Auw inderdaad dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, toen ik vanochtend iets in m'n kofferbak deed zei m'n rug krak
Je moet lijken ook niet in je eentje tillenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, toen ik vanochtend iets in m'n kofferbak deed zei m'n rug krak
ligt er aan hoe groot het lijk isquote:Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet lijken ook niet in je eentje tillen
Die zijn nog makkelijk beet te pakken en over je schouder te slingeren... Dat hoeft geen pijn op te leveren.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet lijken ook niet in je eentje tillen
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe groot het lijk is
maar in een tapijt ingerold weegt weer extra
Kinderlijkjes gaan nog wel ja, maar verder is het best een belasting voor je rugquote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn nog makkelijk beet te pakken en over je schouder te slingeren...
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kinderlijkjes gaan nog wel ja, maar verder is het best een belasting voor je rug
daar had ik eerst iets over getypt, maar weer weggehaald omdat ouders daar schijnbaar wel eens gevoelig op reagerenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kinderlijkjes gaan nog wel ja, maar verder is het best een belasting voor je rug
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was het doel? Vrouwen in de IT krijgen op die manier?
We moeten gewoon als maatschappij eens ophouden met collectief roepen dat vrouwen niet beta zijn. In het communistische Oost-Europa stikte het van de beta-vrouwen. Het is toch niet alsof dat toeval is he?
Ja de richting aantrekkelijker maken voor vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook echt niet succesvol
Maar had wel meer docenten met een nogal ouderwetse mentaliteit. Naja IT blijft nu eenmaal niet bepaald aantrekkelijk voor vrouwen ofzo.. ahja
Werd bij ons ook gezegdquote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
TU begonnen we met een klas van 730 mensen.
eerste week zei een professor: kijk om je heen, over een half jaar zit hier nog maar de helft.
ik was 1 van de mensen die stoptenDat klopte behoorlijk ook
Van de vrouwen waren we met 3 die het jaar hebben volbracht en daarvan was ik de enige die geslaagd was....
2de jaar helaas moeten blijven zitten; maar toen kwam er dus weer een vrouwelijke klasgenoot bij(waar ik echt heeeeeelemaal niks mee had overigens...
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
op hbo hadden we 3 vrouwen op 70 man.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja de richting aantrekkelijker maken voor vrouwenHet was ook echt niet succesvol
Maar had wel meer docenten met een nogal ouderwetse mentaliteit. Naja IT blijft nu eenmaal niet bepaald aantrekkelijk voor vrouwen ofzo.. ahja
[..]
Werd bij ons ook gezegdDat klopte behoorlijk ook
Van de vrouwen waren we met 3 die het jaar hebben volbracht en daarvan was ik de enige die geslaagd was....
2de jaar helaas moeten blijven zitten; maar toen kwam er dus weer een vrouwelijke klasgenoot bij(waar ik echt heeeeeelemaal niks mee had overigens...
)
quote:
Nou vooruit, volwassen lijken in stukjes danquote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar had ik eerst iets over getypt, maar weer weggehaald omdat ouders daar schijnbaar wel eens gevoelig op reageren
ingevroren?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit, volwassen lijken in stukjes dan
Ik dacht dezelfde opmerking toen ik het las overigensquote:Op maandag 30 maart 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit, volwassen lijken in stukjes dan
stinkt wel minderquote:Op maandag 30 maart 2015 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever niet, dan is het zo stijf.
Vouwt zo lastig.
Oorzaak -> Gevolgquote:Op maandag 30 maart 2015 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja de richting aantrekkelijker maken voor vrouwenHet was ook echt niet succesvol
[..]
Werd bij ons ook gezegdDat klopte behoorlijk ook
)
Met een beetje geluk helpt de rigor mortis ook prima meequote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oorzaak -> Gevolg
Van meisjes wordt gewoon al minder verwacht. En het wordt ook regelmatig gewoon keihard uitgesproken. Treurig toch dat zelfs de vrouwen die ondanks dat kiezen voor een beta-studie tijdens de opleiding nog steeds niet serieus genomen worden.
Maar goed. Tijd voor warme broodjes
Ja, of vraag gewoon de buurman ff om te komen helpenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dezelfde opmerking toen ik het las overigens![]()
![]()
![]()
maar stukken is ook primaOf door de gehaktmolen en dan in stukken naar je auto brengen.
Niet goed over nagedacht koentje![]()
![]()
Dat dusquote:
buurman kan ook het lijk zijn..quote:Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, of vraag gewoon de buurman ff om te komen helpen
Buurvrouw dan. Die helpt in zo'n geval vast graag meequote:
mevr. koen zeker?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In het geval van Koen zou dat niet mijn eerste gedachten zijn...
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oorzaak -> Gevolg
Van meisjes wordt gewoon al minder verwacht. En het wordt ook regelmatig gewoon keihard uitgesproken. Treurig toch dat zelfs de vrouwen die ondanks dat kiezen voor een beta-studie tijdens de opleiding nog steeds niet serieus genomen worden.
Maar goed. Tijd voor warme broodjes
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden..."Ja daar spreek je mee".
Denken nog steeds dat ik de secretaresse ben ofzo.
Overigens vorige week een leverancier over de vloer gehad die technisch het 1 en ander zou toelichten over hun producten. Dus wij zaten allemaal boven en de baas stelt iedereen voor... "Ja ik ben directeur; collega x is verantwoordelijk voor verkoop en de rest zijn systeembeheerders"
Eerste wat de leverancier zegt: O.. jullie allemaal? Jij ook dan? *wijst naar mij* Ik dacht dat je wellicht in de marketing ofzo zat; maar leuk hoor!
Hij bedóelde het als compliment; maar zo nam ik het ook totaal niet opLekker stereotype
Krijg daar echt de kriebels van.
Uiteraard kon ik hem daarna niet meer serieus nemen![]()
![]()
Wij hebben aparte nummers. Centrale nummer en helpdesk nummer, dat gelijk naar de juiste persoon gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..
Als je ons belt; ga ik er vanuit dat je óf ons kent (en dus weet dat ik ook helpdesk bent) of als je iets aan ons wil verkopen; TENMINSTE onze website hebt bezocht en dan zou het ook enigszins duidelijk moeten zijn dat ik systeembeheer doequote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar een bedrijf bel verwacht ik ook eigenlijk dat ik eerst no doorverbonden moet worden..
Dat is irritant ja. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen hequote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Regelmatig aan de telefoon krijg ik te horen of ze met de helpdesk doorverbonden mogen worden..."Ja daar spreek je mee".
Denken nog steeds dat ik de secretaresse ben ofzo.
Overigens vorige week een leverancier over de vloer gehad die technisch het 1 en ander zou toelichten over hun producten. Dus wij zaten allemaal boven en de baas stelt iedereen voor... "Ja ik ben directeur; collega x is verantwoordelijk voor verkoop en de rest zijn systeembeheerders"
Eerste wat de leverancier zegt: O.. jullie allemaal? Jij ook dan? *wijst naar mij* Ik dacht dat je wellicht in de marketing ofzo zat; maar leuk hoor!
Hij bedóelde het als compliment; maar zo nam ik het ook totaal niet opLekker stereotype
Krijg daar echt de kriebels van.
Uiteraard kon ik hem daarna niet meer serieus nemen![]()
![]()
wij hebben alleen een centraal nummer.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hebben aparte nummers. Centrale nummer en helpdesk nummer, dat gelijk naar de juiste persoon gaat.
Kopen ?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben alleen een centraal nummer.
Jupquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is irritant ja. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen he
Aaaaaw, nu vind ik het wel bijna zielig voor hem. Major backfirequote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupWel mooi om meteen een reactie van mijn baas te horen: Euh... ze is het hoogst opgeleid van ons allemaal dus waarom zou dat niet kunnen?
Hij herstelde zich dan met een "Uiteraard! Ik heb veel respect voor vrouwen in de IT; je ziet het alleen zo weinig".
Snap ik.. maar nope; toen had ie het eigenlijk al verpest voor mij![]()
Owjah lunchtijd
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.quote:
Klinkt handig voor als m'n schoonmoeder weer eens belt. >>> manquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.
niet mijn bedrijf, niet mijn geldquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij kunnen een telefooncentrale leveren met stukje software die nummerherkenning doet, en dan automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf kan doorverbinden.
Dat is inderdaad goede mogelijkheid, maar je kan ook op je mobiel natuurlijk gewoon instellen dat er dan een andere beltoon moet klinkenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt handig voor als m'n schoonmoeder weer eens belt. >>> man
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijnquote:Op maandag 30 maart 2015 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goede mogelijkheid, maar je kan ook op je mobiel natuurlijk gewoon instellen dat er dan een andere beltoon moet klinken
Niet opnemen, Niet opnemen, niet opnemen..
ik weet het nummer van mijn vaste lijn niet eensquote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijn
Ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het nummer van mijn vaste lijn niet eens
Het jouwe niet, maar ook het mijne niet hequote:
ja, dat snapte ik welquote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het jouwe niet, maar ook het mijne niet he
Hmm, daar zijn vast ook telefoons voor te vinden die dat kunnen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze belt 9 van de 10 keer op de vaste lijn
Sorry, ik ken mensen...quote:
Het zou me niet verbazen als de onze het kan neequote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm, daar zijn vast ook telefoons voor te vinden die dat kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |