Blufquote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar schrapt MissMSX van lijstje.
Je kunt te ver gaan..quote:
Zondequote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Thanksooit zelf geknutseld, nooit eerder gebruikt
weer eens wat anders dan een katquote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Thanksooit zelf geknutseld, nooit eerder gebruikt
ja, dat kan ikquote:
Katje heb ik echt jaren gehad volgens mijquote:Op maandag 30 maart 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een kat
alles goed?
dat wel jaquote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Katje heb ik echt jaren gehad volgens mij![]()
Verder hier primabeetje hoofdpijn
en bij m'n schoonmoeder zijn plekjes gevonden na bevolkingsonderzoek, die gaat vandaag naar het ziekenhuis voor foto's
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Katje heb ik echt jaren gehad volgens mij![]()
Verder hier primabeetje hoofdpijn
en bij m'n schoonmoeder zijn plekjes gevonden na bevolkingsonderzoek, die gaat vandaag naar het ziekenhuis voor foto's
Ik ga het meemakenquote:
De stilte... de leegte...quote:
Dat gaat snelquote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef Muck het volgende:
Ik heb al zelf klanten geholpen, de winkelhond blaft niet meer als ik langslopen, laat zelfs als ik achter zijn oren kriebel en ik heb inmiddels allerlei stofjes geknipt
quote:
Jaquote:
hopen dat het meevaltquote:Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Jahopen dat het meevalt, vanavond maar even bellen.
Nu eerst pauze
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef Muck het volgende:
Ik heb al zelf klanten geholpen, de winkelhond blaft niet meer als ik langslopen, laat zelfs als ik achter zijn oren kriebel en ik heb inmiddels allerlei stofjes geknipt
Fijnquote:
Het was niet negatief bedoeldquote:Op maandag 30 maart 2015 12:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je vindt wel een ander joh. Geen getreur.
Zeker weten! Zooooveel soorten stof, wol en fournituren... ik word er heel blij vanquote:
echt iets voor jou.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker weten! Zooooveel soorten stof, wol en fournituren... ik word er heel blij van
Edit: vanochtend rolletjes kant gesorteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |