En dan had je ook gewoon ff moeten bellen...quote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
Van kruipen zou mijn panty zo stuk zijn gegaan
Bij mij mijn knieënquote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
Van kruipen zou mijn panty zo stuk zijn gegaan
Haha, voor die hele kilometer?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan had je ook gewoon ff moeten bellen...
Ik denk wel meer, als jij vanaf mijn moeder naar huis zou kruipenquote:
Het was nog verbazingwekkend druk op straat onderweg!quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou, dat je veilig thuis bent is wel van belang hoor.
Hoe ging je dan naar huis, half tien?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was nog verbazingwekkend druk op straat onderweg!
En fietsen is maar paar minuutjes, dus ik was er zo
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel meer, als jij vanaf mijn moeder naar huis zou kruipen
Trustequote:
Cool. Ik heb de eerste boodschapjesvragen morgen wel voor jequote:Op zondag 29 maart 2015 23:24 schreef Muck het volgende:
Zo tof![]()
Kleren klaarleggen, broodtrommel zoeken, wekker zetten.... Want morgen is mijn eerste werkdag
slaap ze suikertjequote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:24 schreef Muck het volgende:
Zo tof![]()
Kleren klaarleggen, broodtrommel zoeken, wekker zetten.... Want morgen is mijn eerste werkdag
Cosmic Shimmer - Mica Shimmer Mistquote:Op zondag 29 maart 2015 23:24 schreef Muck het volgende:
Zo tof![]()
was je wegquote:
ja, ff wat opruimen etcquote:
was jij niet net al slapenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga slapen. Morgen 5:55 wekker en ergens zegt iets me dat mijn lijf dan denkt: 4:55 !!!!!!
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cool. Ik heb de eerste boodschapjesvragen morgen wel voor je![]()
Want ik heb wat stukgemaakt
Ja poging totquote:
Spraykopje van dat flesje. En die shit vlekt as hell. As HELL.quote:
lempkesquote:
Niet een klein beetje neequote:Op zondag 29 maart 2015 23:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spraykopje van dat flesje. En die shit vlekt as hell. As HELL.
Trusten fietsquote:Op zondag 29 maart 2015 23:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga slapen. Morgen 5:55 wekker en ergens zegt iets me dat mijn lijf dan denkt: 4:55 !!!!!!
ik heb ook nog geen aandrangquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Iedereen succes met werken morgende week is weer begonnen
![]()
Moet slapen,kan niet
Ik moet morgen weer naar sollicitatielesquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Iedereen succes met werken morgende week is weer begonnen
![]()
Moet slapen,kan niet
mijne gelukkig pas om half acht.. Dus kan nog wel wat lantefanten in bedquote:Op zondag 29 maart 2015 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook nog geen aandrang
mja de wekker gaat onverbiddelijk
uitkeringsgezeikquote:Op zondag 29 maart 2015 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer naar sollicitatieles
Om het te voorkomenquote:
meh.. Mjah geen gezeik is op zich best chill ookquote:
Preciesquote:Op zondag 29 maart 2015 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meh.. Mjah geen gezeik is op zich best chill ook
Dan blijft je kop helemaal vol zitten met snotquote:
Ik blijf ophalen en snuiten, en niet ademhalen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan blijft je kop helemaal vol zitten met snot
da's klote altijdquote:Op zondag 29 maart 2015 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf ophalen en snuiten, en niet ademhalen.
Dat gaat vanzelf wel weer overquote:Op zondag 29 maart 2015 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik blijf ophalen en snuiten, en niet ademhalen.
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf wel weer over
Zorg er maar voor dat je de 12de weer beter bentquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat je de 12de weer beter bent
feessie in de toko?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat je de 12de weer beter bent
Ookquote:
we kakken weer een beetje inquote:Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 29-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 80 fietsie
02 51 essnhills
03 50 Buurpoes
04 40 suikertaartje
05 38 Cat22
06 32 Arch-Indar
07 31 Koen66
08 29 goldfinger1963
09 22 MissMSX
10 16 JJH
11 15 DaMart
12 13 gianni61
13 12 crv
13 12 littledrummergirl
15 11 MPG
16 09 Rafeiro
17 07 Muck
18 06 Miniem
19 05 Bos81
19 05 RockNijntje
21 03 marcb1974
21 03 Toekito
23 01 tailfox
23 01 wel.o.k
klik hier voor meer stats
Het is weekendquote:
Jij bent er anders weinigquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah was weekend juist drukte bij uitstek
overdag ben ik er door de week meestal frequenter dan in het weekend.quote:
En daardoor is het nog rustiger hierquote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overdag ben ik er door de week meestal frequenter dan in het weekend.
Vrijdag en zaterdag avond, en soms ook de donderdag en zondag maak ik het graag wat later
Is het in KSC rustig dan wijk ik snel uit
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah was weekend juist drukte bij uitstek
Mooi tochtje. Precies leuk voor de dagelijkse bewegingquote:Op maandag 30 maart 2015 08:26 schreef Muck het volgende:
Zo. Ontbijt erin, jas aan, 5 km fietsen naarwerk
![]()
Ik heb volgens mij nog nooit zo dicht bij huis gewerkt
zo hard als gisteravond is het hier gelukkig nietquote:Op maandag 30 maart 2015 08:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi tochtje. Precies leuk voor de dagelijkse beweging
Succes met de wind wel
Maar nog steeds een flink briesje. Leuk als je de wind mee hebt, maar tegen...quote:Op maandag 30 maart 2015 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo hard als gisteravond is het hier gelukkig niet
3de hierquote:Op maandag 30 maart 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
Nog geengezien hier vanmorgen. Ik ga zo de koffie door laten lopen hoor
Nu aan mijn eerste en tevens laatstequote:
na 4 of 5 stop ik meestalquote:Op maandag 30 maart 2015 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu aan mijn eerste en tevens laatste
Bij 3 zou ik een hartaanval krijgen
toen ik naar het werk reed was het redelijk windstil.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Hier mijn 2de.. Zit normaal aan rond de 5 a 6 per dag
En idd; die wind whaooo
quote:
Je went er natuurlijk ook wel aanquote:Op maandag 30 maart 2015 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Hier mijn 2de.. Zit normaal aan rond de 5 a 6 per dag
En idd; die wind whaooo
normaal drink ik na 12 uur geen koffie meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je went er natuurlijk ook wel aan
Heel soms heb ik behoefte aan een tweede, maar dat hellende vlak wil ik niet op
Ik ben mijn hele leven nog koffievrij !quote:Op maandag 30 maart 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal drink ik na 12 uur geen koffie meer.
alleen soms als ik bij een klant ben, dan is het meer uit beleefdheid
Dat zijn vaak ook maar kopjes, in plaats van bekers 'gelukkig'.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja wel tofquote:Op maandag 30 maart 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik naar het werk reed was het redelijk windstil.
nu begint het weer aardig.
mogguh Priempje
hoe was je weekend?
high voltage? is dat jullie elite team ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja wel tofVrijdagavond gaan bowlen met het werk; was gezellig! En zaterdag had ons High Voltage team een wedstrijd; waar ik mee heb geholpen (nee niet mee geskate
) en 's avonds after party gehad! Gisteren daarna een heerlijk luie zondag gehad
Jij ook een fijn weekend gehad?
Jij hebt vrijdag ook vrij ?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
high voltage? is dat jullie elite team ofzo?
Hier wel relaxt weekendje.
vrijdag was ik moe
zaterdag plantjes gekocht
zondag handbal en beetje bier drinken.
en ik kwam er vanmorgen achter dat ik komend weekend 4 dagen weekend heb
ja, is schijnbaar atv hierquote:Op maandag 30 maart 2015 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt vrijdag ook vrij ?
Lucky you !
Hier ook! Na 12u geen koffie meer tenzij beleefdheidquote:Op maandag 30 maart 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee is mixed team tussen A+Bquote:Op maandag 30 maart 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
high voltage? is dat jullie elite team ofzo?
Hier wel relaxt weekendje.
vrijdag was ik moe
zaterdag plantjes gekocht
zondag handbal en beetje bier drinken.
en ik kwam er vanmorgen achter dat ik komend weekend 4 dagen weekend heb
oh, jij bent er zo ene die nooit komt trainenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook! Na 12u geen koffie meer tenzij beleefdheid
[..]
nee is mixed team tussen A+Bmaar je moet een percentage trainingen halen om mee te doen; en die haalde ik niet voor die wedstrijd; vandaar dat ik er niet bij zat.
Klinkt idd als een fijn weekend verderEn whaoo lekkerrrrr
Ik niet.. helaas
Maar goed; die ene dag er bij is ook wel fijn
Whehe nooit is veel gezegd; maar niet voldoendequote:Op maandag 30 maart 2015 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, jij bent er zo ene die nooit komt trainen
ik vind die vrijdag beter dan maandag.
vrijdag zijn tenminste gewoon de winkel open en is een normale dag.
zo'n 2de zondag heb je toch niks aan. familie bezoek doe ik niet aan
noem jij je man nou een sukkel?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe nooit is veel gezegd; maar niet voldoendeZijn ze nogal streng op
Snap ik wel; maar ik werk fulltime en zit met standbydiensten en dan is 2x trainen telkens 2u; best veel als ik ook nog een man thuis heb zitten die al maanden aan de sukkel is
![]()
Nee dat is zeker waar... Eigenlijk is het gewoon een extra luie zondag
AAN de sukkel (met z'n gezondheid)quote:
dus priempje is ook nog mantelzorgerquote:Op maandag 30 maart 2015 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AAN de sukkel (met z'n gezondheid)En ja af en toe is het ook een sukkel whehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus priempje is ook nog mantelzorger
vandaar die wallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij maakt echt vrienden zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou maar vast gaan rennen, maar als ze der skates aantrekt zou ik een flat zoeken en de trap op gaan...Bis vincit qui se vincit!
Wow..quote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
De eerste werkdag na t begin van de zomertijd om 9.00 uur lesgeven. Hoeveel studenten waren er??? 6 van de 26...
Deze studentenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
De eerste werkdag na t begin van de zomertijd om 9.00 uur lesgeven. Hoeveel studenten waren er??? 6 van de 26...
dat hoeft niet persee met zomertijd te maken te hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus priempje is ook nog mantelzorger
vandaar die wallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest gniffelen
![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En die hebben allemaal géén nieuw mobieltje die automatisch van uur wijzigt; waarbij de wekker dan weer goed staat... uiiiiiteraard...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
priempje weet dat ik niet serieus benquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij maakt echt vrienden zo...
Ik zou maar vast gaan rennen, maar als ze der skates aantrekt zou ik een flat zoeken en de trap op gaan...
zie je welquote:
Ze zijn rond de 20 en hadden allemaal 'vertraging met de bus'.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En die hebben allemaal géén nieuw mobieltje die automatisch van uur wijzigt; waarbij de wekker dan weer goed staat... uiiiiiteraard...
Overigens was dat in onze tijd ook altijd een mooi excuus om te laat te komenOm gewoon niet te komen... vooral dat eigenlijk dan
![]()
*edit: Of wacht: Hoe oud zijn je studentenWant jonger dan euh... 16; zouden die ouders hun maar een schop onder hun hol moeten geven (my honest opinion
). Was ik niet mee weg gekomen in ieder geval
dat kan best hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze zijn rond de 20 en hadden allemaal 'vertraging met de bus'.
Zo extreem is het anders nooit. En er werd al wat gelachen...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan best hoor
ov in nederland staat niet bekend om zijn betrouwbaarheid
tja, aanwezigheid is niet verplicht neem ik aan?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo extreem is het anders nooit. En er werd al wat gelachen...
Owjah idd; die leeftijd jaquote:Op maandag 30 maart 2015 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze zijn rond de 20 en hadden allemaal 'vertraging met de bus'.
Was bij ons ook niet; maar het 2de jaar hebben ze daar 'kwaliteitspunten' aan gehangenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, aanwezigheid is niet verplicht neem ik aan?
Lastig punt. Ene kan terecht, andere kant, wil je als docent wel dat soort mensen in je les hebben die er geen fluit om geven.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was bij ons ook niet; maar het 2de jaar hebben ze daar 'kwaliteitspunten' aan gehangenAls in: Als je praktisch niet naar de les bent gegaan; maar nog steeds een uber goed examen hebt gemaakt; kun je alsnog falen omdat je er nooit was
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was bij ons ook niet; maar het 2de jaar hebben ze daar 'kwaliteitspunten' aan gehangenAls in: Als je praktisch niet naar de les bent gegaan; maar nog steeds een uber goed examen hebt gemaakt; kun je alsnog falen omdat je er nooit was
![]()
Zeker wel terecht; want anders had ik 1 bepaalde les echt totaal nooit gevolgdquote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lastig punt. Ene kan terecht, andere kant, wil je als docent wel dat soort mensen in je les hebben die er geen fluit om geven.
Jawel.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, aanwezigheid is niet verplicht neem ik aan?
was hij homo ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker wel terecht; want anders had ik 1 bepaalde les echt totaal nooit gevolgdOok omdat de docent mij niet moest trouwens want 'jouw gezicht staat mij niet aan'. En bedankt!
![]()
Maar ik was daardoor wel een makkelijk doelwit als ze te zeiken had. Ohjah; heb het overleefd en blij dat ik afgestudeerd ben en die schooltijd voorbij isEcht geen periode geweest die ik overnieuw wil doen (maar volgens mij is dat geen populaire mening
)
De mensen die vaak afwezig zijn, zijn in 95% van de gevallen ook degenen die zakken voor het vak. Moet ik hun herkansing ook nog nakijken. En vaak het jaar erop weer.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lastig punt. Ene kan terecht, andere kant, wil je als docent wel dat soort mensen in je les hebben die er geen fluit om geven.
het was een zijquote:
Vastquote:Op maandag 30 maart 2015 11:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel. Voelde zich bedreigd en zo waarschijnlijk.
Jup enige vrouwquote:Op maandag 30 maart 2015 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij waarschijnlijk 1 van de enige vrouwen in de klas?
Ik zou als docent de lol er wel van inzien eigenlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 10:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zij hebben volgende week tentamen, ik niet.
Zo heb ik er nog nooit naar gekekenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mensen die vaak afwezig zijn, zijn in 95% van de gevallen ook degenen die zakken voor het vak. Moet ik hun herkansing ook nog nakijken. En vaak het jaar erop weer.
En ik zit niet om werk verlegen.
Nou ja, wat een idioot. Je volgt toch niet voor niets die opleiding?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vast
Ahja was nog niet zo erg als mijn andere docent netwerkbeheerder die zich steeds afvroeg wat ik daar kwam doen; want ik zou toch nooit in de IT iets gaan doen..Ik was zo trots om bij mijn diploma-uitreiking naar hem te gaan en mijn visitekaartje af te geven met daarop 'systeembeheerder'
Nog nooit iemand zo snel weg zien gaan van een receptie![]()
beertjequote:
ik ben niet naar mn eigen diploma uitreiking geweestquote:Op maandag 30 maart 2015 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vast
Ahja was nog niet zo erg als mijn andere docent netwerkbeheerder die zich steeds afvroeg wat ik daar kwam doen; want ik zou toch nooit in de IT iets gaan doen..Ik was zo trots om bij mijn diploma-uitreiking naar hem te gaan en mijn visitekaartje af te geven met daarop 'systeembeheerder'
Nog nooit iemand zo snel weg zien gaan van een receptie![]()
Viel eigenlijk - gelukkig - wel meequote:Op maandag 30 maart 2015 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit aandacht tekort voor priempje
Jup idd! En dan hadden ze het 2de jaar een richting gemaakt die zich focuste op vrouwen in de IT. Iets van Bedrijfskunde IT... ofzoiets... gevolg: Alle mensen die het eerste jaar faalden in toegepaste informatica ging naar de bedrijfskunde it richting; want die was 'makkelijker'quote:Op maandag 30 maart 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, wat een idioot. Je volgt toch niet voor niets die opleiding?![]()
En iedereen zich maar afvragen waarom zo weinig vrouwen een beta-richting kiezen
vanaf toen alleen nog in spijkerbroek, vans en een wolvenshirt?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Viel eigenlijk - gelukkig - wel meeIk werd meer gezien als 'one of the guys'. Enkel als ik in de zomer een rokje aanhad; was het plots van OWJAHHH JIJ BENT VROUWWW ! en kreeg ik ook dergelijke.. euh.. reacties
Oplossing: Geen rokjes meer naar school aangedaan
Dat hielp
[..]
nee, toen ik vanochtend iets in m'n kofferbak deed zei m'n rug krakquote:Op maandag 30 maart 2015 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan ? Koffie te warm gedronken ?
Dat was het doel? Vrouwen in de IT krijgen op die manier?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Viel eigenlijk - gelukkig - wel meeIk werd meer gezien als 'one of the guys'. Enkel als ik in de zomer een rokje aanhad; was het plots van OWJAHHH JIJ BENT VROUWWW ! en kreeg ik ook dergelijke.. euh.. reacties
Oplossing: Geen rokjes meer naar school aangedaan
Dat hielp
[..]
Jup idd! En dan hadden ze het 2de jaar een richting gemaakt die zich focuste op vrouwen in de IT. Iets van Bedrijfskunde IT... ofzoiets... gevolg: Alle mensen die het eerste jaar faalden in toegepaste informatica ging naar de bedrijfskunde it richting; want die was 'makkelijker'Dus alsnog zat het vol met mannen daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
TU begonnen we met een klas van 730 mensen.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
We waren met 14 vrouwen begonnen in mijn richting toen.. van de 120 mensen in totaal.. We zijn afgestudeerd met 2 vrouwen en 30 in totaal
Auw inderdaad dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, toen ik vanochtend iets in m'n kofferbak deed zei m'n rug krak
Je moet lijken ook niet in je eentje tillenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, toen ik vanochtend iets in m'n kofferbak deed zei m'n rug krak
ligt er aan hoe groot het lijk isquote:Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet lijken ook niet in je eentje tillen
Die zijn nog makkelijk beet te pakken en over je schouder te slingeren... Dat hoeft geen pijn op te leveren.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet lijken ook niet in je eentje tillen
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe groot het lijk is
maar in een tapijt ingerold weegt weer extra
Kinderlijkjes gaan nog wel ja, maar verder is het best een belasting voor je rugquote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn nog makkelijk beet te pakken en over je schouder te slingeren...
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kinderlijkjes gaan nog wel ja, maar verder is het best een belasting voor je rug
daar had ik eerst iets over getypt, maar weer weggehaald omdat ouders daar schijnbaar wel eens gevoelig op reagerenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kinderlijkjes gaan nog wel ja, maar verder is het best een belasting voor je rug
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was het doel? Vrouwen in de IT krijgen op die manier?
We moeten gewoon als maatschappij eens ophouden met collectief roepen dat vrouwen niet beta zijn. In het communistische Oost-Europa stikte het van de beta-vrouwen. Het is toch niet alsof dat toeval is he?
Ja de richting aantrekkelijker maken voor vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook echt niet succesvol
Maar had wel meer docenten met een nogal ouderwetse mentaliteit. Naja IT blijft nu eenmaal niet bepaald aantrekkelijk voor vrouwen ofzo.. ahja
Werd bij ons ook gezegdquote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
TU begonnen we met een klas van 730 mensen.
eerste week zei een professor: kijk om je heen, over een half jaar zit hier nog maar de helft.
ik was 1 van de mensen die stoptenDat klopte behoorlijk ook
Van de vrouwen waren we met 3 die het jaar hebben volbracht en daarvan was ik de enige die geslaagd was....
2de jaar helaas moeten blijven zitten; maar toen kwam er dus weer een vrouwelijke klasgenoot bij(waar ik echt heeeeeelemaal niks mee had overigens...
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
op hbo hadden we 3 vrouwen op 70 man.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja de richting aantrekkelijker maken voor vrouwenHet was ook echt niet succesvol
Maar had wel meer docenten met een nogal ouderwetse mentaliteit. Naja IT blijft nu eenmaal niet bepaald aantrekkelijk voor vrouwen ofzo.. ahja
[..]
Werd bij ons ook gezegdDat klopte behoorlijk ook
Van de vrouwen waren we met 3 die het jaar hebben volbracht en daarvan was ik de enige die geslaagd was....
2de jaar helaas moeten blijven zitten; maar toen kwam er dus weer een vrouwelijke klasgenoot bij(waar ik echt heeeeeelemaal niks mee had overigens...
)
quote:
Nou vooruit, volwassen lijken in stukjes danquote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar had ik eerst iets over getypt, maar weer weggehaald omdat ouders daar schijnbaar wel eens gevoelig op reageren
ingevroren?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit, volwassen lijken in stukjes dan
Ik dacht dezelfde opmerking toen ik het las overigensquote:Op maandag 30 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit, volwassen lijken in stukjes dan
stinkt wel minderquote:Op maandag 30 maart 2015 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever niet, dan is het zo stijf.
Vouwt zo lastig.
Oorzaak -> Gevolgquote:Op maandag 30 maart 2015 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja de richting aantrekkelijker maken voor vrouwenHet was ook echt niet succesvol
[..]
Werd bij ons ook gezegdDat klopte behoorlijk ook
)
Met een beetje geluk helpt de rigor mortis ook prima meequote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oorzaak -> Gevolg
Van meisjes wordt gewoon al minder verwacht. En het wordt ook regelmatig gewoon keihard uitgesproken. Treurig toch dat zelfs de vrouwen die ondanks dat kiezen voor een beta-studie tijdens de opleiding nog steeds niet serieus genomen worden.
Maar goed. Tijd voor warme broodjes
Ja, of vraag gewoon de buurman ff om te komen helpenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dezelfde opmerking toen ik het las overigens![]()
![]()
![]()
maar stukken is ook primaOf door de gehaktmolen en dan in stukken naar je auto brengen.
Niet goed over nagedacht koentje![]()
![]()
Dat dusquote:
buurman kan ook het lijk zijn..quote:Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, of vraag gewoon de buurman ff om te komen helpen
Buurvrouw dan. Die helpt in zo'n geval vast graag meequote:
mevr. koen zeker?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In het geval van Koen zou dat niet mijn eerste gedachten zijn...
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oorzaak -> Gevolg
Van meisjes wordt gewoon al minder verwacht. En het wordt ook regelmatig gewoon keihard uitgesproken. Treurig toch dat zelfs de vrouwen die ondanks dat kiezen voor een beta-studie tijdens de opleiding nog steeds niet serieus genomen worden.
Maar goed. Tijd voor warme broodjes
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden..."Ja daar spreek je mee".
Denken nog steeds dat ik de secretaresse ben ofzo.
Overigens vorige week een leverancier over de vloer gehad die technisch het 1 en ander zou toelichten over hun producten. Dus wij zaten allemaal boven en de baas stelt iedereen voor... "Ja ik ben directeur; collega x is verantwoordelijk voor verkoop en de rest zijn systeembeheerders"
Eerste wat de leverancier zegt: O.. jullie allemaal? Jij ook dan? *wijst naar mij* Ik dacht dat je wellicht in de marketing ofzo zat; maar leuk hoor!
Hij bedóelde het als compliment; maar zo nam ik het ook totaal niet opLekker stereotype
Krijg daar echt de kriebels van.
Uiteraard kon ik hem daarna niet meer serieus nemen![]()
![]()
Wij hebben aparte nummers. Centrale nummer en helpdesk nummer, dat gelijk naar de juiste persoon gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..
Als je ons belt; ga ik er vanuit dat je óf ons kent (en dus weet dat ik ook helpdesk bent) of als je iets aan ons wil verkopen; TENMINSTE onze website hebt bezocht en dan zou het ook enigszins duidelijk moeten zijn dat ik systeembeheer doequote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..
Dat is irritant ja. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen hequote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden..."Ja daar spreek je mee".
Denken nog steeds dat ik de secretaresse ben ofzo.
Overigens vorige week een leverancier over de vloer gehad die technisch het 1 en ander zou toelichten over hun producten. Dus wij zaten allemaal boven en de baas stelt iedereen voor... "Ja ik ben directeur; collega x is verantwoordelijk voor verkoop en de rest zijn systeembeheerders"
Eerste wat de leverancier zegt: O.. jullie allemaal? Jij ook dan? *wijst naar mij* Ik dacht dat je wellicht in de marketing ofzo zat; maar leuk hoor!
Hij bedóelde het als compliment; maar zo nam ik het ook totaal niet opLekker stereotype
Krijg daar echt de kriebels van.
Uiteraard kon ik hem daarna niet meer serieus nemen![]()
![]()
wij hebben alleen een centraal nummer.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hebben aparte nummers. Centrale nummer en helpdesk nummer, dat gelijk naar de juiste persoon gaat.
Kopen ?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben alleen een centraal nummer.
Jupquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is irritant ja. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen he
Aaaaaw, nu vind ik het wel bijna zielig voor hem. Major backfirequote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupWel mooi om meteen een reactie van mijn baas te horen: Euh... ze is het hoogst opgeleid van ons allemaal dus waarom zou dat niet kunnen?
Hij herstelde zich dan met een "Uiteraard! Ik heb veel respect voor vrouwen in de IT; je ziet het alleen zo weinig".
Snap ik.. maar nope; toen had ie het eigenlijk al verpest voor mij![]()
Owjah lunchtijd
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.quote:
Klinkt handig voor als m'n schoonmoeder weer eens belt. >>> manquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.
niet mijn bedrijf, niet mijn geldquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.
Dat is inderdaad goede mogelijkheid, maar je kan ook op je mobiel natuurlijk gewoon instellen dat er dan een andere beltoon moet klinkenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt handig voor als m'n schoonmoeder weer eens belt. >>> man
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijnquote:Op maandag 30 maart 2015 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goede mogelijkheid, maar je kan ook op je mobiel natuurlijk gewoon instellen dat er dan een andere beltoon moet klinken
Niet opnemen, Niet opnemen, niet opnemen..
ik weet het nummer van mijn vaste lijn niet eensquote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijn
Ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het nummer van mijn vaste lijn niet eens
Het jouwe niet, maar ook het mijne niet hequote:
ja, dat snapte ik welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het jouwe niet, maar ook het mijne niet he
Hmm, daar zijn vast ook telefoons voor te vinden die dat kunnen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijn
Sorry, ik ken mensen...quote:
Het zou me niet verbazen als de onze het kan neequote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm, daar zijn vast ook telefoons voor te vinden die dat kunnen.
Leugens!, want zolderkamerfokkerquote:
Kelder?quote:
die welquote:
Je hoeft ook niet te staan om te fokken hequote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die wel
een zolder heb ik ook, maar daar kan ik niet rechtop staan, dus dat wil ik geen kamer noemen
dan nog doe ik het liever niet op zolderquote:Op maandag 30 maart 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te staan om te fokken he
Nou OK, dan houd ik het bij: je bent een FOK!ker. Get realquote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog doe ik het liever niet op zolder
jij zit nu op zolder dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou OK, dan houd ik het bij: je bent een FOK!ker. Get real
Nee, maar ben wel een FOK!ker hequote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Geen zin meer in werknog genoeg te doen
Hmmm, zal ik maar weer in de vaagheidsmodus gaan omtrent dat onderwerp?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er wel een vrouwelijke variant ? Kwa woord dan.
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, zal ik maar weer in de vaagheidsmodus gaan omtrent dat onderwerp?
Wat een leuke UIquote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Geen zin meer in werknog genoeg te doen
Dikke, fappende vijftigerquote:
quote:
Thanksquote:
Blufquote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar schrapt MissMSX van lijstje.
Je kunt te ver gaan..quote:
Zondequote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Thanksooit zelf geknutseld, nooit eerder gebruikt
weer eens wat anders dan een katquote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Thanksooit zelf geknutseld, nooit eerder gebruikt
ja, dat kan ikquote:
Katje heb ik echt jaren gehad volgens mijquote:Op maandag 30 maart 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een kat
alles goed?
dat wel jaquote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Katje heb ik echt jaren gehad volgens mij![]()
Verder hier primabeetje hoofdpijn
en bij m'n schoonmoeder zijn plekjes gevonden na bevolkingsonderzoek, die gaat vandaag naar het ziekenhuis voor foto's
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Katje heb ik echt jaren gehad volgens mij![]()
Verder hier primabeetje hoofdpijn
en bij m'n schoonmoeder zijn plekjes gevonden na bevolkingsonderzoek, die gaat vandaag naar het ziekenhuis voor foto's
Ik ga het meemakenquote:
De stilte... de leegte...quote:
Dat gaat snelquote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef Muck het volgende:
Ik heb al zelf klanten geholpen, de winkelhond blaft niet meer als ik langslopen, laat zelfs als ik achter zijn oren kriebel en ik heb inmiddels allerlei stofjes geknipt
quote:
Jaquote:
hopen dat het meevaltquote:Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Jahopen dat het meevalt, vanavond maar even bellen.
Nu eerst pauze
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef Muck het volgende:
Ik heb al zelf klanten geholpen, de winkelhond blaft niet meer als ik langslopen, laat zelfs als ik achter zijn oren kriebel en ik heb inmiddels allerlei stofjes geknipt
Fijnquote:
Het was niet negatief bedoeldquote:Op maandag 30 maart 2015 12:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je vindt wel een ander joh. Geen getreur.
Zeker weten! Zooooveel soorten stof, wol en fournituren... ik word er heel blij vanquote:
echt iets voor jou.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker weten! Zooooveel soorten stof, wol en fournituren... ik word er heel blij van
Edit: vanochtend rolletjes kant gesorteerd
wat is het eigenlijk?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt iets voor jou.
ik haak al af bij het woord fournituren
Ik kan echt uren snuffelen in zo'n winkelquote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker weten! Zooooveel soorten stof, wol en fournituren... ik word er heel blij van
Rolletjes kantquote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
fourage?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan Hooi.. en stro....
Hoiquote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus het heeft niks met furniture te maken?
[..]
Suikertje
nooit van gehoordquote:Op maandag 30 maart 2015 13:14 schreef MissMSX het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fournituren
Ik plaag mijn schoonzus altijd, die zit op naailes...quote:Op maandag 30 maart 2015 13:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit van gehoord
Naaien ken ik dan weer wel
Condooms en (kleinequote:Op maandag 30 maart 2015 13:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit van gehoord
Naaien ken ik dan weer wel
Dat is goed nieuws en een opluchting.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Berichtje van m'n schoonmams: geen reden tot grote paniekvanvond horen we de details, maar dit was het belangrijkste natuurlijk
Opluchtingquote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Berichtje van m'n schoonmams: geen reden tot grote paniekvanvond horen we de details, maar dit was het belangrijkste natuurlijk
ah, mooi zoquote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Yeahhhhhquote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Owh.. veel beter dan een koekje.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Graag.
Oeh, ik heb nog lollies in mijn tas.
Archquote:
fietsquote:
Dat is het toch altijdquote:
Hier op de zaak niet. Het apparaat moet soms "ontkalkt" worden, en dan kan er een half uur geen koffie gezet worden.quote:
goeie zaakquote:Op maandag 30 maart 2015 15:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier op de zaak niet. Het apparaat moet soms "ontkalkt" worden, en dan kan er een half uur geen koffie gezet worden.
Er gaat zelfs een mailtje rond voordat dit staat te gebeuren, zodat iedereen die wil nog een mok kan halen....
Stelletje verslaafden....
Daarom hebben wij hier een hele serie van die apparaten... kan er 1 in onderhoud...quote:Op maandag 30 maart 2015 15:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier op de zaak niet. Het apparaat moet soms "ontkalkt" worden, en dan kan er een half uur geen koffie gezet worden.
Er gaat zelfs een mailtje rond voordat dit staat te gebeuren, zodat iedereen die wil nog een mok kan halen....
Dat is bij ons beetje overdreven, met 10 man.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom hebben wij hier een hele serie van die apparaten... kan er 1 in onderhoud...
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:
Wat is er vol dan?quote:
nog lang nietquote:
quote:
quote:
welneequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |