Die was altijd al slecht, op het WK was het redelijk met drie cvs.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
BMI was ook niet best.. altijd als die gozer de bal heeft houd je je hart vast. Vind het niet gek dat hij bij Porto op de bank is beland
die kopbal was ook hilarischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:49 schreef Pleun2011 het volgende:
BMI was ook niet best.. altijd als die gozer de bal heeft houd je je hart vast. Vind het niet gek dat hij bij Porto op de bank is beland
Maakt niet uit.. de 3 punten zijn binnen.. weer een stapje op weg naar het EK.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:32 schreef byah het volgende:
eerste half uur was bovengemiddeld, maar de rest van de wedstrijd was verre van goed
Piebe, de enige reden dat ik schrijf dat dit Spanje-B was is omdat in de TT staat ''Nederland-B vernedert Spanje''.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:11 schreef Piebe het volgende:
[..]
Altijd weer dat gejank over B-elftal zus en B-elftal dat.
Het is toch niet zo dat je dan ineens tegen Schubbekuttenveen 5 speelt.
Gewone een knappe overwinning. Die weer iets van vertrouwen kan geven.
En Guus hopelijk nieuwe / betere inzichten heeft gegeven.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Piebe, de enige reden dat ik schrijf dat dit Spanje-B was is omdat in de TT staat ''Nederland-B vernedert Spanje''.
Verder is het een gigantisch knappe overwinning! Wij speelde namelijk ook niet met de beste 11 van Nederland.
Dit was een vriendschappelijke wedstrijd, geen kwalificatie wedstrijd.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. de 3 punten zijn binnen.. weer een stapje op weg naar het EK.
Ook alle spelers uit het b-elftal van Spanje zouden in Oranje niet misstaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vraag me af wie deze debiele titel heeft verzonnen voor deze topic hahahaha
heeft de nederlandse media nog niet door dat b elftal van spanje was en dat het vriendschappelijk was....
B elftal? Ja natuurlijk, het is een B elftal.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
heeft de nederlandse media nog niet door dat b elftal van spanje was en dat het vriendschappelijk was....
Ja, want Nederland speelde in de meest sterke opstelling zonder Robben, Van Persie en Strootmanquote:Op woensdag 1 april 2015 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik dacht dat die smilie wel duidelijk zou maken dat ik niet serieus was maar helaas.. smilies werken niet altijdquote:Op donderdag 2 april 2015 12:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit was een vriendschappelijke wedstrijd, geen kwalificatie wedstrijd.
B ekftalquote:Op donderdag 2 april 2015 12:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
B elftal? Ja natuurlijk, het is een B elftal.
Gezien wie er op het veld stonden bij Spanje?
Want nu beloofden de Spanjaarden om te worden ingemaakt met 2-0 aan hun bond en publiek?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
B ekftal
MAAR JE WEET tog hoe het werkt jongen,,,
voetbal gaat niet alleen om mooi weer voetballers, als het om het eggie gaat dan kan nederland het fysiek niet aan tegen spanje......
Daar gaat het helemaal niet om...quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Want nu beloofden de Spanjaarden om te worden ingemaakt met 2-0 aan hun bond en publiek?
Ik denk dat de afgelopen twee wk's laten zien dat Nederland boven zichzelf kan uitstijgen als het om het 'eggie' gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
B ekftal
MAAR JE WEET tog hoe het werkt jongen,,,
voetbal gaat niet alleen om mooi weer voetballers, als het om het eggie gaat dan kan nederland het fysiek niet aan tegen spanje......
Dit Wk had het resultaat vooral te maken met de tactiek van Gaal. 5 verdedigers. Het WK van 2010 had nederland inderdaad een topelftal.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik denk dat de afgelopen twee wk's laten zien dat Nederland boven zichzelf kan uitstijgen als het om het 'eggie' gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |