Gewoon eten jij dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het niet
Ach ja, het is niet anders
Dat trekken die tieten niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan....doe....je....dat....thuis......
"ik heb ook recht op een baan, ook al ben ik er nooit en doe ik nooit wat".
JAjajaja, ik overdrijf.
Hup de keuken in dus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, mijn punt is dat je geen fuck op de werkvloer te zoeken hebt.
Heb net een halve banaan op. Sorryquote:
Correctquote:
Banaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
BanaanAlleen lekker als het ergens doorheen zit.
Pffff, streng ben je tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Of gewoon geen koter als je wil werken.
Dubieus wanneer jij het zegt...quote:
Iemand moet het doenquote:
quote:
Au. Echt au!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat je als je borstvoeding geeft, wel moet
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Ben er gewoon allergisch voor, jij viespeuk
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of m'n tuintafel er nog staat trouwens.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.
awwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hier liggen allemaal vogeleieren op de stoep, die volgens mij uit een nest gewaaid zijn.
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat ik doe. Als ik fysiek actief bezig ben kan ik langer zonder dan wanneer ik bureauwerk zit te doen. Maar of ik een hele dag vol zou houden? Denk het niet
Ach ja, het is niet anders
Ik at als tiener ook weleens een paar dagen amper.Kauwgom en water ofzo, misschien een beetje vla. Crashdiëtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.
En waarom ik het deed? Geen idee, ik weet het niet meer
Als ik ergens niet tegen kon dan was het wel mijn eerste vriendinnetje, die dus elke dag vroeg: 'vind je mij dik?'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik at als tiener ook weleens een paar dagen amper.Kauwgom en water ofzo, misschien een beetje vla. CrashdiëtenNu tonnetje rond zijn
Vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het lang lang geleden eens volgehouden om 4 dagen niks te eten, maar dan ook echt helemaal niks. Nooit meer, de buikpijn toen.
En waarom ik het deed? Geen idee, ik weet het niet meer
Als ik nu ook foto's van mezelf uit die tijd zie, denk ik 'ieeew'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als ik ergens niet tegen kon dan was het wel mijn eerste vriendinnetje, die dus elke dag vroeg: 'vind je mij dik?'
Terwijl ze gewoon broodmager was![]()
Chips? 'Neeeeeee, ik moet lijnen'![]()
![]()
Haha, heb je in ieder geval goed je best gedaan om het in te halenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu ook foto's van mezelf uit die tijd zie, denk ik 'ieeew'M'n zus is een kop kleiner dan ik en we droegen toen elkaars kleren
Nu zitten er vijf maten tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |