wat is het eigenlijk?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt iets voor jou.
ik haak al af bij het woord fournituren
Ik kan echt uren snuffelen in zo'n winkelquote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker weten! Zooooveel soorten stof, wol en fournituren... ik word er heel blij van
Edit: vanochtend rolletjes kant gesorteerd
Rolletjes kantquote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker weten! Zooooveel soorten stof, wol en fournituren... ik word er heel blij van
Edit: vanochtend rolletjes kant gesorteerd
fourage?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan Hooi.. en stro....
Hoiquote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus het heeft niks met furniture te maken?
[..]
Suikertje
nooit van gehoordquote:Op maandag 30 maart 2015 13:14 schreef MissMSX het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fournituren
Ik plaag mijn schoonzus altijd, die zit op naailes...quote:Op maandag 30 maart 2015 13:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit van gehoord
Naaien ken ik dan weer wel
Condooms en (kleinequote:Op maandag 30 maart 2015 13:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit van gehoord
Naaien ken ik dan weer wel
Dat is goed nieuws en een opluchting.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Berichtje van m'n schoonmams: geen reden tot grote paniekvanvond horen we de details, maar dit was het belangrijkste natuurlijk
Opluchtingquote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Berichtje van m'n schoonmams: geen reden tot grote paniekvanvond horen we de details, maar dit was het belangrijkste natuurlijk
ah, mooi zoquote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Yeahhhhhquote:Op maandag 30 maart 2015 13:51 schreef Etcetera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |