Misschien kan ie zichzelf wisselen?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:50 schreef iPat het volgende:
Na het debacle van gister tegen de Turken, wat moet Hiddink veranderen om de ploeg enigszins weer op de rails te krijgen?
Ik vind het niet echt Hiddink's schuld. Vergelijk het met vorig jaar onder Louis, precies dezelfde problemen. Defensief wat zwak en geen aanvoer naar de spitsen toe. Nu was er geen Robben en ook geen creativiteit. Een andere coach gaat geen verschil maken, we moeten maar accepteren dat het komende jaren minder kan zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien kan ie zichzelf wisselen?
Zoveel beter was het qua spelersgroep (zoals je zelf ook al aangeeft) de afgelopen jaren toch ook niet. Maar toch haalden we het laatste WK met 9x winst en 1 gelijkspelletje. Op dat WK haalden we vervolgens een derde plek. Van Gaal had dezelfde problemen maar vond er een oplossing voor. Ik moet vaststellen dat het enige echte verschil tussen die periode en nu de trainer is.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt Hiddink's schuld. Vergelijk het met vorig jaar onder Louis, precies dezelfde problemen. Defensief wat zwak en geen aanvoer naar de spitsen toe. Nu was er geen Robben en ook geen creativiteit. Een andere coach gaat geen verschil maken, we moeten maar accepteren dat het komende jaren minder kan zijn.
Het is al door Hiddink bevestigd dat hij spelers meer hun gang laten gaan wat betreft het spel en daarom meer toeliet aan het lot.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoveel beter was het qua spelersgroep (zoals je zelf ook al aangeeft) de afgelopen jaren toch ook niet. Maar toch haalden we het laatste WK met 9x winst en 1 gelijkspelletje. Op dat WK haalden we vervolgens een derde plek. Van Gaal had dezelfde problemen maar vond er een oplossing voor. Ik moet vaststellen dat het enige echte verschil tussen die periode en nu de trainer is.
Dat laatste is simpelweg niet waar. Hiddink heeft wel degelijk echt elftallen opgebouwd, zie Rusland, Zuid-Korea en ook bij PSV een zeer goed elftal op de been gezet.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:28 schreef iPat het volgende:
[..]
Het is al door Hiddink bevestigd dat hij spelers meer hun gang laten gaan wat betreft het spel en daarom meer toeliet aan het lot.
Van Gaal is precies het tegenovergestelde en laat helemaal niets over aan het toeval en analyseert elk detail van het spelletje tot in de puntjes. Zelfs sociale factoren, zoals familie van de speler, neemt hij mee in zijn plan om spelers naar een hoger niveau te tillen. Ergens op YouTube zwerft er een presentatie rond van LvG waarin hij uitlegt hoe hij alles aanpakt. Aanrader om te kijken.
Maar met een spelersgroep wat bijna alleen Eredivisie-ervaring heeft en amper gemiddeld 24 jaar oud is, lijkt Hiddink met zijn manier van coachen niet de geschikte persoon voor de functie. Dit is ook waarom LvG met zijn filosofie bij bijna elke club zijn stempel drukt.
Hiddink wordt af en toe ook overschat, want hij heeft in zijn hele carriere bijna alleen gebruik gemaakt van ervaren/goede spelersgroepen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:36 schreef 1312-FRFC het volgende:
Nutteloze oefenwedstrijden. Heb 10x liever clubvoetbal.
Ik zeg ook af en toe. Wat hij 2x met PSV heeft gedaan vind ik erg knap, maar als je zijn andere clubs kijkt:quote:Op zondag 29 maart 2015 12:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat laatste is simpelweg niet waar. Hiddink heeft wel degelijk echt elftallen opgebouwd, zie Rusland, Zuid-Korea en ook bij PSV een zeer goed elftal op de been gezet.
Echter, je ziet aan de man dat het vuur allang weg is. Dit was al te zien bij zijn halfbakken 'prestaties' bij Turkije waar hij alles maar toevertrouwde aan zijn assistent en nu valt hij helemaal door de mand. Vergane glorie.
Niet Hiddink zijn schuld? Die man is een tactisch onbenul.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt Hiddink's schuld. Vergelijk het met vorig jaar onder Louis, precies dezelfde problemen. Defensief wat zwak en geen aanvoer naar de spitsen toe. Nu was er geen Robben en ook geen creativiteit. Een andere coach gaat geen verschil maken, we moeten maar accepteren dat het komende jaren minder kan zijn.
Zeker..quote:Op zondag 29 maart 2015 12:36 schreef 1312-FRFC het volgende:
Welke tactiek hadden ze gisteren moeten toepassen dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet Hiddink zijn schuld? Die man is een tactisch onbenul.
In ieder geval geen Narsingh erin gooien, en niet beginnen met zo'n flutopstelling.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welke tactiek hadden ze gisteren moeten toepassen dan?
Wat dacht je, om te beginnen, van niet ultra-verdedigend beginnen met een houthakker op de CVM en een hangende rechtsbuiten én linksbuiten waardoor je geen fatsoenlijke voorzetten krijgt?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welke tactiek hadden ze gisteren moeten toepassen dan?
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Depay Dost Promes
Guzman
Wijnaldum Clasie
Willens BMI De Vrij Janmaat
Vermeer
Het mooie was dat ik toen met mijn vrienden had gewed dat NL met 3-0 zou verliezen. Misschien wel het mooiste voetbalmoment van mijn leven tot nu toe. Het alcohol wat die avond naar binnen ging is bijna uitgewerkt..quote:Op zondag 29 maart 2015 20:48 schreef Falco het volgende:
Denk dat ik maar es iets anders opzet ipv deze doodsaaie pot te moeten doorstaan.
Zat te denken aan deze baaspartij
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Depay Dost Promes
Guzman
Wijnaldum Clasie
Willens BMI De Vrij Janmaat
Vermeer
Misschien is de WK finale van 2010 nog een optie?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:48 schreef Falco het volgende:
Denk dat ik maar es iets anders opzet ipv deze doodsaaie pot te moeten doorstaan.
Zat te denken aan deze baaspartij
Die eerste helft was matig zeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 04:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
De wedstrijd op het wk 2014 blijft de beste/leukste wedstrijd die ik ooit gezien heb
Glas is halfleegquote:Op maandag 30 maart 2015 09:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die eerste helft was matig zeg.
Een wedstrijd bestaat uit 90 minuten (en blessuretijd). Dus om het als beste wedstrijd te omschrijven gaat mij wat ver.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Glas is halfleegDe 2e helft maakte alles goed.
Anaal?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef satecl het volgende:
Ik hoop oprecht dat Nederland echt kei en keihard vernederd gaat worden.
Maakt me niet zoveel uit hoe, maar hopelijk wint Spanje gewoonquote:
Silva had gewoon moeten scoren, dan was de finale Duitsland - Spanje geworden.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland zal wel weer op een verbazingwekkende wijze de schade beperkt houden. Dat is wekelijks niet te geloven. Dan denk je dat ze keihard worden vernederd op het WK en dan wordt het godverdomme 1-5. Dat is toch niet te geloven, jongens.
En als Strootman geen knieblessure had?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silva had gewoon moeten scoren, dan was de finale Duitsland - Spanje geworden.
vast...
Goede afstraffing opent hopelijk wat oogjes, alleen het alternatief is zo mogelijk nog dramatischer. Want ze kunnen Guus wel de laan uit sturen maar vervolgens schuift Scholletje dan door, die dus mede verantwoordelijk is voor deze idioterie. Werkelijk, wie verzint zoiets?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit hoe, maar hopelijk wint Spanje gewoonDie moeten wat vertrouwen tanken voor hun aanstaand kampioenschap. Nederland maakt toch nul kans. Die worden met 20-0 weggespeeld door de Duitsers.
Laffe hond Bert van Oostveen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede afstraffing opent hopelijk wat oogjes, alleen het alternatief is zo mogelijk nog dramatischer. Want ze kunnen Guus wel de laan uit sturen maar vervolgens schuift Scholletje dan door, die dus mede verantwoordelijk is voor deze idioterie. Werkelijk, wie verzint zoiets?
Blind is wel een hele domme keus. Mijn voorspelling is dat we het EK halen, kansloos laatste worden in een groep met toplanden als Wales (we verliezen met 0-3 van FC Bale) en dan het WK helemaal missen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede afstraffing opent hopelijk wat oogjes, alleen het alternatief is zo mogelijk nog dramatischer. Want ze kunnen Guus wel de laan uit sturen maar vervolgens schuift Scholletje dan door, die dus mede verantwoordelijk is voor deze idioterie. Werkelijk, wie verzint zoiets?
Ja, precies. Goed, nu gaan de 'bedrijfsleven' vergelijkingen vaak mank, maar het is natuurlijk wel zo dat als je zoiets flikt bij een groot bedrijf dat je gewoon keihard uitgelachen wordt. Een assistent, een mede-verantwoordelijke voor dit beleid, al op voorhand een meerjarig contract aanbieden.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laffe hond Bert van Oostveen.
Die heb ik al weken niet meer gezien.
Maar wel een selectie die drie keer beter is dan Turkije, Tsjechië en IJsland. En als je de verkeerde spelers blijft opstellen en sommigen ook nog op de verkeerde positie, tja. Als je Guusje ook op ziet staan vanaf zijn stoel en naar de zijlijn ziet wandelen, plaatsvervangende schaamte. Laat Guus lekker de eer aan zichzelf houden, heeft een prachtige carrière gehad, maar dit is een brug te ver.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Het heeft niet alleen met Zeist te maken maar met ook een ongelofelijk matige selectie die we hebben.
Neuh, dat moeten we ook niet vergeten. Punt is meer dat ik geen moment heb dat Guus 'in control' is, en dat is toch wel een beetje de eerste vereiste voor een goede coach. Waar bv. van Gaal met wat kunstgrepen de selectie toch optimaal wist te benutten heb ik bij Guus het idee dat hij eigenlijk geen idee heeft wat hij nu moet, en zeker niet de beste 11 de mat op stuurt, maar vast blijft houden aan z'n eigen schatjes als Affelay e.d.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Het heeft niet alleen met Zeist te maken maar met ook een ongelofelijk matige selectie die we hebben.
Als je Affelay en Narsingh oproept, heb je inderdaad een matige selectie.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op maandag 30-03-2015 om 11:31:36Jordy Clasie haakt met knieklachten af bij #Oranje. Morgen oefent het Nederlands elftal in de Amsterdam ArenA tegen Spanje (20.45 uur). reageer retweet
Weer 90 minuten kijken naar de Jong die niet vooruit kan verdedigen.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op maandag 30-03-2015 om 11:31:36Jordy Clasie haakt met knieklachten af bij #Oranje. Morgen oefent het Nederlands elftal in de Amsterdam ArenA tegen Spanje (20.45 uur). reageer retweet
Waar het mij vooral om gaat is weer een tragische ellendige opbouw.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Weer 90 minuten kijken naar de Jong die niet vooruit kan verdedigen.
OPEN JE OGEN, JORDIE HEP RUZIE MET GUUS MET ZN KKPSVFACE!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 30-03-2015 om 12:21:04Hesjes op training #Oranje voor Cillessen, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind, Guzman, Sneijder, Klaassen, Promes, Huntelaar, Depay reageer retweet
Dat middenveld gaat overlopen worden. En waarom in godsnaam weer Blind in de basisquote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 30-03-2015 om 12:21:04Hesjes op training #Oranje voor Cillessen, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind, Guzman, Sneijder, Klaassen, Promes, Huntelaar, Depay reageer retweet
Willems kan nog geen natte, blote, kut dekken als ie recht voor m ligt.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat middenveld gaat overlopen worden. En waarom in godsnaam weer Blind in de basis
Uh, juist ja. Geldt ook voor Blind overigens. Willems voegt alleen aanvallend een stuk meer toe.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Willems kan nog geen natte, blote, kut dekken als ie recht voor m ligt.
Verdedigen is alleen bijzaak in de Eredivisie.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat middenveld gaat overlopen worden. En waarom in godsnaam weer Blind in de basis
Het enige argument wat ik kan bedenken is omdat papa de assistent trainer is.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Danny straks de bondscoach is, dan speelt Daley iedere wedstrijd 90 minutenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het enige argument wat ik kan bedenken is omdat papa de assistent trainer is.
Met de aanvoerdersband om de arm.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Danny straks de bondscoach is, dan speelt Daley iedere wedstrijd 90 minuten
ja ja whatever. Noem eens een paar wedstrijden die de volle 90 minuten lang goed waren. Dui-Brazilie bv, was na rust ook oersaai.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een wedstrijd bestaat uit 90 minuten (en blessuretijd). Dus om het als beste wedstrijd te omschrijven gaat mij wat ver.
Die 5-0 Real - Barcelonaquote:Op maandag 30 maart 2015 12:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja ja whatever. Noem eens een paar wedstrijden die de volle 90 minuten lang goed waren. Dui-Brazilie bv, was na rust ook oersaai.
Hmm goed puntquote:
Liverpool - AC Milan CL-finale in 2005quote:Op maandag 30 maart 2015 12:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja ja whatever. Noem eens een paar wedstrijden die de volle 90 minuten lang goed waren. Dui-Brazilie bv, was na rust ook oersaai.
Klaassen zal wel op 6 spelen, zoals ie dat bij Ajax al een tijdje doet. En bij een vriendschappelijk potje vind ik Nigel erg overbodig. Zo'n type heb je alleen nodig wanneer het gemeen wordt en de handrem erop moet.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef hhh38 het volgende:
"Hesjes op training #Oranje voor Cillessen, Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind, Guzman, Sneijder, Klaassen, Promes, Huntelaar, Depay"
Dat zou wat zijn. Clasie haakt geblesseerd af en dan expres alsnog niet met De Jong spelen. Nu heb je een veel te aanvallend middenveld.
PSV - Feyenoord van een paar maanden terugquote:Op maandag 30 maart 2015 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liverpool - AC Milan CL-finale in 2005
Chelsea - Liverpool CL-kwartfinale in 2009
En vast wel een paar Clasico's
En PSV - Feyenoord 10-0quote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef iPat het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord van een paar maanden terug
Mwah, tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie wel. Tegen Spanje snap ik wel dat je kiest voor iemand die meer ervaring heeft op het internationale podium en gewoon in een veel en veel sterkere competitie speelt. Betekent niet dat ik Blind de oplossing vindt, maar dat hele geneuzel over Willems is ook wat doorgeslagen. Alsof hij de boel even op sleeptouw neemt en 3 assists op Huntelaar geeft. Hij heeft het waarschijnlijk druk zat met verdedigen, en laat dat nou net z'n sterkste punt niet zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, juist ja. Geldt ook voor Blind overigens. Willems voegt alleen aanvallend een stuk meer toe.
Van Oranje kan ik persoonlijk de 6-1 tegen Joegaslavië op EK2000 en de vernederingen van Italië en Frankrijk op EK2008 me nog goed herinnerenquote:
Tsja. Dan kijk ik liever 90 minuten lang de WK-wedstrijd van afgelopen juni NL-Spanje (daar ging het oorspronkelijk om)quote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef iPat het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord van een paar maanden terug
Japan - Italië op Confederations Cup 2013 was ook om te smullen.
Ik neem aan dat Hiddink niet overlopen wil worden. Nu heb je een middenveld dat het combinatievoetbal beheerst, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de werkende tactiek gaat zijn tegen Spanje. Je kan je beter in laten zakken met 5-3-2 en counteren met Depay.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:35 schreef iPat het volgende:
[..]
Klaassen zal wel op 6 spelen, zoals ie dat bij Ajax al een tijdje doet. En bij een vriendschappelijk potje vind ik Nigel erg overbodig. Zo'n type heb je alleen nodig wanneer het gemeen wordt en de handrem erop moet.
Rot toch eens op met die Virgil van Dijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:09 schreef Snackman het volgende:
Krul
Janmaat de Vrij V van Dijk (Ivm met blessure Calsie oproepen) Blind
De Jong de Guzman (liever Clasie is alleen geblessereerd)
Sneijder Depay
Huntelaar en Dost
Lekker Gijpie nalullen, dat die kerel verder nog weinig heeft laten zien internationaal gezien boeit schijnbaar ineens niet meer. Hij maakt 1x in de 3 maanden een goede rush en Gijpie vindt het zo'n mooie jongen, dus dan moet hij in Oranje.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch eens op met die Virgil van Dijk.
Onlangs heeft hij vanuit het niets geschreeuwd dat die Van Dijk er geen kut van kanquote:Op maandag 30 maart 2015 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker Gijpie nalullen, dat die kerel verder nog weinig heeft laten zien internationaal gezien boeit schijnbaar ineens niet meer. Hij maakt 1x in de 3 maanden een goede rush en Gijpie vindt het zo'n mooie jongen, dus dan moet hij in Oranje.
Hij had zeker z'n pilletje niet ingenomen?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlangs heeft hij vanuit het niets geschreeuwd dat die Van Dijk er geen kut van kan.
Najah punt is dat deze selectie ook nog een kwalificatiepotje te spelen had, dus ik snap ergens wel dat hij er niet bij zat. Ik vind het helemaal niet gek om hem eens te testen, maar pak dan gewoon een los oefenpotje, en het liefst niet tegen een team wat je in potentie toch flink kleurenblind kan tikken.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:36 schreef Mark het volgende:
Oefenpotjes zijn juist het moment om eens iemand te testen. Hij doet het prima bij Celtic, dus waarom niet eens een keer proberen? Desnoods mee laten trainen, maar niet uitnodigen blijft vreemd
Dat klopt wel, jaquote:Op maandag 30 maart 2015 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah punt is dat deze selectie ook nog een kwalificatiepotje te spelen had, dus ik snap ergens wel dat hij er niet bij zat.
Eensquote:Ik vind het helemaal niet gek om hem eens te testen, maar pak dan gewoon een los oefenpotje, en het liefst niet tegen een team wat je in potentie toch flink kleurenblind kan tikken.
quote:Clasie haakt af bij Oranje
Jordy Clasie heeft maandag het trainingskamp van Oranje verlaten. De middenvelder heeft knieklachten opgelopen.
Let een beetje op je taal gebruik.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch eens op met die Virgil van Dijk.
Wat een onzin....quote:Op maandag 30 maart 2015 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker Gijpie nalullen, dat die kerel verder nog weinig heeft laten zien internationaal gezien boeit schijnbaar ineens niet meer. Hij maakt 1x in de 3 maanden een goede rush en Gijpie vindt het zo'n mooie jongen, dus dan moet hij in Oranje.
Bazoer en Klaassenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:53 schreef iPat het volgende:
Ik zou Bazoer oproepen. Voegt meer toe dan Nigel.
Al zou Klaassen natuurlijk ook op 6 kunnen spelen, wat hij al een paar maanden bij Ajax doet.
Vergeet iemand als Blind niet. Ik zeg niet dat dat zo'n geweldenaar is, maar speelt iig bij een topclub. Plus volgens jouw redenatie zouden we uberhaupt niet tot 4 verdedigers komenquote:Op maandag 30 maart 2015 14:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin....
Tis meer een haters comment van je op Gijpie dit, zonder na te denken waar de rest vd verdediging speelt.
Wie van de verdedigers van NL laat het wel zien Europees/Internationaal?
De enige die enigszins fatsoenlijk speelt in een sterkere competitie en sterkere club is de Vrij.
BMI en vd Wiel spelen totaal of nagenoeg niet (maar zitten wel bij grotere clubs), Willems/Rekik/Bruma/Veltman kunnen er en niets van en spelen ook op laag niveau.
Vd Wiel.
Het heeft dus niets met nalullen van Gijpie te maken. Van Dijk is een veel betere center dan die anderen. Samen met Vlaar en de Vrij de 3 voor het centrum.
Van Dijk laat het ten minste zien, ook al is het op minder niveau. Die anderen bakken er zelfs op dat lage niveau weinig van.
Maak je niet druk pik, Willems en Bazoer gaan ons kampioen maken. El Ghazi en Kishna op de vleugels, Sinkgod en Propper op het middenveld. Blind, Bruma, Veltman en van Rhijn achterin. WK18 kom maar door.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:42 schreef bianconeri het volgende:
Best wel een hopeloos elftal dat Nederland zeg....
Robben en van Persie zijn de grote en goede namen. Al gaat van Persie niet meer zo goed als vorig jaar bv. Daarnaast heb je nog een Sneijder en Depay die best nog wat kunnen (alleen niet op een hoog niveau spelende, en Depay uit vorm). Strootman kan misschien nog weer wat worden, alleen heel vaak na zware blessures is het niveau stukken minder.
Namen als Cillessen, Blind, Bruma, Rekik, Klaassen, Affelay, Bruma, Rekik, Veltman
Horen zulke prutsers in het NL elftal? Zo laag zitten we tegenwoordig schijnbaar.
Uhm Loveless....quote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Vergeet iemand als Blind niet. Ik zeg niet dat dat zo'n geweldenaar is, maar speelt iig bij een topclub. Plus volgens jouw redenatie zouden we uberhaupt niet tot 4 verdedigers komen
Misschien hebben ze er bij ManUtd wel meer kijk op dan jijquote:Op maandag 30 maart 2015 14:45 schreef bianconeri het volgende:
Blind vergeet ik wel want die is gewoon slecht. Het is een schande dat zo iemand bij Man Utd mag spelen.
Ik heb het idee dat je een ajacied bent... Alleen al dat zeggen van Sinkgod.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Maak je niet druk pik, Willems en Bazoer gaan ons kampioen maken. El Ghazi en Kishna op de vleugels, Sinkgod en Propper op het middenveld. Blind, Bruma, Veltman en van Rhijn achterin. WK18 kom maar door.
Want je wilt zeggen dat Blind bij een grote club als Man Utd hoort?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:46 schreef Mark het volgende:
Misschien hebben ze er bij ManUtd wel meer kijk op dan jij
Ach ja, jij komt met claims als 'van Dijk is gewoon beter'. Zonder enige onderbouwing. Interlands heeft hij niet gespeeld, en hij speelt in een competitie die zo mogelijk nog kutter is dan de Eredivisie. Plus als hij een wedstrijd wat leuks doet komt het gelijk bij VI, zie je hem vervolgens 5 wedstrijden daarna niet hoor je niemand er over, terwijl we hier iedere blunder van Veltman of Rekik 23x herhalen bij Studio Sport, Studio Voetbal, Tafel van Kees en VI.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm Loveless....
Jij viel iemand aan op het noemen van van Dijk. Dat het Gijpie nalullen is, dat van Dijk niets internationaal nog heeft laten zien.
Ik zeg dan tegen je dat dat onzin is. Nagenoeg al onze verdedigers spelen op gelijk niveau als van Dijk. Waarvan van Dijk ten minste kwaliteit laat zien, terwijl bv een Veltman/Bruma/Rekik het zelfs op dat lage niveau het niet laten zien.
Blind vergeet ik wel want die is gewoon slecht. Het is een schande dat zo iemand bij Man Utd mag spelen.
Jij komt met het criterium aanzetten van internationaal wat hebben laten zien
Niet ik. Al zou een Nederlands elftal toch wel een beetje hoog niveau moeten kunnen laten zien, als 1 van de toplanden in de wereld (normaal).
Alleen hou je dan idd geen 4 verdedigers over.
Dan zal ManUtd wel een plaat voor de kop hebben, ik denk niet dat ze Ajacied zijn....quote:Op maandag 30 maart 2015 14:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want je wilt zeggen dat Blind bij een grote club als Man Utd hoort?
Dan heb je of een plaat voor de kop of ben je een ajacied.
Ja maar bianconeri heeft gelijk, óf je bent Ajaciedquote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan zal ManUtd wel een plaat voor de kop hebben, ik denk niet dat ze Ajacied zijn....
Maar gelukkig weet jij het beter
Van Dijk staat verdedigend sterk, fysiek goed, uitstraling goed, brengt aanvallend nog wat.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja, jij komt met claims als 'van Dijk is gewoon beter'. Zonder enige onderbouwing. Interlands heeft hij niet gespeeld, en hij speelt in een competitie die zo mogelijk nog kutter is dan de Eredivisie. Plus als hij een wedstrijd wat leuks doet komt het gelijk bij VI, zie je hem vervolgens 5 wedstrijden daarna niet hoor je niemand er over, terwijl we hier iedere blunder van Veltman of Rekik 23x herhalen bij Studio Sport, Studio Voetbal, Tafel van Kees en VI.
Zoiets is wel typisch voor aan ajacied hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar bianconeri heeft gelijk, óf je bent Ajacied
Ik heb het er over dat jij dat hebt Mark....quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef Mark het volgende:
Dan zal ManUtd wel een plaat voor de kop hebben, ik denk niet dat ze Ajacied zijn....
Maar gelukkig weet jij het beter
Slaap gerust verderquote:[b]Op maandag 30 maart 2015 16:01 schreef [url=http://forum.En er is niemand op de wereld die denkt dat Blind bij Man Utd hoort. Op een gekke van Gaal en pappie Danny na.
Het is nog middag Mark tenzij hij avondshifts draait. Ik zou eerder zeggen een Dutje rond zo een tijd als nu.quote:
Precies, zwaar overtrokken. Leuke speler hoor, maar men doet nu alsof hij echt zóver boven de rest uitsteekt in de ED, das ook weer onzin. Maar zie hem liever dan de Jong, zeker in potjes als tegen de Turken, dan heb je meer aan iemand die een goede pass kan geven dan aan zo'n sloper.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:07 schreef tompsv18 het volgende:
'Clasie heeft geen blessure, hij laat zich niet piepelen'
We hebben hier met de grote Jordy Clasie te maken mensen. Een speler van wereldklasse die er altijd in hoort te staan.
![]()
![]()
![]()
Bedankt, Hansquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verdediging is gewoon zwak. Vlaar is wel redelijk al verbloemde die 5-3-2 van de zomer veel. De Vrij is een beetje een lulletje rozenwater en Martins Indi is al niet goed genoeg voor Porto. Van der Wiel loopt op zijn laatste adem bij PSG. Hoe Janmaat het doet bij zijn club weet ik niet zo goed. Wat in Nederland rondloopt zie ik niet direct een hoger niveau halen. Blind is beter op CVM dan op LB, maar het alternatief is Pieters/Buttner, Indi op links (oke, dat kan nog) of Willems. (Aanvallend prima, goed voor kwalificatiepotjes, maar tegen grote landen wordt dat comedy capers)
Het grote probleem is dat we daar al tien jaar last van hebben, maar in die tijd hadden we aanvallend tegengewicht, vooral van Persie (Al heeft die in ons beste jaar 2010 heel erg ondergepresteerd), van Nistelrooy, Huntelaar, Kuyt in zijn topjaren, Sneijder (al heeft die zijn beste tijd gehad, zo goed als 2010 wordt die nooit meer) en overweegbaar van der Vaart, terwijl ik die nooit ECHT goed heb gevonden.
Nu mis je al die spelers behalve Huntelaar en Sneijder. Sneijder heeft zoals gezegd niet meer zijn vorm en Huntelaar krijgt geen enkele bruikbare bal en is voetballend geen geweldenaar. En ook het middenveld mist verdedigend-opbouwend wat, zo zonder Van Bommel en Strootman. Dat kan geen Klaassen of Wijnaldum opvangen. De Guzman misschien nog wel. Depay heb je dan nog wel maar die is veel te grillig.
We hebben nog wel een aantal goede spelers, zeker met Robben erbij en van Persie. Met die twee, Sneijder, Depay, De Jong/Blind en De Guzman kun je een heel aardig elftal opstellen. Wat daar achter zit is nog erger, buiten Depay zie ik niemand van het niveau Robben/van Persie. Promes en Dost hebben het in zich bruikbare spelers te worden. Klaassen en Wijnaldum kunnen een redelijk middenveld vormen, maar komen allebei tekort voor de top. Maar dat met deze verdediging is gewoon middelmaat. Dan zit je op het niveau waar Engeland al jaren zit.
Je hoeft het niet te lezen nee, maar als je de moeite zou nemen zou je het gewoon met me eens zijnquote:
Ben het met je eens hoor, het is allemaal wel opportuun. El Ghazi zou nog wel wat kunnen brengen, Kishna vind ik eigenlijk echt niet goed genoeg. Willems is niet de redding, maar heeft zo'n genottelijke voorzet dat je die tegen een Letland altijd moet opstellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, we zijn wel lekker van het doemdenken. Spelers als Willems, Depay, Klaassen, Clasie, Dost, en zelfs Sinkgraven, El Ghazi, Kishna komen eigenlijk pas net kijken (sommigen iets meer dan anderen), en je weet niet wat dat nog kan worden. Verdediging is onze zwakke kant, alhoewel ik zo'n van Beek daar ook weleens wil zien.
We zijn ook gewoon altijd heerlijk opportunistisch, nu zouden Willems en Clasie ineens de redding zijn, terwijl als ze zouden spelen die misschien weer voor rotte vis uitgemaakt worden als ze paar foutjes maken. Wijnaldum was eerder nog de grote held, die heeft nu in 45 minuten 3x een bal geraakt.
Vroeger was Nigel de Jong ineens de messias, want hadden we ook gewoon een 'breker' nodig, nu moet daar weer iemand staan die een balletje diep kan geven, etc. etc. Om over bv. de hele Huntelaar/van Persie discussie of 433 / 442 discussie nog maar niet te beginnen
Kishna is nu niet goed genoeg, aan de andere kant, wat brengt een Lens of Afellay wel? Ik ben niet vóór Kishna hoor, maar geef 'm een paar jaar en laten we dan eens kijken, net als bv. Narsingh. Voegt nu nog weinig toe, maar wie weet...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, het is allemaal wel opportuun. El Ghazi zou nog wel wat kunnen brengen, Kishna vind ik eigenlijk echt niet goed genoeg. Willems is niet de redding, maar heeft zo'n genottelijke voorzet dat je die tegen een Letland altijd moet opstellen.
Sinkgraven heeft wel potentie trouwens. Die vind ik serieus goed. En van Beek.. daar heb je een punt.
Ik kan me in veel wat je zegt vinden, maar van der Wiel vind ik echt wel een goede rechtsback hoor. Bij PSG is hij misschien niet altijd eerste keus, maar ik kan me inbeelden dat menig club voor hem staat te springen hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verdediging is gewoon zwak. Vlaar is wel redelijk al verbloemde die 5-3-2 van de zomer veel. De Vrij is een beetje een lulletje rozenwater en Martins Indi is al niet goed genoeg voor Porto. Van der Wiel loopt op zijn laatste adem bij PSG. Hoe Janmaat het doet bij zijn club weet ik niet zo goed. Wat in Nederland rondloopt zie ik niet direct een hoger niveau halen. Blind is beter op CVM dan op LB, maar het alternatief is Pieters/Buttner, Indi op links (oke, dat kan nog) of Willems. (Aanvallend prima, goed voor kwalificatiepotjes, maar tegen grote landen wordt dat comedy capers)
Het grote probleem is dat we daar al tien jaar last van hebben, maar in die tijd hadden we aanvallend tegengewicht, vooral van Persie (Al heeft die in ons beste jaar 2010 heel erg ondergepresteerd), van Nistelrooy, Huntelaar, Kuyt in zijn topjaren, Sneijder (al heeft die zijn beste tijd gehad, zo goed als 2010 wordt die nooit meer) en overweegbaar van der Vaart, terwijl ik die nooit ECHT goed heb gevonden.
Nu mis je al die spelers behalve Huntelaar en Sneijder. Sneijder heeft zoals gezegd niet meer zijn vorm en Huntelaar krijgt geen enkele bruikbare bal en is voetballend geen geweldenaar. En ook het middenveld mist verdedigend-opbouwend wat, zo zonder Van Bommel en Strootman. Dat kan geen Klaassen of Wijnaldum opvangen. De Guzman misschien nog wel. Depay heb je dan nog wel maar die is veel te grillig.
We hebben nog wel een aantal goede spelers, zeker met Robben erbij en van Persie. Met die twee, Sneijder, Depay, De Jong/Blind en De Guzman kun je een heel aardig elftal opstellen. Wat daar achter zit is nog erger, buiten Depay zie ik niemand van het niveau Robben/van Persie. Promes en Dost hebben het in zich bruikbare spelers te worden. Klaassen en Wijnaldum kunnen een redelijk middenveld vormen, maar komen allebei tekort voor de top. Maar dat met deze verdediging is gewoon middelmaat. Dan zit je op het niveau waar Engeland al jaren zit.
Hij moet gewoon lekker naar Engeland of Duitsland, middenmotortje waar hij in ieder geval gewoon basisspeler is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik kan me in veel wat je zegt vinden, maar van der Wiel vind ik echt wel een goede rechtsback hoor. Bij PSG is hij misschien niet altijd eerste keus, maar ik kan me inbeelden dat menig club voor hem staat te springen hoor.
Aardig mee eens. Het kutste vind ik eigenlijk dat er niet echt een nieuwe generatie aan zit te komen. Ten tijde van Kluivert, Bergkamp, die generatie van 1998, 2000 en bijna 2002...die generatie was eigenlijk toen op, maar op dat moment zag je al spelers als Van de rVaart, Sneijder, Van Persie en Robben doorbreken en iedereen kon al zien dat dat hele grote spelers konden worden. Ik kan nu geen enkele speler in Nederland bedenken die nu al de kwaliteiten laat zien die de genoemde 4 al lieten zien op hun 18e. Geen enkele. Er komen dalijk, als Robben stopt en RvP en Sneijder ook stoppen, een aantal magere voetbaljaren ben ik bang.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten ook gewoon dat hele Hollandse School gezeik eens loslaten. Van Gaal heeft aangetoond dat je met middelmaat nog best aardig kan presteren op een toernooi als je het op de juiste manier gebruikt. Maar nu hebben we Gekke Guusje weer die zelfs zonder goed renderende buitenspelers nog lekker 433 wil spelen. Nou, je ziet wat er van komt, zelfs tegen de lamme en de blinde is het ieder potje billenknijpen. Dan maar 532 en bal naar voren peren naar Depay/RVP of Robben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Aardig mee eens. Het kutste vind ik eigenlijk dat er niet echt een nieuwe generatie aan zit te komen. Ten tijde van Kluivert, Bergkamp, die generatie van 1998, 2000 en bijna 2002...die generatie was eigenlijk toen op, maar op dat moment zag je al spelers als Van de rVaart, Sneijder, Van Persie en Robben doorbreken en iedereen kon al zien dat dat hele grote spelers konden worden. Ik kan nu geen enkele speler in Nederland bedenken die nu al de kwaliteiten laat zien die de genoemde 4 al lieten zien op hun 18e. Geen enkele. Er komen dalijk, als Robben stopt en RvP en Sneijder ook stoppen, een aantal magere voetbaljaren ben ik bang.
Depay als hij constanter wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:17 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan nu geen enkele speler in Nederland bedenken die nu al de kwaliteiten laat zien die de genoemde 4 al lieten zien op hun 18e. Geen enkele.
Inderdaad, Klaassen dus en geen Clasie die nog nooit CL heeft gespeeld en nooit om het kampioenschap mee heeft gedaan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zwaar overtrokken. Leuke speler hoor, maar men doet nu alsof hij echt zóver boven de rest uitsteekt in de ED, das ook weer onzin. Maar zie hem liever dan de Jong, zeker in potjes als tegen de Turken, dan heb je meer aan iemand die een goede pass kan geven dan aan zo'n sloper.
danke schönequote:
4-2-1-1-1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Snackman het volgende:
Winnen is vanavond, met de huidige selectie, niet mogelijk.
Met de 'hollandseschool' stijl wordt je van de tafel geveegd
van Gaal starte tegen Spanje op het WK niet voor niets met 5-3-2.
Maar toen deden Robben, Vlaar en van Persie nog mee, die je nu mist.
Tsja
dan maar defensief
5-3-2
5-4-1
of 4-4-2
Ik zou dan wegens gebrek aan fatsoenlijke verdedigers voor 4-4-2 kiezen
Krul
Janmaat - de Vrij - Indy - Willems
de Jong en Blind
Klaassen (Verdiend een kans)
Sneijder (Direct achter Dost)
Dost (Verdiend een kans)
Hersteld:quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Snackman het volgende:
Winnen is vanavond, met de huidige selectie, niet mogelijk.
Met de 'hollandseschool' stijl wordt je van de tafel geveegd
van Gaal starte tegen Spanje op het WK niet voor niets met 5-3-2.
Maar toen deden Robben, Vlaar en van Persie nog mee, die je nu mist.
Tsja
dan maar defensief
5-3-2
5-4-1
of 4-4-2
Ik zou dan wegens gebrek aan fatsoenlijke verdedigers voor 4-4-2 kiezen
Doel
Krul
Defensie
Janmaat - de Vrij - Indy - Willems
Middenveld:
de Jong en Blind
Guzman-Klaassen (Verdiend een kans)
Aanval
Sneijder (Direct achter Dost) (veredelde aanvaller)
Dost (Verdiend een kans)
Graag jouw mening? Met 4-3-3 zie ik tenminste een kei- en keiharde afstraffing aankomen. Wat ik tevens zou toejuichen, maar dat geheel terzijde.quote:
Bedankt Johan! Ik zat ook heel erg te twijfelen om Blind op de blik van WIllems te zetten en N de Jong op de positie van Blind. Maar Willems zou ik graag willen laten spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Blind zou ik niet in die rol doen, dan gewoon met punt naar achter en hem daar neer zetten of N. de Jong daar. Maar aangezien het vriendschappelijk is en die spanjaarden schijnbaar ook met een pretopstelling komen zou ik gewoon juist nu wat proberen.
----------------Cilgod------------------
Janmaat -- Vrij - Indi -- Willems
--------------Klaassen---------------
De Guzman------------------Blind
-------------Sneijder-----------------
----Huntelaar----------Depay-----
Zoiets, waar De Guzman compleet vervangbaar is voor Wijnaldum, Afellay of zelfs Promes. Ruit op middenveld, Klaassen kan misschien ook op de Guzman's plek en dan N. de Jong om niet overlopen te worden als CVM. Blind en Willems zodat die elkaar kunnen overnemen op links. Depay in een wat vrijere rol rond Huntelaar, niet perse strak op links.
De Jong ipv Bruma en je hebt een prima elftalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef Nober het volgende:
Cillessen
Janmaat, Van der Wiel, Bruma, De Vrij, Klaassen, Veltman, Martins Indi, Blind, Willems
-
Huntelaar
Lijkt mij de enige manier op een goed resultaat.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Je Vader
Je moeder, Je tante , Je oom , Je nichtje
Je oma , Je opa , Je Neefje
Je werk , Je huisdier, Je woning
Klopt, alhoewel ik wel van mening ben dat tegen echt sterkere tegenstanders en in serieuze potjes je hem soms op moet offeren, verdedigen is nu eenmaal niet z'n sterkste kant. Aan de andere kant, het is niet dat Blind nu vele malen beter is, het is meer dat hij wat ervarener is in topwedstrijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Bedankt Johan! Ik zat ook heel erg te twijfelen om Blind op de blik van WIllems te zetten en N de Jong op de positie van Blind. Maar Willems zou ik graag willen laten spelen.
Vermeer dus ipv van Cillessenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Cillessen
Janmaat-De Vrij-BMI-Willems
Klaassen-Sneijder-Blind
Narsingh-Huntelaar-Depay
Totale onzin, maar goed, oefenpot enzo. Willems in de basis en Blind op middenveld is dan wel interessant, zeker met Klaassen erbij.quote:
Dat zeker ja, wil wel zien hoe dat loopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Totale onzin, maar goed, oefenpot enzo. Willems in de basis en Blind op middenveld is dan wel interessant, zeker met Klaassen erbij.
That does it, vanavond maar iets anders gaan doen. Hier ga ik mijn tijd niet aan verbeuzelenquote:
2 topspelers, 1 talent en 8 meelopers. Dat is wat het Nederlands elftal is geworden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Vermeer; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Willems; Klaassen, Blind, Sneijder; Narsingh, Huntelaar, Depay.
Wat kan je serieus buiten wat diepgewortelde haat naar de club waar hij speelt tegen Cillessen hebben? Die heeft toch serieus in Oranje bijzonder weinig fout gedaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef Oliver23 het volgende:
Geen Cillessen, Geen van der Wiel, en helemaal geen Afellay
![]()
Maar dan wel Narsingh
Echt volkomen debiel ja, maar goed, Guusje wil weer de messias zijn die een speler weer in vorm brengt ofzo. Wat is er mis met al die mongolen, als bondscoach selecteer je gewoon wie er op dat moment in vorm is, en hoef je geen projectjes a la Affelay of nu dit weer aan te gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:10 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat Promes en De Guzman weer geen kans krijgen. Vooral Promes in plaats van Narsingh had ik zeker verwacht. Las dat ie speler van de maand was geworden bij Spartak, dan kan je echt wel wat. Het is sowieso niet moeilijk om beter te zijn dan Narsingh natuurlijk.
Van der Wiel is ook gewoon een sterke speler. Dat sommige media hem niets vinden doet niets af aan zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat kan je serieus buiten wat diepgewortelde haat naar de club waar hij speelt tegen Cillessen hebben? Die heeft toch serieus in Oranje bijzonder weinig fout gedaan?
Ja ik snap dat gepush van 'eigen' clubspelers in Oranje nooit zo, stel gewoon de beste 11 op, of ze nou van Ajax, PSV, Feyenoord of IJsselmeervogels komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van der Wiel is ook gewoon een sterke speler. Dat sommige media hem niets vinden doet niets af aan zijn kwaliteiten.
Afelay is in de basis ook wel een talent, maar die laat veel te weinig zien de laatste tijd en heeft tijdens het WK ook veel kwaad bloed gezet, dus dat snap ik dan nog wel.
Ik vind Ajax ook poepclub nr1 in Nederland, maar van die 3 spelers is er misschien 1 die niet in de basis hoort.
O dat had ik gemist. Ik vond het al best grappig maar dat gaat dan eigenlijk nu niet meer helemaal op he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is 'geblesseerd' naar huis gegaan hé. Dus die zit thuis op de bank.
Cillessen is een degelijke keeper, heb je geen bal aan dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kan je serieus buiten wat diepgewortelde haat naar de club waar hij speelt tegen Cillessen hebben? Die heeft toch serieus in Oranje bijzonder weinig fout gedaan?
Meneer Hiddink, u hier?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Cillessen is een degelijke keeper, heb je geen bal aan dus.
Is niet een keeper die punten pakt (ook niet snel voor je verliest).
Vermeer, Krul en Vorm in potentie al beter.
Krulquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vorm ja, laten we dat vooral doen. Die is fuckin' RESERVEKEEPER NU HE.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik lachte ook niet Hiddink uit maar de mad Clasie fans. Maar hij is er niet bij hoor ik, dus...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk 1 van de meest overgewaardeerde spelers die erbij loopt. Mis je niks aan.
Deed het altijd goed in Oranje als ie de kans kreeg. Snap niet dat ie zo weinig wordt opgesteld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk 1 van de meest overgewaardeerde spelers die erbij loopt. Mis je niks aan.
Mensen moeten inderdaad eens ophouden om keepers uit de Premier League zo op te hemelen. Ik denk dat Cillessen en Vermeer het niet zoveel minder zouden doen als Krul, laat staan Vorm. Maar keepers transfereren gewoon niet zo gauw.quote:
Zolang de bal niet van elf meter komt is Cillessen een topkeeper.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan neerzetten. Narsingh kan ik je in volgen, maar wat is voor Blind en Janmaat het alternatief dan? De Guzman en Vd Wiel? Dat is ook echt lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even serieus, Blind in de punt achterin op het middenveld. Narsingh
, Janmaat
.
Hij komt van Ajax, dus dat is viesssssssss voor bianconeri, die stelt nog liever de reservekeeper van Tottenham op, die dit seizoen 3 potjes heeft gekeept.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang de bal niet van elf meter komt is Cillessen een topkeeper.
Mwah, hier winnen ze nog van als ze willen verliezen..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoveel zin heeft Spanje er helemaal niet in joh. Maximaal 0-3
zei je op het wk ook, stumperdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, hier winnen ze nog van als ze willen verliezen..
Zonder Robben en Van Persie zouden het sowieso al 4 goals minder worden, dus ergens heeft ie een punt...quote:
Toen ging ik er niet vanuit dat het een walkover zou worden. Toen verwachtte ik een 2-0 a 3-1 overwinning. Viel anders uit.quote:
Ach, je moet Spanje ook niet overschatten. Missen wat belangrijke spelers en zijn totaal niet in vorm. Verloren van Slowakije en maar met de grootste moeite 1-0 tegen Oekraïne.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, hier winnen ze nog van als ze willen verliezen..
Tegen Oekraïne was het dramatisch ja. Ik kijk de meeste potjes van Spanje wel, word ik ook niet happy vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, je moet Spanje ook niet overschatten. Missen wat belangrijke spelers en zijn totaal niet in vorm. Verloren van Slowakije en maar met de grootste moeite 1-0 tegen Oekraïne.
Droomopstelling, ik kom bijkans klaar bij de aanblik van zulks tactisch schoonheid.quote:
Cillessen dankt onder tussen de goden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:57 schreef MPC60 het volgende:
Vermeer verdient een kans, alleen niet zo.
PSVquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:52 schreef Cara het volgende:
Wat bezielt die vent om Narsingh erin te zetten boven Promes? WAAROM? Wat is hier in godsnaam een logisch antwoord op?
Ik zei in potentiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
Vorm ja, laten we dat vooral doen. Die is fuckin' RESERVEKEEPER NU HE.
Trolololo.
Topkeeper? Nee man...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Tchock het volgende:
Zolang de bal niet van elf meter komt is Cillessen een topkeeper.
Danny Blindquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef badschaap het volgende:
Kom op KNVB, ontsla die bejaarde psv'er en zet iemand aan het roer die wel wat kan
Hij zegt denk ik dat hij het zelf gaat doen #viesdikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Probeer je hiermee te zeggen dat we allemaal mcdonalds moeten bestellen voor de wedstrijd vanavond of wat?
Op dit moment heb ik daar nog meer vertrouwen in dan die Hiddink.quote:
Ik heb zelfs meer vertrouwen in Ruudje Dil en Gerald Vanenburgquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik daar nog meer vertrouwen in dan die Hiddink.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dank je bianconeri voor het antwoordquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Mijn tv heeft weer eens kuren.quote:
Zelfs Spanje B/C heeft betere spelers dan NL nuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Carvajal, Albiol, Piqué, Bernat, Mario Suárez, Cazorla, Cesc, Isco, Pedro en Juanmi.
Nee da's de enige logische beslissingquote:
Daarvoor moet je 6 jaar terug in de tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde hem graag zien shinen!
Minstens 3-0 voor Nederland.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea; Carvajal, Albiol, Piqué, Bernat, Mario Suárez, Cazorla, Cesc, Isco, Pedro en Juanmi.
Natuurlijk niet. Het is een oefenpotje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Een nederlaag vanavond en het is wel klaar denk ik
Godverquote:
Jaren geleden dat ze nog tegen elkaar hebben gespeeldquote:
Mensen die er kijk op hebben weten gewoon dat we meteen kwalificeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens Mario Been worden we nog gewoon tweede.
Die Joden teren nog steeds op een verloren wedstrijd van jaren geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jaren geleden dat ze nog tegen elkaar hebben gespeeld
Nouja, zeg!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.sbs6.nl/channels/oranje/pagina/live-nederland-spanje/
???
ooit gehoord van PTSS?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef KingRoland het volgende:
sws nog steeds wakker liggen van 2010zegt een hoop over je leven dan
Sinds wanneer heb je alleen ervaring als het WK speelt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een gelul van Hiddink over dat gebrek aan ervaring. Bijna de hele groep was er of het laatste wk of 2010 erbij.
Dat zeg ik nergens of bevestig je nog even extraquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je alleen ervaring als het WK speelt?
Bijna dit complete team heeft het A-team van Spanje met 5-1 van de mat geveegd. Er is geen reden om te zeggen dat ze tegen dit Spanje-B plotseling te weinig ervaring hebben....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je alleen ervaring als het WK speelt?
omdat het een toekomstige speler van Real isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt Wijnaldum naar zijn mening over Guus gevraagd?
lachendecowboy.gifquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
omdat het een toekomstige speler van Real is
Mijn dank is grootquote:
1-3quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:18 schreef Coco98 het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor deze wedstrijd?
1-3quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:18 schreef Coco98 het volgende:
1-1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:18 schreef Coco98 het volgende:
Mijn voorspelling is dat er regen gaat vallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:18 schreef Coco98 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |