oh, jij bent er zo ene die nooit komt trainenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook! Na 12u geen koffie meer tenzij beleefdheid
[..]
nee is mixed team tussen A+Bmaar je moet een percentage trainingen halen om mee te doen; en die haalde ik niet voor die wedstrijd; vandaar dat ik er niet bij zat.
Klinkt idd als een fijn weekend verderEn whaoo lekkerrrrr
Ik niet.. helaas
Maar goed; die ene dag er bij is ook wel fijn
Whehe nooit is veel gezegd; maar niet voldoendequote:Op maandag 30 maart 2015 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, jij bent er zo ene die nooit komt trainen
ik vind die vrijdag beter dan maandag.
vrijdag zijn tenminste gewoon de winkel open en is een normale dag.
zo'n 2de zondag heb je toch niks aan. familie bezoek doe ik niet aan
noem jij je man nou een sukkel?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe nooit is veel gezegd; maar niet voldoendeZijn ze nogal streng op
Snap ik wel; maar ik werk fulltime en zit met standbydiensten en dan is 2x trainen telkens 2u; best veel als ik ook nog een man thuis heb zitten die al maanden aan de sukkel is
![]()
Nee dat is zeker waar... Eigenlijk is het gewoon een extra luie zondag
AAN de sukkel (met z'n gezondheid)quote:
dus priempje is ook nog mantelzorgerquote:Op maandag 30 maart 2015 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AAN de sukkel (met z'n gezondheid)En ja af en toe is het ook een sukkel whehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus priempje is ook nog mantelzorger
vandaar die wallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij maakt echt vrienden zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou maar vast gaan rennen, maar als ze der skates aantrekt zou ik een flat zoeken en de trap op gaan...Bis vincit qui se vincit!
Wow..quote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
De eerste werkdag na t begin van de zomertijd om 9.00 uur lesgeven. Hoeveel studenten waren er??? 6 van de 26...
Deze studentenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
De eerste werkdag na t begin van de zomertijd om 9.00 uur lesgeven. Hoeveel studenten waren er??? 6 van de 26...
dat hoeft niet persee met zomertijd te maken te hebbenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus priempje is ook nog mantelzorger
vandaar die wallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest gniffelen
![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En die hebben allemaal géén nieuw mobieltje die automatisch van uur wijzigt; waarbij de wekker dan weer goed staat... uiiiiiteraard...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.
priempje weet dat ik niet serieus benquote:Op maandag 30 maart 2015 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij maakt echt vrienden zo...
Ik zou maar vast gaan rennen, maar als ze der skates aantrekt zou ik een flat zoeken en de trap op gaan...
zie je welquote:
Ze zijn rond de 20 en hadden allemaal 'vertraging met de bus'.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En die hebben allemaal géén nieuw mobieltje die automatisch van uur wijzigt; waarbij de wekker dan weer goed staat... uiiiiiteraard...
Overigens was dat in onze tijd ook altijd een mooi excuus om te laat te komenOm gewoon niet te komen... vooral dat eigenlijk dan
![]()
*edit: Of wacht: Hoe oud zijn je studentenWant jonger dan euh... 16; zouden die ouders hun maar een schop onder hun hol moeten geven (my honest opinion
). Was ik niet mee weg gekomen in ieder geval
dat kan best hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze zijn rond de 20 en hadden allemaal 'vertraging met de bus'.
Zo extreem is het anders nooit. En er werd al wat gelachen...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan best hoor
ov in nederland staat niet bekend om zijn betrouwbaarheid
tja, aanwezigheid is niet verplicht neem ik aan?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo extreem is het anders nooit. En er werd al wat gelachen...
Owjah idd; die leeftijd jaquote:Op maandag 30 maart 2015 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze zijn rond de 20 en hadden allemaal 'vertraging met de bus'.
Was bij ons ook niet; maar het 2de jaar hebben ze daar 'kwaliteitspunten' aan gehangenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, aanwezigheid is niet verplicht neem ik aan?
Lastig punt. Ene kan terecht, andere kant, wil je als docent wel dat soort mensen in je les hebben die er geen fluit om geven.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was bij ons ook niet; maar het 2de jaar hebben ze daar 'kwaliteitspunten' aan gehangenAls in: Als je praktisch niet naar de les bent gegaan; maar nog steeds een uber goed examen hebt gemaakt; kun je alsnog falen omdat je er nooit was
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was bij ons ook niet; maar het 2de jaar hebben ze daar 'kwaliteitspunten' aan gehangenAls in: Als je praktisch niet naar de les bent gegaan; maar nog steeds een uber goed examen hebt gemaakt; kun je alsnog falen omdat je er nooit was
![]()
Zeker wel terecht; want anders had ik 1 bepaalde les echt totaal nooit gevolgdquote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lastig punt. Ene kan terecht, andere kant, wil je als docent wel dat soort mensen in je les hebben die er geen fluit om geven.
Jawel.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, aanwezigheid is niet verplicht neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |