Punttettenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je van die piramietjes hebben zeker.
Pronte borstjes!quote:
Ik ook voor jou jaquote:
Eén van de smaken van de gratis flamoestuintjes!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook voor jou ja
Helaas is het topic net dicht. Nu moet je tieten kweken
Tieten kweken?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook voor jou ja
Helaas is het topic net dicht. Nu moet je tieten kweken
Bij rhu, 17 jaar geleden.quote:
Ja, als we de TT moeten geloven...quote:
Veel plezier ermeequote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de smaken van de gratis flamoestuintjes!
Nee bedankt, ik probeer juist wat gewicht kwijt te raken. Als ik veel zou gaan eten en drinken dan zou ik manboobs kweken en dat is helemaal niets vind ikquote:
Gast, toen was ze 5quote:
12, maar goed, da's nog steeds te jong.quote:
Ik geloof ook niet dat Air heel opgewonden raakt van moobsquote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik probeer juist wat gewicht kwijt te raken. Als ik veel zou gaan eten en drinken dan zou ik manboobs kweken en dat is helemaal niets vind ik
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Air heel opgewonden raakt van moobs
tsja, ik heb er altijd twe op zak, nog makkelijker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zelf kweken als ik er al 2 kan "lenen"?
Flauw van haarquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrouw vond niet eens dat in gemeenschap van goederen betekende dat één van haar tieten van mij was
Blij dat je het zelf zegtquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12, maar goed, da's nog steeds te jong.
Maar ik hoef ze tenminste niet de hele tijd zelf mee te sjouwenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
tsja, ik heb er altijd twe op zak, nog makkelijker.
De helft van haar mening is ook van jou, dus jij kan vinden dat het wel zo is.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrouw vond niet eens dat in gemeenschap van goederen betekende dat één van haar tieten van mij was
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof ook niet dat Air heel opgewonden raakt van moobs
Oe, goed punt!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De helft van haar mening is ook van jou, dus jij kan vinden dat het wel zo is.
Ze heeft geen tetten meer. Be nice to her man...quote:
17 jaar geleden was ik 12...quote:
Dat liever dan een stuk afzichtelijk ongemak tussen m'n benenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik hoef ze tenminste niet de hele tijd zelf mee te sjouwen
ja dat dusquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12, maar goed, da's nog steeds te jong.
Ze heeft ze wel, ze bedekken alleen haar navel.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
Ze heeft geen tetten meer. Be nice to her man...![]()
Spuit 12quote:
Huwelijkse voorwaarde.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat als er bij scheiding een bal de ene kant, en een tiet de andere kant op moet, het aantal scheidingen flink gaat terugnemen...
Niet zo over de theezakjes van rhu.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
Dat liever dan een stuk afzichtelijk ongemak tussen m'n benen
Dat zijn toch geen tetten meer te noemen manquote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft ze wel, ze bedekken alleen haar navel.
Ongemakkelijk is het wel, en dan maak ik het me nog wat minder ongemakkelijk door in openbare ruimtes wijdbeens te gaan zitten, is het nog niet goedquote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat liever dan een stuk afzichtelijk ongemak tussen m'n benen
Danarolequote:Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tetten meer te noemen man
dat vraag ik me eigenlijk ook vaak af? Waarom zou je dat nog doen?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarde.
Waarom in gemeenschap zou trouwen....
Omdat je er op vertrouwd dat zelfs al zou je uit elkaar gaan, je elkaar nog steeds als normaal mens behandelt.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarde.
Waarom in gemeenschap zou trouwen....
he nee, gekkie, waarom zou je.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je er op vertrouwd dat zelfs al zou je uit elkaar gaan, je elkaar nog steeds als normaal mens behandelt.
Hoe noem je het dan wel?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
Dat zijn toch geen tetten meer te noemen man
maar wat is het voordeel tot die tijd?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je er op vertrouwd dat zelfs al zou je uit elkaar gaan, je elkaar nog steeds als normaal mens behandelt.
En dat kan niet onder voorwaarde?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
geen rompslomp, geen extra notariskostenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wat is het voordeel tot die tijd?
quote:
Dat dekt de lading wel beter.quote:
Nee, maar dat heeft geen voordeel verder, wel veel kosten.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat kan niet onder voorwaarde?Dan doe je iemand te kort?
Net de regering. Korte termijn besparing maar over later niet na te hoeven denken. Helder.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
geen rompslomp, geen extra notariskosten
Exploderen ze als je ze blootstelt aan lucht?quote:
Juist wel over later denken en tot de conclusie komen dat je je nu 1k~2k kunt uitbesparen, omdat je geen barbaar bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net de regering. Korte termijn besparing maar over later niet na te hoeven denken. Helder.
Wat heeft het met barbaar te maken sjappie?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist wel over later denken en tot de conclusie komen dat je je nu 1k~2k kunt uitbesparen, omdat je geen barbaar bent.
Je hebt het geprobeerd?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze worden alleen niet lekker luchtig en stevig van 15 min in de oven
Doen danaroles dat?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exploderen ze als je ze blootstelt aan lucht?
ja of over 18 jaar met een shitload aan advocaat kosten zitten omdat je nu wilde besparenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist wel over later denken en tot de conclusie komen dat je je nu 1k~2k kunt uitbesparen, omdat je geen barbaar bent.
quote:
Huwelijkse voorwaarden heb je nodig als je met ruzie uit elkaar gaat. Dan verdeel je alvast de poet in een tijd dat je nog wel goed met elkaar kunt, omdat je niet het risico wil nemen dat je op een later tijdstip een barbaar blijkt te zijn die niet normaal kan handelen als je uit elkaar gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft het met barbaar te maken sjappie?
Kijk, dat is anders. Dan wil je een vluchtweg hebben voor als dat bedrijf over de kop gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief heeft een eigen bedrijf dus ik ga niet in gemeenschap van goederen trouwen hoor
Waarom advocaat kosten?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja of over 18 jaar met een shitload aan advocaat kosten zitten omdat je nu wilde besparen
Blij dat ik geen danaroles heb danquote:
Goed. Je wil je te kort aan basis kennis weer eens verspreiden. Prima als je niet weet wat het is en wat je er mee kan (iets vastleggen inplaats van ongeregeld laten wat je geregeld wilt hebben) dam stoppen we het gesprek weer eens en ga je eerst maar inlezen. of niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden heb je nodig als je met ruzie uit elkaar gaat. Dan verdeel je alvast de poet in een tijd dat je nog wel goed met elkaar kunt, omdat je niet het risico wil nemen dat je op een later tijdstip een barbaar blijkt te zijn die niet normaal kan handelen als je uit elkaar gaat.
Het zijn ook Danerolles. We falen allemaal hopeloosquote:
Stuur maar een foto van je tieten, dan geef ik wel aan of het daneroles zijn of niet.quote:
omdat het reëel is dat jullie scheiding niet zo zonnig verloopt als je vermoedquote:
Bullshit, als er geen grote financiële of zakelijke verschillen zijn, dus in de 'normale' situatie is het enkel dat.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed. Je wil je te kort aan basis kennis weer eens verspreiden. Prima als je niet weet wat het is en wat je er mee kan (iets vastleggen inplaats van ongeregeld laten wat je geregeld wilt hebben) dam stoppen we het gesprek weer eens en ga je eerst maar inlezen. of niet.
Het heeft in elk geval niks met barbaar maken of de ander het brood in de mond niet gunnen.
al mijn scheidingen waren zonnig, ik ben zelf heel zonnig.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat denken reëel is dat jullie scheiding niet zo zonnig verloopt als je vermoed
Is goed knul.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit, als er geen grote financiële of zakelijke verschillen zijn, dus in de 'normale' situatie is het enkel dat.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je tieten, dan geef ik wel aan of het daneroles zijn of niet.
Ik ben bloedserieus.quote:
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef Juup© het volgende:
Maar m.b.t. het "kweken" van theezaktietjes, gaat dat niet vanzelf als de dames ouder worden?
Nou, dat moet je kweken. Staat er toch?quote:
Nah, gaat gewoon met de ouderdom toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dat moet je kweken. Staat er toch?
Geloof wat je wilt gelovenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gaat gewoon met de ouderdom toch?
Hoe oud ben jij nu trouwens?
Bijna jaquote:
Toch sowieso dat de leeftijd van een vrouw bepaald wordt door de werkelijke leeftijd - het aantal jaren gerekend vanaf het 30e levensjaar?quote:
In dit geval heeft hij dat niet nodigquote:
Daar doe ik 't voorquote:
Huhquote:Op maandag 30 maart 2015 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch sowieso dat de leeftijd van een vrouw bepaald wordt door de werkelijke leeftijd - het aantal jaren gerekend vanaf het 30e levensjaar?
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij dat niet nodig
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn hystericiquote:Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf hun 29e blijven ze altijd 29
Of ben je die fase alweer voorbij?
Nothing better than the real thingquote:
Maar ze hebben wel tietenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn hysterici
yvonne is b.v. ook nog steeds 39quote:Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf hun 29e blijven ze altijd 29
Of ben je die fase alweer voorbij?
Dan doe jij het toch lekker met de hysterici? Des te meer vrouwen voor de echte mannen hierquote:
Echt? Zo oud?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn hysterici
Denk dat mn vriendin dat niet zo tof zou vindenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan doe jij het toch lekker met de hysterici? Des te meer vrouwen voor de echte mannen hier
De vrouw of de Hysterica?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat mn vriendin dat niet zo tof zou vinden
Het zou ook 40 kunnen zijn, maar zeker geen dag ouder. Cougarquote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ze veel ouder was
Dan liever Danerollesquote:
Fixedquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou ook 60 kunnen zijn, maar zeker geen dag ouder. Cougar
Naja, 1 jaar maakt verder ook niks uitquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou ook 40 kunnen zijn, maar zeker geen dag ouder. Cougar
40... 60... potato, potato... (ja, met accentjes die ik niet ga zoekenquote:
Ik vind het wel relevant aangezien we het er over hebben.quote:
Fixed en schlussquote:Op maandag 30 maart 2015 16:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant aangezien ik het er over heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:38 schreef Juup© het volgende:
Mental reminder voor mezelf, zoek niet meer op theezak borsten![]()
[ afbeelding ]
Moet je eens voor de grap gaan googlen over psychische aandoeningen, tis een feest van zelfherkenningquote:Op maandag 30 maart 2015 16:38 schreef Juup© het volgende:
Mental reminder voor mezelf, zoek niet meer op theezak borsten![]()
[ afbeelding ]
Zelfherkenning? Ik heb geen boobs dus zal mezelf er niet in herkennenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap gaan googlen over psychische aandoeningen, tis een feest van zelfherkenning
Boobs zijn dan ook geen psychische aandoening tot zover ik weetquote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfherkenning? Ik heb geen boobs dus zal mezelf er niet in herkennen
Touchequote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Boobs zijn dan ook geen psychische aandoening tot zover ik weet
Psychische aandoening: Theezaktietfobie.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfherkenning? Ik heb geen boobs dus zal mezelf er niet in herkennen
Ik ga er niet eens op zoekenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Psychische aandoening: Theezaktietfobie.
Ik ben liever een egofielquote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Psychische aandoening: Theezaktietfobie.
Ik zou het nog wel aandurven. Theezaktietfetish echter...quote:
Ach, theezakjes of niet het zou mij niets uitmaken ik ben immers ook niet perfectquote:Op maandag 30 maart 2015 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel aandurven. Theezaktietfetish echter...
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, theezakjes of niet het zou mij niets uitmaken ik ben immers ook niet perfect
Gelukkig, maak ik nog steeds een kansquote:Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, theezakjes of niet het zou mij niets uitmaken ik ben immers ook niet perfect
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig, maak ik nog steeds een kans
Order restoredquote:
Waarom kun je geen auto rijden?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Juup© het volgende:
Ik moet/wil eigenlijk nog even naar de winkel, maar kan geen auto rijden nu![]()
Hmmmm even kijken wat ik kan verzinnen
O wacht, dat is natuurlijk geen R&P iets.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Juup© het volgende:
Ik moet/wil eigenlijk nog even naar de winkel, maar kan geen auto rijden nu![]()
Hmmmm even kijken wat ik kan verzinnen
Bier.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom kun je geen auto rijden?
Is het ver weg dan? Lopen geen optie?
Dan heb ik geen meelijquote:
>>> KLBquote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
O wacht, dat is natuurlijk geen R&P iets.
Niet nodig hoor. We zijn gewoon verzuurd hierquote:Op maandag 30 maart 2015 17:03 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Mijn excuus voor het posten in het verkeerde topic
Ja, sorry, we hebben al heel wat te stellen met eenalcoholist als Q.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, sorry, we hebben al heel wat te stellen met eenalcoholist als Q.
Dat zegt ons Q. ook altijdquote:Op maandag 30 maart 2015 17:09 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik ben gelukkig geen alcoholist, ik lust alleen graag op z'n tijd wat bier
Heerlijk he, die confrontatietherapie?quote:
Eeuhmmmquote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk he, die confrontatietherapie?
Wel een beetje onder de gordel, I know...quote:
En dan in een topic terecht komen over theezaktietenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komen vanzelf blijkbaar als ik het zo leesSterkte
Joahquote:Op maandag 30 maart 2015 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan in een topic terecht komen over theezaktieten
Maar geen theezaktietjes gezien?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah!
Vandaag veel overleg en rechtzitting en brak hoofd en half keelpijn/begin verkoudheid dingen![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Uberhaupt niet. Plus let ik niet om![]()
Ik zoek op borst pushups en krijg dit te zienquote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Meestal kenmerken die zich door onzichtbaarheid in het openbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek op borst pushups en krijg dit te zien![]()
Zou ik daar mijn theezakjes wat mee omhoog kunnen takelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat denk ik niet, maar misschien je borsten welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou ik daar mijn theezakjes wat mee omhoog kunnen takelen?
Bij mij is dat niet alleen voor de vakantie zo. Heb zo'n idee dat ik chronisch verkouden ben geworden ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:39 schreef Renesite het volgende:
Waaaarom word ik altijd brakker met de dag voordat ik vakantie heb!!
stijve nek, keel vol met slijm en een neus die lullig doet
Theezakjes. Borsten. Same differencequote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar misschien je borsten wel
Tussen de echte mannen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Tally het volgende:
Ik mag zo door de blubber een bouwkeet inDat is mijn werkplekje voor vandaag
Beter in de bouwkeet dan in de blubber, ik heb net met de auto een andere auto uit de modder getrokken nu kan ik de auto weer gaan wassenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Tally het volgende:
Ik mag zo door de blubber een bouwkeet inDat is mijn werkplekje voor vandaag
Waarom zou je een auto wassen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter in de bouwkeet dan in de blubber, ik heb net met de auto een andere auto uit de modder getrokken nu kan ik de auto weer gaan wassen
Het is maar een kopje. Misschien zat er wel water inquote:
Ach, een regenbuitje en hij is weer schoon genoeg toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het nu een tractor lijktIk was dat ding anders eigenlijk zelden.
Ook een ideequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, een regenbuitje en hij is weer schoon genoeg toch?
Ik geloof dat ik in 4 jaar tijd mijn auto maar 1 keer heb laten wassen. En dat geldt ook voor het schoonmaken van de binnenkantquote:
Behoorlijke bug i.d.d.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:24 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
De binnenkant van de auto doe ik wel zo nu en dan, al is het maar omdat mijn dochter er een puinhoop van maakt
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar een kopje. Misschien zat er wel water in
Ik rij hem gemiddeld 1 keer per maand door de wasstraat denk ik. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in 4 jaar tijd mijn auto maar 1 keer heb laten wassen. En dat geldt ook voor het schoonmaken van de binnenkant
Ach, waarom? Als het kreng maar rijdt toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij ook al! Ik heb me voorgenomen het met deze auto beter te doen..
Als je anders niet meer kunt zitten is dat wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:24 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
De binnenkant van de auto doe ik wel zo nu en dan, al is het maar omdat mijn dochter er een puinhoop van maakt
Ja nee, het moet echt beter..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, waarom? Als het kreng maar rijdt toch?
Hoewel, als het je eigen auto is zou ik in de winter toch wel af en toe de onerkant ff schoonmaken voordat-ie wegroest
Ik dacht het nog te fixen met wat spaties, maar helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Behoorlijke bug i.d.d.
En ik heb een verkeerde quote gedaan zie ik nu![]()
Niets moetquote:
'Lijkt'quote:
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goorquote:
Ben voor melk gegaan en een kop vlaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Lijkt'
Maar vooruit, kopje thee dan?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goor
Oh ze is jarig vandaag
Chocoladevlaquote:
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik rij hem gemiddeld 1 keer per maand door de wasstraat denk ik. Kleine moeite.
En het varken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goor
Oh ze is jarig vandaag
Die niet.quote:
Hem?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
Nou ja het is wel eerder 1 keer per 1 tot 2 maanden eerder dan elke 3 weken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, m'n vader de autopurist. Ben nog niet wakkerWas vannacht alerter.
quote:
Veel zuivel wel dan. Melk en vlaquote:
Gielquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
die Giel met zijn emo geblaat.. Doet ie dat nu bij elk gecrasht vliegtuig?
Nu ligt er natuurlijk altijd wel een kleed enzo, maar als je het niet bijhoudt maakt dat weinig verschilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hond is wel smerig in de auto ja
Weg gedaan?!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hahaha nee. DIe woont al een tijd samen met een andere big op een boerderij.
Zit een knop op de radioquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
die Giel met zijn emo geblaat.. Doet ie dat nu bij elk gecrasht vliegtuig?
Ja, maar ze zijn zo lekker gevat en uitbundig en flapuiterigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Giel.
Wat een overdreven aandacht hebben we toch altijd voor mensen die niets bijzonders doen maar iets harder praten dan anderen.
Giel, Filemon, Valerio, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die mensen "bekend" zijn.
Ja maar voor zijn eigen bestwil! En met heel veel tranenquote:
Ik vind de stank altijd het ergste. Zit nog liever in een auto waarin gerookt wordtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ligt er natuurlijk altijd wel een kleed enzo, maar als je het niet bijhoudt maakt dat weinig verschil
Geen supermarkt in de buurt waar je even snel langs kunt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, tis tenminste lekker
Kut, bedenk me net dat ik m'n bananen ben vergeten
Dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Giel.
Wat een overdreven aandacht hebben we toch altijd voor mensen die niets bijzonders doen maar iets harder praten dan anderen.
Giel, Filemon, Valerio, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die mensen "bekend" zijn.
Ik vind niet je het erg ruikt. Maar goed, ik ben er aan gewend natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind de stank altijd het ergste. Zit nog liever in een auto waarin gerookt wordt
Tssss dat varken was er eerder. En die zet je aan de kant voor de eerste de beste neukert!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar voor zijn eigen bestwil! En heel veel tranenMet dat om het weekend naar Utrecht zijn, was hij veel te vaak alleen, was echt heel zielig. En nu heeft ie een varkensvriendinnetje enzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tssss dat varken was er eerder. En die zet je aan de kant voor de eerste de beste neukert!![]()
Je zoon naar een pleeggezin of op een kinderboerderij?
Dat zal het zijn denk ik, want ik vind het echt meurenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind niet je het erg ruikt. Maar goed, ik ben er aan gewend natuurlijk
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Kut, bedenk me net dat ik m'n bananen ben vergeten
Oh ja! Ff m'n radijsjes erbij pakkenquote:
Nop, enkel een macdonaldsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen supermarkt in de buurt waar je even snel langs kunt?
Hebben die geen fruitsalades tegenwoordig? Probeer een banaan los te hosselen bij zequote:
Vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Toch ernstig als je ergens geen fruit kunt kopen maar wel vette meuk
Ik leef wel op vla vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Hebben die geen fruitsalades tegenwoordig? Probeer een banaan los te hosselen bij ze
Ik zou dat echt niet trekkenquote:
Jaja, kom er maar in met de trekken-grapjes.quote:
Kom maar in de vla?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaja, kom er maar in met de trekken-grapjes.
En de kom er maar in-grapjes.
Ja, ik heb geen idee. Er is vast wel iemand die dat wat vindtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom maar in de vla?![]()
Dat lijkt me niet lekker.
Nu Menno Buch dood is zullen we het hopelijk nooit meer op tv zienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee. Er is vast wel iemand die dat wat vindt
Da's 2 uur op een dagquote:Hoe zit het met kolven op het werk?
- Vrouwen met een kind dat jonger is dan negen maanden mogen kolven onder werktijd
- De baas moet die uren doorbetalen
- Moeders mogen maximaal een vierde van de arbeidstijd besteden aan het kolven
- Vrouwen moeten bij de werkgever melden dat ze van plan zijn te kolven
- Dat moet gebeuren vóórdat ze beginnen te werken bij een nieuwe werkgever of bij de huidige na zwangerschapsverlof
- De wet zegt niet op welk moment voor aanvang van het werk de vrouw dat moet meedelen
Waarom niet?quote:
Dat deed ik toch al niet. Nooit wat van die vent gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu Menno Buch dood is zullen we het hopelijk nooit meer op tv zien
Ik moet elke paar uur iets fatsoenlijks eten anders val ik omquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ow heb wel appels (maar daar krijg ik vaak juist een lege-maag gevoel van![]()
en natuurlijk cup a soup
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet elke paar uur iets fatsoenlijks eten anders val ik om
Maar er is GEEN sprake van ongelijke rechten op de werkvloer!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
wat lees ik nou dan weer op FB
[..]
Da's 2 uur op een dag
Sodeknetter.
Ach liever op een memorabele manier het leven verlaten dan oud en versleten en vergeten.quote:
Hoe doen mensen dat?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu Menno Buch dood is zullen we het hopelijk nooit meer op tv zien
Me too. Mag het alleen niet meer.quote:
Dat is wel waar ja, maar volgens mij had hij nog wel wat leuke afleveringen van De wereld van.. kunnen makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach liever op een memorabele manier het leven verlaten dan oud en versleten en vergeten.
Nu leeft hij voort. Het beste van zijn leven had hij al op gebruikt.
Ongelijke rechten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar er is GEEN sprake van ongelijke rechten op de werkvloer!.
Kun je niet met de laptop op schoot kolven ofzo, dat je die tijd gebruikt om e-mails weg te werken? Ik zou me al schuldig voelen als ik te lang op de plee zit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar er is GEEN sprake van ongelijke rechten op de werkvloer!.
De hangt er vanaf. Was er tijdens zijn leven naar buiten gekomen dat hij 90% aan het verzinnen was dan was dat misschien minder leuk geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar volgens mij had hij nog wel wat leuke afleveringen van De wereld van.. kunnen maken
Dat gebeurt ook heel vaak hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet met de laptop op schoot kolven ofzo, dat je die tijd gebruikt om e-mails weg te werken? Ik zou me al schuldig voelen als ik te lang op de plee zit.
Oh nee hoor, had ik echt prima gevonden. Ik weet het nu en kijk toch graag nog wel eens een stukje, Maakt het misschien juist wel leukerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hangt er vanaf. Was er tijdens zijn leven naar buiten gekomen dat hij 90% aan het verzinnen was dan was dat misschien minder leuk geweest.
Ik vind het het zoveelste geval van, jouw persoonlijke keuze de probleem van je baas maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet met de laptop op schoot kolven ofzo, dat je die tijd gebruikt om e-mails weg te werken? Ik zou me al schuldig voelen als ik te lang op de plee zit.
Ik denk dat er weinig zullen zijn die in die tijd helemaal niks doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het het zoveelste geval van, jouw persoonlijke keuze de probleem van je baas maken.
Leuk, werknemer is net een paar maanden weggeweest en nu is ze weer terug, en vervolgens is ze nog 2 uur per dag weg.
Lol, dat hoor ik wel van meer mensen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet elke paar uur iets fatsoenlijks eten anders val ik om
Ze zal wel parttime werken, maar dat re-integreren op de werkvloer schiet niet op als je van de 4 uur dat je er bent 1 uur zit te kolven (en 3 uur zit te lammeren over je kind).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het het zoveelste geval van, jouw persoonlijke keuze de probleem van je baas maken.
Leuk, werknemer is net een paar maanden weggeweest en nu is ze weer terug, en vervolgens is ze nog 2 uur per dag weg.
Over het algemeen eet ik op zaterdag overdag vrijwel niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, dat hoor ik wel van meer mensen.
Heb ik geen problemen mee. Kan zelfs verhuizen op een lege maag en dan eens rond 19.00 uur een warme maaltijd doen.
Ja, die kans is 100% uiteraard.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zal wel parttime werken, maar dat re-integreren op de werkvloer schiet niet op als je van de 4 uur dat je er bent 1 uur zit te kolven (en 3 uur zit te lammeren over je kind).
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, dat hoor ik wel van meer mensen.
Heb ik geen problemen mee. Kan zelfs verhuizen op een lege maag en dan eens rond 19.00 uur een warme maaltijd doen.
Ik vond het gewoon opvallend, m'n bek viel er even van open zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind jullie wel lief samen ranten hoor
En blijkbaar zijn er ook echt mensen die het normaal vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon opvallend, m'n bek viel er even van open zeg maar
Het is meer dat je als je borstvoeding geeft, wel moetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn er ook echt mensen die het normaal vinden.
Gewoon wat beter schoonmaken dus. Ja hoor, keiharde actie tegen verborgen prostitutiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Godtje het volgende:
PVDA/VVD/Amsterdam bashen![]()
NWS / Paul Slettenhaar is spermasporen zat
Dan....doe....je....dat....thuis.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat je als je borstvoeding geeft, wel moet
Elke keer als ik een massage neem is het weer een teleurstelling als ze geen happy end voorstellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon wat beter schoonmaken dus. Ja hoor, keiharde actie tegen verborgen prostitutie
Hahaha lieve schat, acht uur op kantoor, dan knappen je tieten uit elkaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan....doe....je....dat....thuis......
"ik heb ook recht op een baan, ook al ben ik er nooit en doe ik nooit wat".
JAjajaja, ik overdrijf.
Je hebt geen idee hoe het werkt he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Dan....doe....je....dat....thuis..... .
Ditoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke keer als ik een massage neem is het weer een teleurstelling als ze geen happy end voorstellen.
Ja, dat snap ik wel, mijn punt is dat je geen fuck op de werkvloer te zoeken hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha lieve schat, acht uur op kantoor, dan knappen je tieten uit elkaar
Lol, dat heb ik alleen als ik brak benquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over het algemeen eet ik op zaterdag overdag vrijwel niksTenzij ik wegga, dan gaat er wat cruesli in.
Gewoon eten jij dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het niet
Ach ja, het is niet anders
Dat trekken die tieten niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan....doe....je....dat....thuis......
"ik heb ook recht op een baan, ook al ben ik er nooit en doe ik nooit wat".
JAjajaja, ik overdrijf.
Hup de keuken in dus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, mijn punt is dat je geen fuck op de werkvloer te zoeken hebt.
Heb net een halve banaan op. Sorryquote:
Correctquote:
Banaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
BanaanAlleen lekker als het ergens doorheen zit.
Pffff, streng ben je tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Of gewoon geen koter als je wil werken.
Dubieus wanneer jij het zegt...quote:
Iemand moet het doenquote:
quote:
Au. Echt au!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat je als je borstvoeding geeft, wel moet
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Ben er gewoon allergisch voor, jij viespeuk
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of m'n tuintafel er nog staat trouwens.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.
awwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het niet
Ach ja, het is niet anders
Ik at als tiener ook weleens een paar dagen amper.Kauwgom en water ofzo, misschien een beetje vla. Crashdiëtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.
En waarom ik het deed? Geen idee, ik weet het niet meer
Als ik ergens niet tegen kon dan was het wel mijn eerste vriendinnetje, die dus elke dag vroeg: 'vind je mij dik?'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik at als tiener ook weleens een paar dagen amper.Kauwgom en water ofzo, misschien een beetje vla. CrashdiëtenNu tonnetje rond zijn
Vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.
En waarom ik het deed? Geen idee, ik weet het niet meer
Als ik nu ook foto's van mezelf uit die tijd zie, denk ik 'ieeew'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als ik ergens niet tegen kon dan was het wel mijn eerste vriendinnetje, die dus elke dag vroeg: 'vind je mij dik?'
Terwijl ze gewoon broodmager was![]()
Chips? 'Neeeeeee, ik moet lijnen'![]()
![]()
Haha, heb je in ieder geval goed je best gedaan om het in te halenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu ook foto's van mezelf uit die tijd zie, denk ik 'ieeew'M'n zus is een kop kleiner dan ik en we droegen toen elkaars kleren
Nu zitten er vijf maten tussen.
Beetje doorgeschotenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha, heb je in ieder geval goed je best gedaan om het in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |