Exploderen ze als je ze blootstelt aan lucht?quote:
Juist wel over later denken en tot de conclusie komen dat je je nu 1k~2k kunt uitbesparen, omdat je geen barbaar bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net de regering. Korte termijn besparing maar over later niet na te hoeven denken. Helder.
Wat heeft het met barbaar te maken sjappie?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist wel over later denken en tot de conclusie komen dat je je nu 1k~2k kunt uitbesparen, omdat je geen barbaar bent.
Je hebt het geprobeerd?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze worden alleen niet lekker luchtig en stevig van 15 min in de oven
Doen danaroles dat?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exploderen ze als je ze blootstelt aan lucht?
ja of over 18 jaar met een shitload aan advocaat kosten zitten omdat je nu wilde besparenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist wel over later denken en tot de conclusie komen dat je je nu 1k~2k kunt uitbesparen, omdat je geen barbaar bent.
quote:
Huwelijkse voorwaarden heb je nodig als je met ruzie uit elkaar gaat. Dan verdeel je alvast de poet in een tijd dat je nog wel goed met elkaar kunt, omdat je niet het risico wil nemen dat je op een later tijdstip een barbaar blijkt te zijn die niet normaal kan handelen als je uit elkaar gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft het met barbaar te maken sjappie?
Kijk, dat is anders. Dan wil je een vluchtweg hebben voor als dat bedrijf over de kop gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief heeft een eigen bedrijf dus ik ga niet in gemeenschap van goederen trouwen hoor
Waarom advocaat kosten?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja of over 18 jaar met een shitload aan advocaat kosten zitten omdat je nu wilde besparen
Blij dat ik geen danaroles heb danquote:
Goed. Je wil je te kort aan basis kennis weer eens verspreiden. Prima als je niet weet wat het is en wat je er mee kan (iets vastleggen inplaats van ongeregeld laten wat je geregeld wilt hebben) dam stoppen we het gesprek weer eens en ga je eerst maar inlezen. of niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden heb je nodig als je met ruzie uit elkaar gaat. Dan verdeel je alvast de poet in een tijd dat je nog wel goed met elkaar kunt, omdat je niet het risico wil nemen dat je op een later tijdstip een barbaar blijkt te zijn die niet normaal kan handelen als je uit elkaar gaat.
Het zijn ook Danerolles. We falen allemaal hopeloosquote:
Stuur maar een foto van je tieten, dan geef ik wel aan of het daneroles zijn of niet.quote:
omdat het reëel is dat jullie scheiding niet zo zonnig verloopt als je vermoedquote:
Bullshit, als er geen grote financiële of zakelijke verschillen zijn, dus in de 'normale' situatie is het enkel dat.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed. Je wil je te kort aan basis kennis weer eens verspreiden. Prima als je niet weet wat het is en wat je er mee kan (iets vastleggen inplaats van ongeregeld laten wat je geregeld wilt hebben) dam stoppen we het gesprek weer eens en ga je eerst maar inlezen. of niet.
Het heeft in elk geval niks met barbaar maken of de ander het brood in de mond niet gunnen.
al mijn scheidingen waren zonnig, ik ben zelf heel zonnig.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat denken reëel is dat jullie scheiding niet zo zonnig verloopt als je vermoed
Is goed knul.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit, als er geen grote financiële of zakelijke verschillen zijn, dus in de 'normale' situatie is het enkel dat.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je tieten, dan geef ik wel aan of het daneroles zijn of niet.
Ik ben bloedserieus.quote:
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef Juup© het volgende:
Maar m.b.t. het "kweken" van theezaktietjes, gaat dat niet vanzelf als de dames ouder worden?
Nou, dat moet je kweken. Staat er toch?quote:
Nah, gaat gewoon met de ouderdom toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dat moet je kweken. Staat er toch?
Geloof wat je wilt gelovenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, gaat gewoon met de ouderdom toch?
Hoe oud ben jij nu trouwens?
Bijna jaquote:
Toch sowieso dat de leeftijd van een vrouw bepaald wordt door de werkelijke leeftijd - het aantal jaren gerekend vanaf het 30e levensjaar?quote:
In dit geval heeft hij dat niet nodigquote:
Daar doe ik 't voorquote:
Huhquote:Op maandag 30 maart 2015 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch sowieso dat de leeftijd van een vrouw bepaald wordt door de werkelijke leeftijd - het aantal jaren gerekend vanaf het 30e levensjaar?
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij dat niet nodig
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn hystericiquote:Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf hun 29e blijven ze altijd 29
Of ben je die fase alweer voorbij?
Nothing better than the real thingquote:
Maar ze hebben wel tietenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn hysterici
yvonne is b.v. ook nog steeds 39quote:Op maandag 30 maart 2015 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf hun 29e blijven ze altijd 29
Of ben je die fase alweer voorbij?
Dan doe jij het toch lekker met de hysterici? Des te meer vrouwen voor de echte mannen hierquote:
Echt? Zo oud?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn hysterici
Denk dat mn vriendin dat niet zo tof zou vindenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan doe jij het toch lekker met de hysterici? Des te meer vrouwen voor de echte mannen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |