Punttettenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je van die piramietjes hebben zeker.
Pronte borstjes!quote:
Ik ook voor jou jaquote:
Eén van de smaken van de gratis flamoestuintjes!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook voor jou ja
Helaas is het topic net dicht. Nu moet je tieten kweken
Tieten kweken?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook voor jou ja
Helaas is het topic net dicht. Nu moet je tieten kweken
Bij rhu, 17 jaar geleden.quote:
Ja, als we de TT moeten geloven...quote:
Veel plezier ermeequote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de smaken van de gratis flamoestuintjes!
Nee bedankt, ik probeer juist wat gewicht kwijt te raken. Als ik veel zou gaan eten en drinken dan zou ik manboobs kweken en dat is helemaal niets vind ikquote:
Gast, toen was ze 5quote:
12, maar goed, da's nog steeds te jong.quote:
Ik geloof ook niet dat Air heel opgewonden raakt van moobsquote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik probeer juist wat gewicht kwijt te raken. Als ik veel zou gaan eten en drinken dan zou ik manboobs kweken en dat is helemaal niets vind ik
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Air heel opgewonden raakt van moobs
tsja, ik heb er altijd twe op zak, nog makkelijker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zelf kweken als ik er al 2 kan "lenen"?
Flauw van haarquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrouw vond niet eens dat in gemeenschap van goederen betekende dat één van haar tieten van mij was
Blij dat je het zelf zegtquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
12, maar goed, da's nog steeds te jong.
Maar ik hoef ze tenminste niet de hele tijd zelf mee te sjouwenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
tsja, ik heb er altijd twe op zak, nog makkelijker.
De helft van haar mening is ook van jou, dus jij kan vinden dat het wel zo is.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrouw vond niet eens dat in gemeenschap van goederen betekende dat één van haar tieten van mij was
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof ook niet dat Air heel opgewonden raakt van moobs
Oe, goed punt!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De helft van haar mening is ook van jou, dus jij kan vinden dat het wel zo is.
Ze heeft geen tetten meer. Be nice to her man...quote:
17 jaar geleden was ik 12...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |