quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
wow tardis je postte door het slotje heen
damn ik zag het jaquote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
wow tardis je postte door het slotje heen
quote:
quote:
Kan je ook 2 posts gelijk achter elkaar maken? bij mij altijd de melding dat ik moet wachtenquote:
Ik heb een abo, dan mag je kloten wat je wil.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je ook 2 posts gelijk achter elkaar maken? bij mij altijd de melding dat ik moet wachtenzo is dat ook met LAPO en OP
jij hebt daar geen last van zo te zien...
Grapje?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een abo, dan mag je kloten wat je wil.
een eckte pimp, deez boiquote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een abo, dan mag je kloten wat je wil.
Oh oke. Ik geloof je voor nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee als je abo hebt hoef je niet te wachten.
rechts naast de username zie je of iemand abo heeftquote:
doet me denken aan dequote:
Johquote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
rechts naast de username zie je of iemand abo heeft
Klopt.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Johmeer als in, als je abo hebt heb je dus geen limiet wat betreft snel posten enzo..
4 sterren abo heb je 1 seconde limiet, 3 sterren 2 sec, 2 sterren 3 sec, 1 ster 5 secquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Johmeer als in, als je abo hebt heb je dus geen limiet wat betreft snel posten enzo..
Suf.quote:
oh ik dacht dat je gedachte was "abo hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, gewoon posten tot je scheel ziet. Niks wachten gewoon posten als een gek.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kan je lekker makkelijk een nieuw deel openen als je lapo hebt gepaktquote:
Dat ook een beetje ;pquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je gedachte was "abo hebben" was.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, gewoon posten tot je scheel ziet. Niks wachten gewoon posten als een gek.
Wow een wereld gaat voor me openquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
4 sterren abo heb je 1 seconde limiet, 3 sterren 2 sec, 2 sterren 3 sec, 1 ster 5 sec
Ik pak mijn kans wel als TARDIS even niet op let.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan je lekker makkelijk een nieuw deel openen als je lapo hebt gepakt
zo vroeg alquote:
vast welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even he... waarom lachen om MMG? maakt ie zichzelf belachelijk?
Dan wil ik een linkje uiteraardquote:
Elke keer als hij hier komt posten zo wat. Vreemd genoeg komt hij pas als jij weg bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even he... waarom lachen om MMG? maakt ie zichzelf belachelijk?
daar wacht ik ook op..quote:
ja tardis is in zn eentje aan het partyenquote:
Wordt vervolgd..quote:
Is niet vreemd hoor, we delen onze accounts.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke keer als hij hier komt posten zo wat. Vreemd genoeg komt hij pas als jij weg bent.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja tardis is in zn eentje aan het partyen
Wow. Verklaring alles.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Is niet vreemd hoor, we delen onze accounts.
Spaug d'r in het gezicht hoink!quote:Op maandag 30 maart 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
Hier zit een kut met blauw haar en een valley sprak accent alle antwoorden te geven in de colleges. Gvd irritante trut.
Djoek haar.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
Hier zit een kut met blauw haar en een valley sprak accent alle antwoorden te geven in de colleges. Gvd irritante trut.
Na college even een flink lesje leren die pauperhoer.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
Zullen we even langsgaan, vriend?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Na college even een flink lesje leren die pauperhoer.
Swaffel haar met je snorquote:Op maandag 30 maart 2015 12:28 schreef hoink581 het volgende:
De seksuele frustratie bij deze jongens speelt parten zo te zien...quote:
Wie komt ons stoppen dan wie wiequote:
bezig aan de walk of shame..quote:
Wowquote:
niet gekliktquote:
Doe toch maar.quote:
heeft geen zin. heb hier geen geluid en youtube is geblokkeerdquote:
Nee, dan heeft het geen zin.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft geen zin. heb hier geen geluid en youtube is geblokkeerd
Ik zo ookquote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel ik zit nu in de bus naar stad
Groningenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zo ook
Welke stad ga jij heen
madeliefje please..quote:
dat niet wetenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
Wie heeft hier allemaal met 2NutZ geneukt?
wat doe je boos tegen mij?quote:
Echt hequote:
Beter dan die bananenkotszooi van vorige keer.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
volgende keer neem ik strawberry flavored lube mee
Echt he, chemische nasmaakquote:Op maandag 30 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beter dan die bananenkotszooi van vorige keer.
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
volgende keer neem ik strawberry flavored lube mee
Walgelijk gedrag van zulkenquote:
ja, zie dmquote:Op maandag 30 maart 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we pics uitwisselen via de DM
men prutskesquote:
uiteraardquote:Op maandag 30 maart 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..];p
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Walgelijk gedrag van zulkenlet jij wel een beetje op me?
Een FOK!er die kindjes heeft?quote:
Die had alles toch geaborteerd?quote:
quote:
Achternaam is gewoon weg hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men prutskes
trouwens: de foto verbergen, maar de volledige naam laten staan
beter van vooren dan van achteren!!!1quote:
dus kimberley van vooren, maar niks van achteren?quote:
Misschien kan jij van achterenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus kimberley van vooren, maar niks van achteren?
Het houd niet op..quote:
maar misschien ook nietquote:
godverdommequote:
hedde druksopquote:Op maandag 30 maart 2015 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
het houdt niedop, totdat je iets doet
nee, wel een broodje hagelslag ;Dquote:
Roken is slecht voor je luchtwegen.quote:
Kom op mijn schoot...quote:
En dan een BenBits, dan mag je op mijn schoot.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan een BenBits, dan mag je op mijn schoot.
een wat?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan een BenBits, dan mag je op mijn schoot.
Ik ben wel fan ronde prijzen. Altijd al geweest. Dat een product bijvoorbeeld ¤1,99 kost, rot toch opquote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat vinden jullie van deze casus?
R&P / Prijzen: rond of niet? ¤500,- of ¤495,-
Ik deel deze mening. Maar heb liever 1 cent korting. Verwarrend...quote:Op maandag 30 maart 2015 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben wel fan ronde prijzen. Altijd al geweest. Dat een product bijvoorbeeld ¤1,99 kost, rot toch op
Benbits?quote:
wat is het?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel deze mening. Maar heb liever 1 cent korting. Verwarrend...
[..]
Benbits?
[ afbeelding ]
oke. nooit van gehoordquote:
Susteren is een omhooggevallen randdebiel met een dure smaak.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat vinden jullie van deze casus?
R&P / Prijzen: rond of niet? ¤500,- of ¤495,-
quote:Op maandag 30 maart 2015 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. nooit van gehoord
zal wel iets gronings zijn
die dropsmaakquote:Op maandag 30 maart 2015 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel deze mening. Maar heb liever 1 cent korting. Verwarrend...
[..]
Benbits?
[ afbeelding ]
nee hoor een noord hollander hieroquote:Op maandag 30 maart 2015 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. nooit van gehoord
zal wel iets gronings zijn
Zo lekkerquote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die dropsmaak
[..]
nee hoor een noord hollander hiero
Dat weet ik idd.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Susteren is een omhooggevallen randdebiel met een dure smaak.
geen idee. maar ja, ik vind dan ook niks aan kauwgum, ik heb liever pepermunt of fishermans friend ofzoquote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee man, vet bekende kauwgum... had je dat niet in zuid limburg?
ja maar jij.. vrouw van de wereld en zo..quote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die dropsmaak
[..]
nee hoor een noord hollander hiero
Wilhelmina pepermuntquote:Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. maar ja, ik vind dan ook niks aan kauwgum, ik heb liever pepermunt of fishermans friend ofzo
[..]
ja maar jij.. vrouw van de wereld en zo..
Het is nogal typisch te noemen dat hij met bedragen van 500 euro aan komt kakken. Ben blij dat hij niet meer in KLB mag komen.quote:
of tic tacs natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wilhelmina pepermunt
Fishermans friend Citrus
Meh, soso.quote:
Nog even, knulquote:
Mag niet meer?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is nogal typisch te noemen dat hij met bedragen van 500 euro aan komt kakken. Ben blij dat hij niet meer in KLB mag komen.
Die heeft een tijdje een KLB ban gehad en nu komt hij hier nauwelijks meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Mag niet meer?wow. was sowieso ook al wel klaar met die rijdende rechter wannabe.
Heeft hij een KLB ban ja?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is nogal typisch te noemen dat hij met bedragen van 500 euro aan komt kakken. Ben blij dat hij niet meer in KLB mag komen.
Met kk zeker? want dat heb ik ook wel gehad...quote:Op maandag 30 maart 2015 14:50 schreef niels0 het volgende:
KLB-ban. Ik kreeg laatst op m'n donder van Yvonne omdat ik terug was gaan schelden tegen iemand.
Ik wil wel antwoord geven, maar beide keuzes zullen geen directe invloed op mijn leven hebben, dus het is mij om het even.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Morgen tentamen. Zal ik gaan leren of Popcorntimen
Bietje vingeren.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Niemand geeft een flikker.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Leren natuurlijk. Telkens kwartiertje, 10 minuten chillen enz.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ja, maar niels, mensen kunnen dat van jou niet handelen. Wat heb je gezegd dat yvonne van streek maakte?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:50 schreef niels0 het volgende:
KLB-ban. Ik kreeg laatst op m'n donder van Yvonne omdat ik terug was gaan schelden tegen iemand.
Nee, niet met k maar was wel erg, gelijk ook 3 dingen achterelkaar. Weet niet meer precies wat.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met kk zeker? want dat heb ik ook wel gehad...
Maar mooi dat die kutknul van een susteren gebanned is. KLB kotste hem sowieso flink uit.
Als ik het niet haal moet ik misschien wel stoppen met mijn opleiding en dan kom ik 24/7 op FOK!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil wel antwoord geven, maar beide keuzes zullen geen directe invloed op mijn leven hebben, dus het is mij om het even.
Kankerhoerenteef?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, niet met k maar was wel erg, gelijk ook 3 dingen achterelkaar. Weet niet meer precies wat.
Daar ga je al... en met het verwachtingspatroon bij jouw persoon gaat dat dubbel op he.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, niet met k maar was wel erg, gelijk ook 3 dingen achterelkaar. Weet niet meer precies wat.
Ook maar tr dan.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TR geplaatst. Dat doe je toch niet scheve lullenpoetser.
Ik was slechts aan het raden hoe Niels was losgegaan op ons favoriete FA'tje. Zelf zou ik nooit met zulke woorden schelden.quote:
Ik denk dat de vlekken nog steeds niet uit haar stoel verdwenen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:58 schreef hoink581 het volgende:
niels, ik heb zo'n beetje meegekregen via het dm systeem wat jij gezegd hebt, maar dat kan echt niet.Je hebt nog geluk dat yvonne je niet geband heeft joh.
Zulke vlekken krijg je er vrij lastig uit ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat de vlekken nog steeds niet uit haar stoel verdwenen zijn.
Ik heb ooit mijn matras omgedraaid omdat ik die vlekken er niet uit kreeg en ben echt als de dood voor de reactie van mijn ouders wanneer ik ooit ga verhuizen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke vlekken krijg je er vrij lastig uit ja.
Ja ik f5 de hele dag in hoop dat je de fout ingaatquote:Op maandag 30 maart 2015 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zat je te wachten tot ik de mist in ging?
Om mij maar een ban aan te smerenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik f5 de hele dag in hoop dat je de fout ingaat
"plas je nu nog in je bed zoon?"quote:Op maandag 30 maart 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn matras omgedraaid omdat ik die vlekken er niet uit kreeg en ben echt als de dood voor de reactie van mijn ouders wanneer ik ooit ga verhuizen.
Bij mijn eerste verhuizing zei ik dat het door ontbijt op bed kwam.... nog voor ze vroegen.. ik zag wel rare blikken vandaar.quote:
Gewoon kamer af laten branden en alles opnieuw kopen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk je kan toch drinken hebben laten vallen of je ontbijt
Dan is het keuzes maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn ouders zouden dan woest worden dat ik heb ontbeten op bed...
Het is ook niet niks met al die krummels enzo..quote:Op maandag 30 maart 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn ouders zouden dan woest worden dat ik heb ontbeten op bed...
Wat ben jij nou voor vies kutwijf eerst die jongen een trein laten kopen vervolgens weer zulke OV perikelen. Hou nou eens op slet.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vastzit in de metro
vertel over je avontuur aubquote:
Oei er is iemand jaloers.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso eerst de hele tijd klef doen en topics kapen met je offtopic gezemel en nu weer de volgende soap door net te doen of je elkaar haat![]()
Nee man.quote:
Ze kende vast de wet van Murphy niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee man.
Een chick die bij de supermarkt werkt liep zwaar met me te flirten een tijdje terug.
Ik aan een maat gevraagd of hij haar kende en ja dus. De vriendin van één van z'n maten. Heeft 'ie natuurlijk tegen z'n maat gezegd dat z'n vriendin met andere mannen flirt en ze heeft natuurlijk op 'r klote gehad.
Sta ik net bij de zelfscan en steeksproefsgewijs moet zo'n meid dan even checken of het klopt.
Zij dus.
Ik vraag aan 'r of ze Murphy kent (wet van).
Kon geen lachje vanaf.
Monddood worden gemaakt en dan met de jaloerskaart opdravenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oei er is iemand jaloers.
Ik mis het woord 'kliekje' nog in je post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zou me niet eens verbazen want blond.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze kende vast de wet van Murphy niet.
Heequote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen want blond.
TR.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander niels... en meningen verschillen natuurlijk, maar je bent niet moeders mooiste zeg maar, en volgens mij ben je ook niet heel rijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij is vaak van huis waardoor die vrouwen kunnen doen met dat geld wat ze willen / neuken wie ze willen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander niels... en meningen verschillen natuurlijk, maar je bent niet moeders mooiste zeg maar, en volgens mij ben je ook niet heel rijk.
Hoe trek je al die vrouwen aan?
Dan ben je zeker blond volgens niel0's law.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik moest ook ff de wet van murphy opzoeken
Is dit het grote geheim?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is vaak van huis waardoor die vrouwen kunnen doen met dat geld wat ze willen / neuken wie ze willen.
donkerblond, beetje net als jijquote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je zeker blond volgens niel0's law.
Ja hoe lukt me dat toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander niels... en meningen verschillen natuurlijk, maar je bent niet moeders mooiste zeg maar, en volgens mij ben je ook niet heel rijk.
Niels is een oerman, die zijn niet knap, die zijn niet rijk. Dat zijn mannen en die neuken. Die neuken alles. En daarbij, ook jij hebt dat ondervonden, niels is erg mysterieus en dat vinden de vrouwtjes wel lekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Net GTSTquote:Op maandag 30 maart 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso eerst de hele tijd klef doen en topics kapen met je offtopic gezemel en nu weer de volgende soap door net te doen of je elkaar haat![]()
GVD.quote:
ben jij detroitborg?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Echt heel slechtquote:
Mysterieus idd... dat zal het zijn...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels is een oerman, die zijn niet knap, die zijn niet rijk. Dat zijn mannen en die neuken. Die neuken alles. En daarbij, ook jij hebt dat ondervonden, niels is erg mysterieus en dat vinden de vrouwtjes wel lekker.
Die had ik al eens gezien idd.... dat is niks geworden toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Je hebt haar toch wel moeten versieren of ging het haar om geldquote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Nee hoor die had ik al gezien.. vandaar mijn originele vraagquote:Op maandag 30 maart 2015 15:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GVD.![]()
De meest gangsterfoto die ik in de afgelopen tijd heb gezien. Daar sta je met je bek vol tanden 2Nutz.
Kijk nu eens goed naar die foto. Als je die goed bekijkt had je die vraag niet eens hoeven stellen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nee hoor die had ik al gezien.. vandaar mijn originele vraag
Haha wat een baasquote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, niels is de oerman. Al vind ik dan wel dat hij zich niet zo moet laten kleineren door yvonne. Ik zou haar gewoon even quoten.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
die look op zn face zegt eigenlijk: ik ben hier de baas schatj ;$$'
Ja, erg m'n best voor moeten doen. Zij kan makkelijk rijke kerels krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel moeten versieren of ging het haar om geld
Nu ben ik ook wel reuzebenieuwd naar wat niels allemaal heeft gezegd tegen onze almachtige yvonnequote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niels is de oerman. Al vind ik dan wel dat hij zich niet zo moet laten kleineren door yvonne. Ik zou haar gewoon even quoten.
Je moet yvonne ook laten zien wie hier de baas is niels. Ik bedoel een vent zoals jij moet zeggen wat hij wil zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef niels0 het volgende:
Ja, erg m'n best voor moeten doen. Zij kan makkelijk rijke kerels krijgen.
Wist niet dat ik die al had gepost trouwens.
Ik mis hier nog een USB-stick. Die moe 'k 'ns opzoeken.
Jammer dat je supergirl hierin betrekt, want niels0 weet al dat supergirl hem niet mag.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
niels0god mag mij en -supergirl- altijd bellen voor een leuke avond
Die speelt hard to getquote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat je supergirl hierin betrekt, want niels0 weet al dat supergirl hem niet mag.
Wat ben jij voor kkzieke hosselbaas manquote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
aahaha ik snap m xdquote:
Niets. Ze zei gewoon in 1 zin iets en ik zei ok.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
Wat heeft zich afgespeeld tussen niels en yvonne?
Dat laat je toch niet gebeuren man, oervent.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:40 schreef niels0 het volgende:
Niets. Ze zei gewoon in 1 zin iets en ik zei ok.
Daar had ze niet van terugquote:Op maandag 30 maart 2015 15:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niets. Ze zei gewoon in 1 zin iets en ik zei ok.
Haal weg gekquote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
wow ik heb net voor het eerst van der woodsen gegoogled
[ afbeelding ]
Mijn conclusie is nog steeds dat het niet een hele knappe man is...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk nu eens goed naar die foto. Als je die goed bekijkt had je die vraag niet eens hoeven stellen.
dat ben je toch nietquote:
Het is al duidelijk waarom jij niet zo'n hosselbaas als d'n niels bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn conclusie is nog steeds dat het niet een hele knappe man is...
Klopt, ze is helemaal digitaal. Sorry man.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh het is zelfs een fictief personage :S
doen ze wel goed tegenwoordigquote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, ze is helemaal digitaal. Sorry man.
Hij zoekt gewoon illegale meisjes in Nederland en zegt: 'wij gaan nu neuken anders bel ik de IND', en als hij ze heeft gepakt belt hij alsnog. Wat een baas.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn conclusie is nog steeds dat het niet een hele knappe man is...
Ik heb ook nooit geopperd dat ik een hosselbaas ben hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is al duidelijk waarom jij niet zo'n hosselbaas als d'n niels bent.
Maar ze worden er wel nat van he. Hij hoeft hem nooit in een droge poes te duwen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Hij zoekt gewoon illegale meisjes in Nederland en zegt: 'wij gaan nu neuken anders bel ik de IND', en als hij ze heeft gepakt belt hij alsnog. Wat een baas.
Ja, zo kijkt hij welquote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon illegale meisjes in Nederland en zegt: 'wij gaan nu neuken anders bel ik de IND', en als hij ze heeft gepakt belt hij alsnog. Wat een baas.
wowowoquote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoef je in deze context ook niet geopperd te hebben gezien het niets meer is dan een vaststelling van het feit waarom niels het wel is.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb ook nooit geopperd dat ik een hosselbaas ben hoor.
Nee precies, het is die dominantie en die uitstraling waarmee hij ze te pakken krijgt.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar ze worden er wel nat van he. Hij hoeft hem nooit in een droge poes te duwen.
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik moest ook ff de wet van murphy opzoeken
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Met een beetje gevaarlijke dreiging. De angst van elke ouder.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
Nee precies, het is die dominantie en die uitstraling waarmee hij ze te pakken krijgt.
Het zijn types als Niels waar je vroeger niet bij in de auto mocht stappen, maar ze neuken het lekkerst, kijk naar die verzadigde kop van die chick op de foto.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met een beetje gevaarlijke dreiging. De angst van elke ouder.
Feit blijft dat je mij associeert met het wel of niet zijn van een hosselbaas terwijl ik dat zelf nergens beweer, dus dan hoef je die associatie natuurlijk ook niet te maken gekkie.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoef je in deze context ook niet geopperd te hebben gezien het niets meer is dan een vaststelling van het feit waarom niels het wel is.
Ga weg als het je niet bevalt.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Vermoeiendheid 1 & 2 zijn weer in discussie hoor.
haha 2 nutz ouwe hosselbaasquote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Feit blijft dat je mij associeert met het wel of niet zijn van een hosselbaas terwijl ik dat zelf nergens beweer, dus dan hoef je die associatie natuurlijk ook niet te maken gekkie.
Hij zou zo dat moedertje ook pakken hoor. Die rode stip op het voorhoofd wit klodderen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
Het zijn types als Niels waar je vroeger niet bij in de auto mocht stappen, maar ze neuken het lekkerst, kijk naar die verzadigde kop van die chick op de foto.
Zullen wij ook even discussiëren?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Feit blijft dat je mij associeert met het wel of niet zijn van een hosselbaas terwijl ik dat zelf nergens beweer, dus dan hoef je die associatie natuurlijk ook niet te maken gekkie.
Eerst die dochter pakken terwijl moeder toekijkt en dan vervolgens gewoon die moeder pakken terwijl dochter toekijkt. En die avond gewoon bier klappen met z'n vrienden van de boot terwijl moeder en dochter worden gedeporteerd. Wat een man. Wat een baas. Wat een held. Wat een rolmodel voor ieder kindquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij zou zo dat moedertje ook pakken hoor. Die rode stip op het voorhoofd wit klodderen.
Rol je broekspijp maar op en frot het in je anus met je gemekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit kwam sneller dan verwachtquote:
Tijd om weer te daten, TARDIS...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerst die dochter pakken terwijl moeder toekijkt en dan vervolgens gewoon die moeder pakken terwijl dochter toekijkt. En die avond gewoon bier klappen met z'n vrienden van de boot terwijl moeder en dochter worden gedeporteerd. Wat een man. Wat een baas. Wat een held. Wat een rolmodel voor ieder kind
43 is het nieuwe 17.quote:
quote:
quote:
wowowow comboquote:
Heb alleen een Excel lijstje. Zal die eerst uitprinten en dan "overwinningen boekje" op schrijven.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Schrijf die maar in je overwinningen boekje.
Dat was vier op een rij, wel opletten.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat was echt een leuk spelletje vroeger.
Deden de nazi's in 44 ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat was echt een leuk spelletje vroeger.
Nee ik bedoelde dat je drie bitches voor je geknield had hebben en dat je ze naar keus mocht neuken maar ze wisten zelf niet wie als eerste geneukt ging worden ;p hahahahaaquote:Op maandag 30 maart 2015 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was vier op een rij, wel opletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:
Is dat een vrouwenkwaaltje?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Voel me soms net een vrouwkrijg mijn handen en/of voeten niet altijd warm wat is deze!?
Ja, jij voelt mij wel in dezen of niet?quote:
Geen oerman. Niet zoals niels.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Voel me soms net een vrouwkrijg mijn handen en/of voeten niet altijd warm wat is deze!?
Ik heb alleen als ik te lang achter m'n computer zit op stage dat m'n muishand kouder wordt dan m'n andere hand.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jij voelt mij wel in dezen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |