quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
wow tardis je postte door het slotje heen
damn ik zag het jaquote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
wow tardis je postte door het slotje heen
quote:
quote:
Kan je ook 2 posts gelijk achter elkaar maken? bij mij altijd de melding dat ik moet wachtenquote:
Ik heb een abo, dan mag je kloten wat je wil.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je ook 2 posts gelijk achter elkaar maken? bij mij altijd de melding dat ik moet wachtenzo is dat ook met LAPO en OP
jij hebt daar geen last van zo te zien...
Grapje?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een abo, dan mag je kloten wat je wil.
een eckte pimp, deez boiquote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een abo, dan mag je kloten wat je wil.
Oh oke. Ik geloof je voor nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee als je abo hebt hoef je niet te wachten.
rechts naast de username zie je of iemand abo heeftquote:
doet me denken aan dequote:
Johquote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
rechts naast de username zie je of iemand abo heeft
Klopt.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Johmeer als in, als je abo hebt heb je dus geen limiet wat betreft snel posten enzo..
4 sterren abo heb je 1 seconde limiet, 3 sterren 2 sec, 2 sterren 3 sec, 1 ster 5 secquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Johmeer als in, als je abo hebt heb je dus geen limiet wat betreft snel posten enzo..
Suf.quote:
oh ik dacht dat je gedachte was "abo hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, gewoon posten tot je scheel ziet. Niks wachten gewoon posten als een gek.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kan je lekker makkelijk een nieuw deel openen als je lapo hebt gepaktquote:
Dat ook een beetje ;pquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je gedachte was "abo hebben" was.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, gewoon posten tot je scheel ziet. Niks wachten gewoon posten als een gek.
Wow een wereld gaat voor me openquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
4 sterren abo heb je 1 seconde limiet, 3 sterren 2 sec, 2 sterren 3 sec, 1 ster 5 sec
Ik pak mijn kans wel als TARDIS even niet op let.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan je lekker makkelijk een nieuw deel openen als je lapo hebt gepakt
zo vroeg alquote:
vast welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even he... waarom lachen om MMG? maakt ie zichzelf belachelijk?
Dan wil ik een linkje uiteraardquote:
Elke keer als hij hier komt posten zo wat. Vreemd genoeg komt hij pas als jij weg bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even he... waarom lachen om MMG? maakt ie zichzelf belachelijk?
daar wacht ik ook op..quote:
ja tardis is in zn eentje aan het partyenquote:
Wordt vervolgd..quote:
Is niet vreemd hoor, we delen onze accounts.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke keer als hij hier komt posten zo wat. Vreemd genoeg komt hij pas als jij weg bent.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja tardis is in zn eentje aan het partyen
Wow. Verklaring alles.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Is niet vreemd hoor, we delen onze accounts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |