Die niet.quote:
Hem?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
Nou ja het is wel eerder 1 keer per 1 tot 2 maanden eerder dan elke 3 weken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, m'n vader de autopurist. Ben nog niet wakkerWas vannacht alerter.
quote:
Veel zuivel wel dan. Melk en vlaquote:
Gielquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
die Giel met zijn emo geblaat.. Doet ie dat nu bij elk gecrasht vliegtuig?
Nu ligt er natuurlijk altijd wel een kleed enzo, maar als je het niet bijhoudt maakt dat weinig verschilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hond is wel smerig in de auto ja
Weg gedaan?!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hahaha nee. DIe woont al een tijd samen met een andere big op een boerderij.
Zit een knop op de radioquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
die Giel met zijn emo geblaat.. Doet ie dat nu bij elk gecrasht vliegtuig?
Ja, maar ze zijn zo lekker gevat en uitbundig en flapuiterigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Giel.
Wat een overdreven aandacht hebben we toch altijd voor mensen die niets bijzonders doen maar iets harder praten dan anderen.
Giel, Filemon, Valerio, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die mensen "bekend" zijn.
Ja maar voor zijn eigen bestwil! En met heel veel tranenquote:
Ik vind de stank altijd het ergste. Zit nog liever in een auto waarin gerookt wordtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ligt er natuurlijk altijd wel een kleed enzo, maar als je het niet bijhoudt maakt dat weinig verschil
Geen supermarkt in de buurt waar je even snel langs kunt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, tis tenminste lekker
Kut, bedenk me net dat ik m'n bananen ben vergeten
Dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Giel.
Wat een overdreven aandacht hebben we toch altijd voor mensen die niets bijzonders doen maar iets harder praten dan anderen.
Giel, Filemon, Valerio, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die mensen "bekend" zijn.
Ik vind niet je het erg ruikt. Maar goed, ik ben er aan gewend natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind de stank altijd het ergste. Zit nog liever in een auto waarin gerookt wordt
Tssss dat varken was er eerder. En die zet je aan de kant voor de eerste de beste neukert!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar voor zijn eigen bestwil! En heel veel tranenMet dat om het weekend naar Utrecht zijn, was hij veel te vaak alleen, was echt heel zielig. En nu heeft ie een varkensvriendinnetje enzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tssss dat varken was er eerder. En die zet je aan de kant voor de eerste de beste neukert!![]()
Je zoon naar een pleeggezin of op een kinderboerderij?
Dat zal het zijn denk ik, want ik vind het echt meurenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind niet je het erg ruikt. Maar goed, ik ben er aan gewend natuurlijk
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Kut, bedenk me net dat ik m'n bananen ben vergeten
Oh ja! Ff m'n radijsjes erbij pakkenquote:
Nop, enkel een macdonaldsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen supermarkt in de buurt waar je even snel langs kunt?
Hebben die geen fruitsalades tegenwoordig? Probeer een banaan los te hosselen bij zequote:
Vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Toch ernstig als je ergens geen fruit kunt kopen maar wel vette meuk
Ik leef wel op vla vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Hebben die geen fruitsalades tegenwoordig? Probeer een banaan los te hosselen bij ze
Ik zou dat echt niet trekkenquote:
Jaja, kom er maar in met de trekken-grapjes.quote:
Kom maar in de vla?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaja, kom er maar in met de trekken-grapjes.
En de kom er maar in-grapjes.
Ja, ik heb geen idee. Er is vast wel iemand die dat wat vindtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom maar in de vla?![]()
Dat lijkt me niet lekker.
Nu Menno Buch dood is zullen we het hopelijk nooit meer op tv zienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee. Er is vast wel iemand die dat wat vindt
Da's 2 uur op een dagquote:Hoe zit het met kolven op het werk?
- Vrouwen met een kind dat jonger is dan negen maanden mogen kolven onder werktijd
- De baas moet die uren doorbetalen
- Moeders mogen maximaal een vierde van de arbeidstijd besteden aan het kolven
- Vrouwen moeten bij de werkgever melden dat ze van plan zijn te kolven
- Dat moet gebeuren vóórdat ze beginnen te werken bij een nieuwe werkgever of bij de huidige na zwangerschapsverlof
- De wet zegt niet op welk moment voor aanvang van het werk de vrouw dat moet meedelen
Waarom niet?quote:
Dat deed ik toch al niet. Nooit wat van die vent gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu Menno Buch dood is zullen we het hopelijk nooit meer op tv zien
Ik moet elke paar uur iets fatsoenlijks eten anders val ik omquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ow heb wel appels (maar daar krijg ik vaak juist een lege-maag gevoel van![]()
en natuurlijk cup a soup
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet elke paar uur iets fatsoenlijks eten anders val ik om
Maar er is GEEN sprake van ongelijke rechten op de werkvloer!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
wat lees ik nou dan weer op FB
[..]
Da's 2 uur op een dag
Sodeknetter.
Ach liever op een memorabele manier het leven verlaten dan oud en versleten en vergeten.quote:
Hoe doen mensen dat?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu Menno Buch dood is zullen we het hopelijk nooit meer op tv zien
Me too. Mag het alleen niet meer.quote:
Dat is wel waar ja, maar volgens mij had hij nog wel wat leuke afleveringen van De wereld van.. kunnen makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach liever op een memorabele manier het leven verlaten dan oud en versleten en vergeten.
Nu leeft hij voort. Het beste van zijn leven had hij al op gebruikt.
Ongelijke rechten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar er is GEEN sprake van ongelijke rechten op de werkvloer!.
Kun je niet met de laptop op schoot kolven ofzo, dat je die tijd gebruikt om e-mails weg te werken? Ik zou me al schuldig voelen als ik te lang op de plee zit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar er is GEEN sprake van ongelijke rechten op de werkvloer!.
De hangt er vanaf. Was er tijdens zijn leven naar buiten gekomen dat hij 90% aan het verzinnen was dan was dat misschien minder leuk geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar volgens mij had hij nog wel wat leuke afleveringen van De wereld van.. kunnen maken
Dat gebeurt ook heel vaak hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet met de laptop op schoot kolven ofzo, dat je die tijd gebruikt om e-mails weg te werken? Ik zou me al schuldig voelen als ik te lang op de plee zit.
Oh nee hoor, had ik echt prima gevonden. Ik weet het nu en kijk toch graag nog wel eens een stukje, Maakt het misschien juist wel leukerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hangt er vanaf. Was er tijdens zijn leven naar buiten gekomen dat hij 90% aan het verzinnen was dan was dat misschien minder leuk geweest.
Ik vind het het zoveelste geval van, jouw persoonlijke keuze de probleem van je baas maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet met de laptop op schoot kolven ofzo, dat je die tijd gebruikt om e-mails weg te werken? Ik zou me al schuldig voelen als ik te lang op de plee zit.
Ik denk dat er weinig zullen zijn die in die tijd helemaal niks doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het het zoveelste geval van, jouw persoonlijke keuze de probleem van je baas maken.
Leuk, werknemer is net een paar maanden weggeweest en nu is ze weer terug, en vervolgens is ze nog 2 uur per dag weg.
Lol, dat hoor ik wel van meer mensen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet elke paar uur iets fatsoenlijks eten anders val ik om
Ze zal wel parttime werken, maar dat re-integreren op de werkvloer schiet niet op als je van de 4 uur dat je er bent 1 uur zit te kolven (en 3 uur zit te lammeren over je kind).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het het zoveelste geval van, jouw persoonlijke keuze de probleem van je baas maken.
Leuk, werknemer is net een paar maanden weggeweest en nu is ze weer terug, en vervolgens is ze nog 2 uur per dag weg.
Over het algemeen eet ik op zaterdag overdag vrijwel niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, dat hoor ik wel van meer mensen.
Heb ik geen problemen mee. Kan zelfs verhuizen op een lege maag en dan eens rond 19.00 uur een warme maaltijd doen.
Ja, die kans is 100% uiteraard.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zal wel parttime werken, maar dat re-integreren op de werkvloer schiet niet op als je van de 4 uur dat je er bent 1 uur zit te kolven (en 3 uur zit te lammeren over je kind).
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, dat hoor ik wel van meer mensen.
Heb ik geen problemen mee. Kan zelfs verhuizen op een lege maag en dan eens rond 19.00 uur een warme maaltijd doen.
Ik vond het gewoon opvallend, m'n bek viel er even van open zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind jullie wel lief samen ranten hoor
En blijkbaar zijn er ook echt mensen die het normaal vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon opvallend, m'n bek viel er even van open zeg maar
Het is meer dat je als je borstvoeding geeft, wel moetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn er ook echt mensen die het normaal vinden.
Gewoon wat beter schoonmaken dus. Ja hoor, keiharde actie tegen verborgen prostitutiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Godtje het volgende:
PVDA/VVD/Amsterdam bashen![]()
NWS / Paul Slettenhaar is spermasporen zat
Dan....doe....je....dat....thuis.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat je als je borstvoeding geeft, wel moet
Elke keer als ik een massage neem is het weer een teleurstelling als ze geen happy end voorstellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon wat beter schoonmaken dus. Ja hoor, keiharde actie tegen verborgen prostitutie
Hahaha lieve schat, acht uur op kantoor, dan knappen je tieten uit elkaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan....doe....je....dat....thuis......
"ik heb ook recht op een baan, ook al ben ik er nooit en doe ik nooit wat".
JAjajaja, ik overdrijf.
Je hebt geen idee hoe het werkt he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Dan....doe....je....dat....thuis..... .
Ditoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke keer als ik een massage neem is het weer een teleurstelling als ze geen happy end voorstellen.
Ja, dat snap ik wel, mijn punt is dat je geen fuck op de werkvloer te zoeken hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha lieve schat, acht uur op kantoor, dan knappen je tieten uit elkaar
Lol, dat heb ik alleen als ik brak benquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over het algemeen eet ik op zaterdag overdag vrijwel niksTenzij ik wegga, dan gaat er wat cruesli in.
Gewoon eten jij dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het niet
Ach ja, het is niet anders
Dat trekken die tieten niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan....doe....je....dat....thuis......
"ik heb ook recht op een baan, ook al ben ik er nooit en doe ik nooit wat".
JAjajaja, ik overdrijf.
Hup de keuken in dus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, mijn punt is dat je geen fuck op de werkvloer te zoeken hebt.
Heb net een halve banaan op. Sorryquote:
Correctquote:
Banaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
BanaanAlleen lekker als het ergens doorheen zit.
Pffff, streng ben je tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Of gewoon geen koter als je wil werken.
Dubieus wanneer jij het zegt...quote:
Iemand moet het doenquote:
quote:
Au. Echt au!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat je als je borstvoeding geeft, wel moet
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Ben er gewoon allergisch voor, jij viespeuk
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of m'n tuintafel er nog staat trouwens.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.
awwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het niet
Ach ja, het is niet anders
Ik at als tiener ook weleens een paar dagen amper.Kauwgom en water ofzo, misschien een beetje vla. Crashdiëtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.
En waarom ik het deed? Geen idee, ik weet het niet meer
Als ik ergens niet tegen kon dan was het wel mijn eerste vriendinnetje, die dus elke dag vroeg: 'vind je mij dik?'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik at als tiener ook weleens een paar dagen amper.Kauwgom en water ofzo, misschien een beetje vla. CrashdiëtenNu tonnetje rond zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |