Haha wat een baasquote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, niels is de oerman. Al vind ik dan wel dat hij zich niet zo moet laten kleineren door yvonne. Ik zou haar gewoon even quoten.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
die look op zn face zegt eigenlijk: ik ben hier de baas schatj ;$$'
Ja, erg m'n best voor moeten doen. Zij kan makkelijk rijke kerels krijgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel moeten versieren of ging het haar om geld
Nu ben ik ook wel reuzebenieuwd naar wat niels allemaal heeft gezegd tegen onze almachtige yvonnequote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niels is de oerman. Al vind ik dan wel dat hij zich niet zo moet laten kleineren door yvonne. Ik zou haar gewoon even quoten.
Je moet yvonne ook laten zien wie hier de baas is niels. Ik bedoel een vent zoals jij moet zeggen wat hij wil zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef niels0 het volgende:
Ja, erg m'n best voor moeten doen. Zij kan makkelijk rijke kerels krijgen.
Wist niet dat ik die al had gepost trouwens.
Ik mis hier nog een USB-stick. Die moe 'k 'ns opzoeken.
Jammer dat je supergirl hierin betrekt, want niels0 weet al dat supergirl hem niet mag.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
niels0god mag mij en -supergirl- altijd bellen voor een leuke avond
Die speelt hard to getquote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat je supergirl hierin betrekt, want niels0 weet al dat supergirl hem niet mag.
Wat ben jij voor kkzieke hosselbaas manquote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
aahaha ik snap m xdquote:
Niets. Ze zei gewoon in 1 zin iets en ik zei ok.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
Wat heeft zich afgespeeld tussen niels en yvonne?
Dat laat je toch niet gebeuren man, oervent.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:40 schreef niels0 het volgende:
Niets. Ze zei gewoon in 1 zin iets en ik zei ok.
Daar had ze niet van terugquote:Op maandag 30 maart 2015 15:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niets. Ze zei gewoon in 1 zin iets en ik zei ok.
Haal weg gekquote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
wow ik heb net voor het eerst van der woodsen gegoogled
[ afbeelding ]
Mijn conclusie is nog steeds dat het niet een hele knappe man is...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk nu eens goed naar die foto. Als je die goed bekijkt had je die vraag niet eens hoeven stellen.
dat ben je toch nietquote:
Het is al duidelijk waarom jij niet zo'n hosselbaas als d'n niels bent.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn conclusie is nog steeds dat het niet een hele knappe man is...
Klopt, ze is helemaal digitaal. Sorry man.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh het is zelfs een fictief personage :S
doen ze wel goed tegenwoordigquote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, ze is helemaal digitaal. Sorry man.
Hij zoekt gewoon illegale meisjes in Nederland en zegt: 'wij gaan nu neuken anders bel ik de IND', en als hij ze heeft gepakt belt hij alsnog. Wat een baas.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn conclusie is nog steeds dat het niet een hele knappe man is...
Ik heb ook nooit geopperd dat ik een hosselbaas ben hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is al duidelijk waarom jij niet zo'n hosselbaas als d'n niels bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |