Suf.quote:
oh ik dacht dat je gedachte was "abo hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Johmeer als in, als je abo hebt heb je dus geen limiet wat betreft snel posten enzo..
Klopt, gewoon posten tot je scheel ziet. Niks wachten gewoon posten als een gek.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Johmeer als in, als je abo hebt heb je dus geen limiet wat betreft snel posten enzo..
kan je lekker makkelijk een nieuw deel openen als je lapo hebt gepaktquote:
Dat ook een beetje ;pquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je gedachte was "abo hebben" was.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, gewoon posten tot je scheel ziet. Niks wachten gewoon posten als een gek.
Wow een wereld gaat voor me openquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
4 sterren abo heb je 1 seconde limiet, 3 sterren 2 sec, 2 sterren 3 sec, 1 ster 5 sec
Ik pak mijn kans wel als TARDIS even niet op let.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan je lekker makkelijk een nieuw deel openen als je lapo hebt gepakt
zo vroeg alquote:
vast welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even he... waarom lachen om MMG? maakt ie zichzelf belachelijk?
Dan wil ik een linkje uiteraardquote:
Elke keer als hij hier komt posten zo wat. Vreemd genoeg komt hij pas als jij weg bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even he... waarom lachen om MMG? maakt ie zichzelf belachelijk?
daar wacht ik ook op..quote:
ja tardis is in zn eentje aan het partyenquote:
Wordt vervolgd..quote:
Is niet vreemd hoor, we delen onze accounts.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke keer als hij hier komt posten zo wat. Vreemd genoeg komt hij pas als jij weg bent.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja tardis is in zn eentje aan het partyen
Wow. Verklaring alles.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Is niet vreemd hoor, we delen onze accounts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |