reitdiep toch? Vreemde plaats. Het is overigens tentamenweek.
niet best ...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor grapjas heeft die plateaus in de helling omhoog bedacht? Nu kun je niet meer volgas het dak opquote:
Hebben de stationsborden daar inmiddels een normaal formaat?quote:
Maar die kun je maar voor de helft zien: in noordelijke richting rijden ze langs de overkapping, door een soort metrostationquote:
Er is op dat dak een plekje met mijn naam erop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |