Misschien kan ie zichzelf wisselen?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:50 schreef iPat het volgende:
Na het debacle van gister tegen de Turken, wat moet Hiddink veranderen om de ploeg enigszins weer op de rails te krijgen?
Ik vind het niet echt Hiddink's schuld. Vergelijk het met vorig jaar onder Louis, precies dezelfde problemen. Defensief wat zwak en geen aanvoer naar de spitsen toe. Nu was er geen Robben en ook geen creativiteit. Een andere coach gaat geen verschil maken, we moeten maar accepteren dat het komende jaren minder kan zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien kan ie zichzelf wisselen?
Zoveel beter was het qua spelersgroep (zoals je zelf ook al aangeeft) de afgelopen jaren toch ook niet. Maar toch haalden we het laatste WK met 9x winst en 1 gelijkspelletje. Op dat WK haalden we vervolgens een derde plek. Van Gaal had dezelfde problemen maar vond er een oplossing voor. Ik moet vaststellen dat het enige echte verschil tussen die periode en nu de trainer is.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt Hiddink's schuld. Vergelijk het met vorig jaar onder Louis, precies dezelfde problemen. Defensief wat zwak en geen aanvoer naar de spitsen toe. Nu was er geen Robben en ook geen creativiteit. Een andere coach gaat geen verschil maken, we moeten maar accepteren dat het komende jaren minder kan zijn.
Het is al door Hiddink bevestigd dat hij spelers meer hun gang laten gaan wat betreft het spel en daarom meer toeliet aan het lot.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoveel beter was het qua spelersgroep (zoals je zelf ook al aangeeft) de afgelopen jaren toch ook niet. Maar toch haalden we het laatste WK met 9x winst en 1 gelijkspelletje. Op dat WK haalden we vervolgens een derde plek. Van Gaal had dezelfde problemen maar vond er een oplossing voor. Ik moet vaststellen dat het enige echte verschil tussen die periode en nu de trainer is.
Dat laatste is simpelweg niet waar. Hiddink heeft wel degelijk echt elftallen opgebouwd, zie Rusland, Zuid-Korea en ook bij PSV een zeer goed elftal op de been gezet.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:28 schreef iPat het volgende:
[..]
Het is al door Hiddink bevestigd dat hij spelers meer hun gang laten gaan wat betreft het spel en daarom meer toeliet aan het lot.
Van Gaal is precies het tegenovergestelde en laat helemaal niets over aan het toeval en analyseert elk detail van het spelletje tot in de puntjes. Zelfs sociale factoren, zoals familie van de speler, neemt hij mee in zijn plan om spelers naar een hoger niveau te tillen. Ergens op YouTube zwerft er een presentatie rond van LvG waarin hij uitlegt hoe hij alles aanpakt. Aanrader om te kijken.
Maar met een spelersgroep wat bijna alleen Eredivisie-ervaring heeft en amper gemiddeld 24 jaar oud is, lijkt Hiddink met zijn manier van coachen niet de geschikte persoon voor de functie. Dit is ook waarom LvG met zijn filosofie bij bijna elke club zijn stempel drukt.
Hiddink wordt af en toe ook overschat, want hij heeft in zijn hele carriere bijna alleen gebruik gemaakt van ervaren/goede spelersgroepen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:36 schreef 1312-FRFC het volgende:
Nutteloze oefenwedstrijden. Heb 10x liever clubvoetbal.
Ik zeg ook af en toe. Wat hij 2x met PSV heeft gedaan vind ik erg knap, maar als je zijn andere clubs kijkt:quote:Op zondag 29 maart 2015 12:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat laatste is simpelweg niet waar. Hiddink heeft wel degelijk echt elftallen opgebouwd, zie Rusland, Zuid-Korea en ook bij PSV een zeer goed elftal op de been gezet.
Echter, je ziet aan de man dat het vuur allang weg is. Dit was al te zien bij zijn halfbakken 'prestaties' bij Turkije waar hij alles maar toevertrouwde aan zijn assistent en nu valt hij helemaal door de mand. Vergane glorie.
Niet Hiddink zijn schuld? Die man is een tactisch onbenul.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt Hiddink's schuld. Vergelijk het met vorig jaar onder Louis, precies dezelfde problemen. Defensief wat zwak en geen aanvoer naar de spitsen toe. Nu was er geen Robben en ook geen creativiteit. Een andere coach gaat geen verschil maken, we moeten maar accepteren dat het komende jaren minder kan zijn.
Zeker..quote:Op zondag 29 maart 2015 12:36 schreef 1312-FRFC het volgende:
Welke tactiek hadden ze gisteren moeten toepassen dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet Hiddink zijn schuld? Die man is een tactisch onbenul.
In ieder geval geen Narsingh erin gooien, en niet beginnen met zo'n flutopstelling.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welke tactiek hadden ze gisteren moeten toepassen dan?
Wat dacht je, om te beginnen, van niet ultra-verdedigend beginnen met een houthakker op de CVM en een hangende rechtsbuiten én linksbuiten waardoor je geen fatsoenlijke voorzetten krijgt?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welke tactiek hadden ze gisteren moeten toepassen dan?
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Depay Dost Promes
Guzman
Wijnaldum Clasie
Willens BMI De Vrij Janmaat
Vermeer
Het mooie was dat ik toen met mijn vrienden had gewed dat NL met 3-0 zou verliezen. Misschien wel het mooiste voetbalmoment van mijn leven tot nu toe. Het alcohol wat die avond naar binnen ging is bijna uitgewerkt..quote:Op zondag 29 maart 2015 20:48 schreef Falco het volgende:
Denk dat ik maar es iets anders opzet ipv deze doodsaaie pot te moeten doorstaan.
Zat te denken aan deze baaspartij
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Depay Dost Promes
Guzman
Wijnaldum Clasie
Willens BMI De Vrij Janmaat
Vermeer
Misschien is de WK finale van 2010 nog een optie?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:48 schreef Falco het volgende:
Denk dat ik maar es iets anders opzet ipv deze doodsaaie pot te moeten doorstaan.
Zat te denken aan deze baaspartij
Die eerste helft was matig zeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 04:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
De wedstrijd op het wk 2014 blijft de beste/leukste wedstrijd die ik ooit gezien heb
Glas is halfleegquote:Op maandag 30 maart 2015 09:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die eerste helft was matig zeg.
Een wedstrijd bestaat uit 90 minuten (en blessuretijd). Dus om het als beste wedstrijd te omschrijven gaat mij wat ver.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Glas is halfleegDe 2e helft maakte alles goed.
Anaal?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef satecl het volgende:
Ik hoop oprecht dat Nederland echt kei en keihard vernederd gaat worden.
Maakt me niet zoveel uit hoe, maar hopelijk wint Spanje gewoonquote:
Silva had gewoon moeten scoren, dan was de finale Duitsland - Spanje geworden.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland zal wel weer op een verbazingwekkende wijze de schade beperkt houden. Dat is wekelijks niet te geloven. Dan denk je dat ze keihard worden vernederd op het WK en dan wordt het godverdomme 1-5. Dat is toch niet te geloven, jongens.
En als Strootman geen knieblessure had?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Silva had gewoon moeten scoren, dan was de finale Duitsland - Spanje geworden.
vast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |