Maar geen theezaktietjes gezien?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah!
Vandaag veel overleg en rechtzitting en brak hoofd en half keelpijn/begin verkoudheid dingen![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Uberhaupt niet. Plus let ik niet om![]()
Ik zoek op borst pushups en krijg dit te zienquote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Meestal kenmerken die zich door onzichtbaarheid in het openbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek op borst pushups en krijg dit te zien![]()
Zou ik daar mijn theezakjes wat mee omhoog kunnen takelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat denk ik niet, maar misschien je borsten welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou ik daar mijn theezakjes wat mee omhoog kunnen takelen?
Bij mij is dat niet alleen voor de vakantie zo. Heb zo'n idee dat ik chronisch verkouden ben geworden ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:39 schreef Renesite het volgende:
Waaaarom word ik altijd brakker met de dag voordat ik vakantie heb!!
stijve nek, keel vol met slijm en een neus die lullig doet
Theezakjes. Borsten. Same differencequote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar misschien je borsten wel
Tussen de echte mannen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Tally het volgende:
Ik mag zo door de blubber een bouwkeet inDat is mijn werkplekje voor vandaag
Beter in de bouwkeet dan in de blubber, ik heb net met de auto een andere auto uit de modder getrokken nu kan ik de auto weer gaan wassenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef Tally het volgende:
Ik mag zo door de blubber een bouwkeet inDat is mijn werkplekje voor vandaag
Waarom zou je een auto wassen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beter in de bouwkeet dan in de blubber, ik heb net met de auto een andere auto uit de modder getrokken nu kan ik de auto weer gaan wassen
Het is maar een kopje. Misschien zat er wel water inquote:
Ach, een regenbuitje en hij is weer schoon genoeg toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het nu een tractor lijktIk was dat ding anders eigenlijk zelden.
Ook een ideequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, een regenbuitje en hij is weer schoon genoeg toch?
Ik geloof dat ik in 4 jaar tijd mijn auto maar 1 keer heb laten wassen. En dat geldt ook voor het schoonmaken van de binnenkantquote:
Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
Behoorlijke bug i.d.d.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:24 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
De binnenkant van de auto doe ik wel zo nu en dan, al is het maar omdat mijn dochter er een puinhoop van maakt
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar een kopje. Misschien zat er wel water in
Ik rij hem gemiddeld 1 keer per maand door de wasstraat denk ik. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik in 4 jaar tijd mijn auto maar 1 keer heb laten wassen. En dat geldt ook voor het schoonmaken van de binnenkant
Ach, waarom? Als het kreng maar rijdt toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij ook al! Ik heb me voorgenomen het met deze auto beter te doen..
Als je anders niet meer kunt zitten is dat wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:24 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
De binnenkant van de auto doe ik wel zo nu en dan, al is het maar omdat mijn dochter er een puinhoop van maakt
Ja nee, het moet echt beter..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, waarom? Als het kreng maar rijdt toch?
Hoewel, als het je eigen auto is zou ik in de winter toch wel af en toe de onerkant ff schoonmaken voordat-ie wegroest
Ik dacht het nog te fixen met wat spaties, maar helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Behoorlijke bug i.d.d.
En ik heb een verkeerde quote gedaan zie ik nu![]()
Niets moetquote:
'Lijkt'quote:
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goorquote:
Ben voor melk gegaan en een kop vlaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Lijkt'
Maar vooruit, kopje thee dan?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goor
Oh ze is jarig vandaag
Chocoladevlaquote:
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik rij hem gemiddeld 1 keer per maand door de wasstraat denk ik. Kleine moeite.
En het varken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal met die hond, anders gaat het heel snel van rommelig naar goor
Oh ze is jarig vandaag
Die niet.quote:
Hem?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
Nou ja het is wel eerder 1 keer per 1 tot 2 maanden eerder dan elke 3 weken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgebreide beurt? Ik moet m'n auto ook na de wasstraat nog onder de randen schoonmaken van hem
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, m'n vader de autopurist. Ben nog niet wakkerWas vannacht alerter.
quote:
Veel zuivel wel dan. Melk en vlaquote:
Gielquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
die Giel met zijn emo geblaat.. Doet ie dat nu bij elk gecrasht vliegtuig?
Nu ligt er natuurlijk altijd wel een kleed enzo, maar als je het niet bijhoudt maakt dat weinig verschilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hond is wel smerig in de auto ja
Weg gedaan?!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hahaha nee. DIe woont al een tijd samen met een andere big op een boerderij.
Zit een knop op de radioquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef missbehavin het volgende:
die Giel met zijn emo geblaat.. Doet ie dat nu bij elk gecrasht vliegtuig?
Ja, maar ze zijn zo lekker gevat en uitbundig en flapuiterigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Giel.
Wat een overdreven aandacht hebben we toch altijd voor mensen die niets bijzonders doen maar iets harder praten dan anderen.
Giel, Filemon, Valerio, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die mensen "bekend" zijn.
Ja maar voor zijn eigen bestwil! En met heel veel tranenquote:
Ik vind de stank altijd het ergste. Zit nog liever in een auto waarin gerookt wordtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ligt er natuurlijk altijd wel een kleed enzo, maar als je het niet bijhoudt maakt dat weinig verschil
Geen supermarkt in de buurt waar je even snel langs kunt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, tis tenminste lekker
Kut, bedenk me net dat ik m'n bananen ben vergeten
Dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Giel.
Wat een overdreven aandacht hebben we toch altijd voor mensen die niets bijzonders doen maar iets harder praten dan anderen.
Giel, Filemon, Valerio, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat die mensen "bekend" zijn.
Ik vind niet je het erg ruikt. Maar goed, ik ben er aan gewend natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind de stank altijd het ergste. Zit nog liever in een auto waarin gerookt wordt
Tssss dat varken was er eerder. En die zet je aan de kant voor de eerste de beste neukert!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar voor zijn eigen bestwil! En heel veel tranenMet dat om het weekend naar Utrecht zijn, was hij veel te vaak alleen, was echt heel zielig. En nu heeft ie een varkensvriendinnetje enzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tssss dat varken was er eerder. En die zet je aan de kant voor de eerste de beste neukert!![]()
Je zoon naar een pleeggezin of op een kinderboerderij?
Dat zal het zijn denk ik, want ik vind het echt meurenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind niet je het erg ruikt. Maar goed, ik ben er aan gewend natuurlijk
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Kut, bedenk me net dat ik m'n bananen ben vergeten
Oh ja! Ff m'n radijsjes erbij pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |