Maar geen theezaktietjes gezien?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah!
Vandaag veel overleg en rechtzitting en brak hoofd en half keelpijn/begin verkoudheid dingen![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Uberhaupt niet. Plus let ik niet om![]()
Ik zoek op borst pushups en krijg dit te zienquote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Meestal kenmerken die zich door onzichtbaarheid in het openbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek op borst pushups en krijg dit te zien![]()
Zou ik daar mijn theezakjes wat mee omhoog kunnen takelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat denk ik niet, maar misschien je borsten welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou ik daar mijn theezakjes wat mee omhoog kunnen takelen?
Bij mij is dat niet alleen voor de vakantie zo. Heb zo'n idee dat ik chronisch verkouden ben geworden ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:39 schreef Renesite het volgende:
Waaaarom word ik altijd brakker met de dag voordat ik vakantie heb!!
stijve nek, keel vol met slijm en een neus die lullig doet
Theezakjes. Borsten. Same differencequote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar misschien je borsten wel
Tussen de echte mannen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Tally het volgende:
Ik mag zo door de blubber een bouwkeet inDat is mijn werkplekje voor vandaag
Beter in de bouwkeet dan in de blubber, ik heb net met de auto een andere auto uit de modder getrokken nu kan ik de auto weer gaan wassenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Tally het volgende:
Ik mag zo door de blubber een bouwkeet inDat is mijn werkplekje voor vandaag
Waarom zou je een auto wassen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter in de bouwkeet dan in de blubber, ik heb net met de auto een andere auto uit de modder getrokken nu kan ik de auto weer gaan wassen
Het is maar een kopje. Misschien zat er wel water inquote:
Ach, een regenbuitje en hij is weer schoon genoeg toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het nu een tractor lijktIk was dat ding anders eigenlijk zelden.
Ook een ideequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, een regenbuitje en hij is weer schoon genoeg toch?
Ik geloof dat ik in 4 jaar tijd mijn auto maar 1 keer heb laten wassen. En dat geldt ook voor het schoonmaken van de binnenkantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |