vertel over je avontuur aubquote:
Oei er is iemand jaloers.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso eerst de hele tijd klef doen en topics kapen met je offtopic gezemel en nu weer de volgende soap door net te doen of je elkaar haat![]()
Nee man.quote:
Ze kende vast de wet van Murphy niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee man.
Een chick die bij de supermarkt werkt liep zwaar met me te flirten een tijdje terug.
Ik aan een maat gevraagd of hij haar kende en ja dus. De vriendin van één van z'n maten. Heeft 'ie natuurlijk tegen z'n maat gezegd dat z'n vriendin met andere mannen flirt en ze heeft natuurlijk op 'r klote gehad.
Sta ik net bij de zelfscan en steeksproefsgewijs moet zo'n meid dan even checken of het klopt.
Zij dus.
Ik vraag aan 'r of ze Murphy kent (wet van).
Kon geen lachje vanaf.
Monddood worden gemaakt en dan met de jaloerskaart opdravenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oei er is iemand jaloers.
Ik mis het woord 'kliekje' nog in je post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zou me niet eens verbazen want blond.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze kende vast de wet van Murphy niet.
Heequote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen want blond.
TR.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander niels... en meningen verschillen natuurlijk, maar je bent niet moeders mooiste zeg maar, en volgens mij ben je ook niet heel rijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij is vaak van huis waardoor die vrouwen kunnen doen met dat geld wat ze willen / neuken wie ze willen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander niels... en meningen verschillen natuurlijk, maar je bent niet moeders mooiste zeg maar, en volgens mij ben je ook niet heel rijk.
Hoe trek je al die vrouwen aan?
Dan ben je zeker blond volgens niel0's law.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik moest ook ff de wet van murphy opzoeken
Is dit het grote geheim?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is vaak van huis waardoor die vrouwen kunnen doen met dat geld wat ze willen / neuken wie ze willen.
donkerblond, beetje net als jijquote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je zeker blond volgens niel0's law.
Ja hoe lukt me dat toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander niels... en meningen verschillen natuurlijk, maar je bent niet moeders mooiste zeg maar, en volgens mij ben je ook niet heel rijk.
Niels is een oerman, die zijn niet knap, die zijn niet rijk. Dat zijn mannen en die neuken. Die neuken alles. En daarbij, ook jij hebt dat ondervonden, niels is erg mysterieus en dat vinden de vrouwtjes wel lekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Net GTSTquote:Op maandag 30 maart 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso eerst de hele tijd klef doen en topics kapen met je offtopic gezemel en nu weer de volgende soap door net te doen of je elkaar haat![]()
GVD.quote:
ben jij detroitborg?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Echt heel slechtquote:
Mysterieus idd... dat zal het zijn...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels is een oerman, die zijn niet knap, die zijn niet rijk. Dat zijn mannen en die neuken. Die neuken alles. En daarbij, ook jij hebt dat ondervonden, niels is erg mysterieus en dat vinden de vrouwtjes wel lekker.
Die had ik al eens gezien idd.... dat is niks geworden toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Je hebt haar toch wel moeten versieren of ging het haar om geldquote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Nee hoor die had ik al gezien.. vandaar mijn originele vraagquote:Op maandag 30 maart 2015 15:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
GVD.![]()
De meest gangsterfoto die ik in de afgelopen tijd heb gezien. Daar sta je met je bek vol tanden 2Nutz.
Kijk nu eens goed naar die foto. Als je die goed bekijkt had je die vraag niet eens hoeven stellen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nee hoor die had ik al gezien.. vandaar mijn originele vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |