als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden..."Ja daar spreek je mee".
Denken nog steeds dat ik de secretaresse ben ofzo.
Overigens vorige week een leverancier over de vloer gehad die technisch het 1 en ander zou toelichten over hun producten. Dus wij zaten allemaal boven en de baas stelt iedereen voor... "Ja ik ben directeur; collega x is verantwoordelijk voor verkoop en de rest zijn systeembeheerders"
Eerste wat de leverancier zegt: O.. jullie allemaal? Jij ook dan? *wijst naar mij* Ik dacht dat je wellicht in de marketing ofzo zat; maar leuk hoor!
Hij bedóelde het als compliment; maar zo nam ik het ook totaal niet opLekker stereotype
Krijg daar echt de kriebels van.
Uiteraard kon ik hem daarna niet meer serieus nemen![]()
![]()
Wij hebben aparte nummers. Centrale nummer en helpdesk nummer, dat gelijk naar de juiste persoon gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..
Als je ons belt; ga ik er vanuit dat je óf ons kent (en dus weet dat ik ook helpdesk bent) of als je iets aan ons wil verkopen; TENMINSTE onze website hebt bezocht en dan zou het ook enigszins duidelijk moeten zijn dat ik systeembeheer doequote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..
Dat is irritant ja. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen hequote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden..."Ja daar spreek je mee".
Denken nog steeds dat ik de secretaresse ben ofzo.
Overigens vorige week een leverancier over de vloer gehad die technisch het 1 en ander zou toelichten over hun producten. Dus wij zaten allemaal boven en de baas stelt iedereen voor... "Ja ik ben directeur; collega x is verantwoordelijk voor verkoop en de rest zijn systeembeheerders"
Eerste wat de leverancier zegt: O.. jullie allemaal? Jij ook dan? *wijst naar mij* Ik dacht dat je wellicht in de marketing ofzo zat; maar leuk hoor!
Hij bedóelde het als compliment; maar zo nam ik het ook totaal niet opLekker stereotype
Krijg daar echt de kriebels van.
Uiteraard kon ik hem daarna niet meer serieus nemen![]()
![]()
wij hebben alleen een centraal nummer.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hebben aparte nummers. Centrale nummer en helpdesk nummer, dat gelijk naar de juiste persoon gaat.
Kopen ?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben alleen een centraal nummer.
Jupquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is irritant ja. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen he
Aaaaaw, nu vind ik het wel bijna zielig voor hem. Major backfirequote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupWel mooi om meteen een reactie van mijn baas te horen: Euh... ze is het hoogst opgeleid van ons allemaal dus waarom zou dat niet kunnen?
Hij herstelde zich dan met een "Uiteraard! Ik heb veel respect voor vrouwen in de IT; je ziet het alleen zo weinig".
Snap ik.. maar nope; toen had ie het eigenlijk al verpest voor mij![]()
Owjah lunchtijd
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.quote:
Klinkt handig voor als m'n schoonmoeder weer eens belt. >>> manquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.
niet mijn bedrijf, niet mijn geldquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.
Dat is inderdaad goede mogelijkheid, maar je kan ook op je mobiel natuurlijk gewoon instellen dat er dan een andere beltoon moet klinkenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt handig voor als m'n schoonmoeder weer eens belt. >>> man
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijnquote:Op maandag 30 maart 2015 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goede mogelijkheid, maar je kan ook op je mobiel natuurlijk gewoon instellen dat er dan een andere beltoon moet klinken
Niet opnemen, Niet opnemen, niet opnemen..
ik weet het nummer van mijn vaste lijn niet eensquote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijn
Ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het nummer van mijn vaste lijn niet eens
Het jouwe niet, maar ook het mijne niet hequote:
ja, dat snapte ik welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het jouwe niet, maar ook het mijne niet he
Hmm, daar zijn vast ook telefoons voor te vinden die dat kunnen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijn
Sorry, ik ken mensen...quote:
Het zou me niet verbazen als de onze het kan neequote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm, daar zijn vast ook telefoons voor te vinden die dat kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |