Wilhelmina pepermuntquote:Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. maar ja, ik vind dan ook niks aan kauwgum, ik heb liever pepermunt of fishermans friend ofzo
[..]
ja maar jij.. vrouw van de wereld en zo..
Het is nogal typisch te noemen dat hij met bedragen van 500 euro aan komt kakken. Ben blij dat hij niet meer in KLB mag komen.quote:
of tic tacs natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wilhelmina pepermunt
Fishermans friend Citrus
Meh, soso.quote:
Nog even, knulquote:
Mag niet meer?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is nogal typisch te noemen dat hij met bedragen van 500 euro aan komt kakken. Ben blij dat hij niet meer in KLB mag komen.
Die heeft een tijdje een KLB ban gehad en nu komt hij hier nauwelijks meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Mag niet meer?wow. was sowieso ook al wel klaar met die rijdende rechter wannabe.
Heeft hij een KLB ban ja?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is nogal typisch te noemen dat hij met bedragen van 500 euro aan komt kakken. Ben blij dat hij niet meer in KLB mag komen.
Met kk zeker? want dat heb ik ook wel gehad...quote:Op maandag 30 maart 2015 14:50 schreef niels0 het volgende:
KLB-ban. Ik kreeg laatst op m'n donder van Yvonne omdat ik terug was gaan schelden tegen iemand.
Ik wil wel antwoord geven, maar beide keuzes zullen geen directe invloed op mijn leven hebben, dus het is mij om het even.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Morgen tentamen. Zal ik gaan leren of Popcorntimen
Bietje vingeren.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Niemand geeft een flikker.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Leren natuurlijk. Telkens kwartiertje, 10 minuten chillen enz.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ja, maar niels, mensen kunnen dat van jou niet handelen. Wat heb je gezegd dat yvonne van streek maakte?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:50 schreef niels0 het volgende:
KLB-ban. Ik kreeg laatst op m'n donder van Yvonne omdat ik terug was gaan schelden tegen iemand.
Nee, niet met k maar was wel erg, gelijk ook 3 dingen achterelkaar. Weet niet meer precies wat.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met kk zeker? want dat heb ik ook wel gehad...
Maar mooi dat die kutknul van een susteren gebanned is. KLB kotste hem sowieso flink uit.
Als ik het niet haal moet ik misschien wel stoppen met mijn opleiding en dan kom ik 24/7 op FOK!quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil wel antwoord geven, maar beide keuzes zullen geen directe invloed op mijn leven hebben, dus het is mij om het even.
Kankerhoerenteef?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, niet met k maar was wel erg, gelijk ook 3 dingen achterelkaar. Weet niet meer precies wat.
Daar ga je al... en met het verwachtingspatroon bij jouw persoon gaat dat dubbel op he.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, niet met k maar was wel erg, gelijk ook 3 dingen achterelkaar. Weet niet meer precies wat.
Ook maar tr dan.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TR geplaatst. Dat doe je toch niet scheve lullenpoetser.
Ik was slechts aan het raden hoe Niels was losgegaan op ons favoriete FA'tje. Zelf zou ik nooit met zulke woorden schelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |