Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Behoorlijke bug i.d.d.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:24 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
De binnenkant van de auto doe ik wel zo nu en dan, al is het maar omdat mijn dochter er een puinhoop van maakt
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar een kopje. Misschien zat er wel water in
Ik rij hem gemiddeld 1 keer per maand door de wasstraat denk ik. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in 4 jaar tijd mijn auto maar 1 keer heb laten wassen. En dat geldt ook voor het schoonmaken van de binnenkant
Ach, waarom? Als het kreng maar rijdt toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij ook al! Ik heb me voorgenomen het met deze auto beter te doen..
Als je anders niet meer kunt zitten is dat wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:24 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
De binnenkant van de auto doe ik wel zo nu en dan, al is het maar omdat mijn dochter er een puinhoop van maakt
Ja nee, het moet echt beter..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, waarom? Als het kreng maar rijdt toch?
Hoewel, als het je eigen auto is zou ik in de winter toch wel af en toe de onerkant ff schoonmaken voordat-ie wegroest
Ik dacht het nog te fixen met wat spaties, maar helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Behoorlijke bug i.d.d.
En ik heb een verkeerde quote gedaan zie ik nu![]()
Niets moetquote:
'Lijkt'quote:
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goorquote:
Ben voor melk gegaan en een kop vlaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Lijkt'
Maar vooruit, kopje thee dan?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goor
Oh ze is jarig vandaag
Chocoladevlaquote:
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik rij hem gemiddeld 1 keer per maand door de wasstraat denk ik. Kleine moeite.
En het varken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goor
Oh ze is jarig vandaag
Die niet.quote:
Hem?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
Nou ja het is wel eerder 1 keer per 1 tot 2 maanden eerder dan elke 3 weken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, m'n vader de autopurist. Ben nog niet wakkerWas vannacht alerter.
quote:
Veel zuivel wel dan. Melk en vlaquote:
Gielquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
die Giel met zijn emo geblaat.. Doet ie dat nu bij elk gecrasht vliegtuig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |