Maar ze worden er wel nat van he. Hij hoeft hem nooit in een droge poes te duwen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Hij zoekt gewoon illegale meisjes in Nederland en zegt: 'wij gaan nu neuken anders bel ik de IND', en als hij ze heeft gepakt belt hij alsnog. Wat een baas.
Ja, zo kijkt hij welquote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon illegale meisjes in Nederland en zegt: 'wij gaan nu neuken anders bel ik de IND', en als hij ze heeft gepakt belt hij alsnog. Wat een baas.
wowowoquote:Op maandag 30 maart 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander niels... en meningen verschillen natuurlijk, maar je bent niet moeders mooiste zeg maar, en volgens mij ben je ook niet heel rijk.
Hoe trek je al die vrouwen aan?
Nee, maar dat hoef je in deze context ook niet geopperd te hebben gezien het niets meer is dan een vaststelling van het feit waarom niels het wel is.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb ook nooit geopperd dat ik een hosselbaas ben hoor.
Nee precies, het is die dominantie en die uitstraling waarmee hij ze te pakken krijgt.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar ze worden er wel nat van he. Hij hoeft hem nooit in een droge poes te duwen.
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik moest ook ff de wet van murphy opzoeken
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja hoe lukt me dat toch?
[ afbeelding ]
Met een beetje gevaarlijke dreiging. De angst van elke ouder.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
Nee precies, het is die dominantie en die uitstraling waarmee hij ze te pakken krijgt.
Het zijn types als Niels waar je vroeger niet bij in de auto mocht stappen, maar ze neuken het lekkerst, kijk naar die verzadigde kop van die chick op de foto.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met een beetje gevaarlijke dreiging. De angst van elke ouder.
Feit blijft dat je mij associeert met het wel of niet zijn van een hosselbaas terwijl ik dat zelf nergens beweer, dus dan hoef je die associatie natuurlijk ook niet te maken gekkie.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoef je in deze context ook niet geopperd te hebben gezien het niets meer is dan een vaststelling van het feit waarom niels het wel is.
Ga weg als het je niet bevalt.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Vermoeiendheid 1 & 2 zijn weer in discussie hoor.
haha 2 nutz ouwe hosselbaasquote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Feit blijft dat je mij associeert met het wel of niet zijn van een hosselbaas terwijl ik dat zelf nergens beweer, dus dan hoef je die associatie natuurlijk ook niet te maken gekkie.
Hij zou zo dat moedertje ook pakken hoor. Die rode stip op het voorhoofd wit klodderen.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
Het zijn types als Niels waar je vroeger niet bij in de auto mocht stappen, maar ze neuken het lekkerst, kijk naar die verzadigde kop van die chick op de foto.
Zullen wij ook even discussiëren?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Feit blijft dat je mij associeert met het wel of niet zijn van een hosselbaas terwijl ik dat zelf nergens beweer, dus dan hoef je die associatie natuurlijk ook niet te maken gekkie.
Eerst die dochter pakken terwijl moeder toekijkt en dan vervolgens gewoon die moeder pakken terwijl dochter toekijkt. En die avond gewoon bier klappen met z'n vrienden van de boot terwijl moeder en dochter worden gedeporteerd. Wat een man. Wat een baas. Wat een held. Wat een rolmodel voor ieder kindquote:Op maandag 30 maart 2015 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij zou zo dat moedertje ook pakken hoor. Die rode stip op het voorhoofd wit klodderen.
Rol je broekspijp maar op en frot het in je anus met je gemekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit kwam sneller dan verwachtquote:
Tijd om weer te daten, TARDIS...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerst die dochter pakken terwijl moeder toekijkt en dan vervolgens gewoon die moeder pakken terwijl dochter toekijkt. En die avond gewoon bier klappen met z'n vrienden van de boot terwijl moeder en dochter worden gedeporteerd. Wat een man. Wat een baas. Wat een held. Wat een rolmodel voor ieder kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |