We zijn een stelletje lolbroeken met een grapjas erover hier. Dolle pret.quote:
Inb4 ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit nog steeds in het sterrenbeeld onderwerp jongens. Hier schijn ik op te vallen:
[ afbeelding ]
ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit nog steeds in het sterrenbeeld onderwerp jongens. Hier schijn ik op te vallen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit sarcasme of niet
Wat een dromerig, onzinnig geneuzel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Vaalrood?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik heb nu zwak voor soort vaalrode kleur. Dima postte laatst toffe schoenen daarvan en kwam ze net tegen op asos maar niet meer in mijn maat
ik val meestal op de sterrenbeelden die volgens de astrologie helemaal niet bij me passen frank...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een dromerig, onzinnig geneuzel.
Dan ben je een zeer zinnig persoon.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik val meestal op de sterrenbeelden die volgens de astrologie helemaal niet bij me passen frank...
Ja weenie precies ik stuur welquote:
Niet van die afschuelijke zoals jij postte toch?quote:
Vieze homofoben ;squote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet van die afschuelijke zoals jij postte toch?
Een echte shoppingqueen die mortaxx.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.
Wil je t-shirt voor mij uitzoekenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.
Ga even checken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je een zeer zinnig persoon.
Dead.quote:
Ik heb geen verstand van mannenkledingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wil je t-shirt voor mij uitzoeken
heeeyquote:
alleen een D ipv die eerste H danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgende TT wordt Her "Der_Mann" mann
Der "Der_Mann" Mann ziet er toch niet uit man.quote:
Ben wel benieuwd wat je kiest .quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van mannenkleding
daar beslis ik wel overquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Der "Der_Mann" Mann ziet er toch niet uit man.
ok sorryquote:
Ik ga dan voor de korte mouw blousjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je kiest .
DjeDje en Willoow doe ook
asos.Com frankquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jurkjesparty!
Dolletjes. Mag ik ook mee doen?
eerst je benen scherenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jurkjesparty!
Dolletjes. Mag ik ook mee doen?
Weet jouw smaak toch nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je kiest .
DjeDje en Willoow doe ook
Gelukkig.quote:
Ik pik het ook niet en ik maak ze kapotquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dqod, ik zou het niet pikken
..wat is jouw sterrenbeeld ?
dat gaat er toch nog 10x beter uitzien met modsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
Glorieuze screenshots GTA V pc-versie
dat ziet er echt belachelijk goed uit
Mijn pc gaat het alleen nooit draaien.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gaat er toch nog 10x beter uitzien met mods
console master racequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn pc gaat het alleen nooit draaien.Ach ja, op ps4 ziet het er ook goed uit.
Dat spel heb ik van de week gekocht,quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
Glorieuze screenshots GTA V pc-versie
dat ziet er echt belachelijk goed uit
iddquote:
de erogene zone van de steenbok is de achterkant van de knieën wist je dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pik het ook niet en ik maak ze kapotSoon!
madeliefff
Ik ben een steenbok :$
En, bevalt het een beetje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat spel heb ik van de week gekocht,
heb je jouw doppelgänger Trevor al ontmoet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat spel heb ik van de week gekocht,
Ik vind het wel grappig. Gisteren moest ik met een auto bij een Russische - of weet ik het - autodealer naar binnen rijden.quote:
Ah ja dat is wel een leuke missie inderdaad. Wordt later nog veel cooler.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Gisteren moest ik met een auto bij een Russische - of weet ik het - autodealer naar binnen rijden.
hahahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je jouw doppelgänger Trevor al ontmoet?
Ik doe nu missies met Michael. Die middelbare 'fuck up'.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel een leuke missie inderdaad. Wordt later nog veel cooler.
Omdat het een trieste aandachtshoer is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
waarom dm't mapima mij zonder reden haar insta ¿
zijn zoon beeld ik als de gemiddelde FOK!er inquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe nu missies met Michael. Die middelbare 'fuck up'.
Echt precies inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn zoon beeld ik als de gemiddelde FOK!er in
Gvdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de erogene zone van de steenbok is de achterkant van de knieën wist je dat?
Ze wil je hosselen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
waarom dm't mapima mij zonder reden haar insta ¿
horoscoop is stom, wat is je sterrenbeeld? ik zoek iets anders voor jequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je een horoscoop voor mij Madelief?
Tweelingenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
horoscoop is stom, wat is je sterrenbeeld? ik zoek iets anders voor je
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn zoon beeld ik als de gemiddelde FOK!er in
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd
Mijn 2e G-spot zit toch echt op mijn rug hoor :$.
Wou je dat weten?
:$ :$ :$
Heet jij madeliefff? Nee he?quote:
stiekem welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd
Mijn 2e G-spot zit toch echt op mijn rug hoor :$.
Wou je dat weten?
:$ :$ :$
heerlijke over de top missiesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo moest ik laatst mijn dochter redden van een boot vol verkeerde vrienden. En vervolgens op een jetski ook weer wegscheuren.
"Wil je een Tweeling-man aan je binden, geef hem dan zijn vrijheid. Des te meer je probeert hem te beperken des te kleiner de kans dat hij bij je blijft. Zijn vrijheidsdrang is namelijk groot. Wat je ook doet, laat niet merken dat je jaloers bent. De Tweeling man is een vrije geest en kan er absoluut niet tegen als je jaloers of bezitterig gaat doen."quote:
Bel me bbyquote:
Hoe oud is je dochterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo moest ik laatst mijn dochter redden van een boot vol verkeerde vrienden. En vervolgens op een jetski ook weer wegscheuren.
er zitten echt kensertje veel geheime sites in dat spel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
Ik kan me in GTA altijd enorm lang vermaken met dat in-game internet bekijken. Staat grappige shit tussen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten echt kensertje veel geheime sites in dat spel.
en dingen zoals dit
[ afbeelding ]
Ik vond alleen die missies dat je een auto moest wegslepen een beetje saai.quote:
Ja voor die crackjunks inderdaad, die zijn maar matig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond alleen die missies dat je een auto moest wegslepen een beetje saai.
maar die zijn na de eerste keer ook volledig optioneel geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond alleen die missies dat je een auto moest wegslepen een beetje saai.
Ik ben nu - dat ga ik dadelijk even doen - bij de missie dat je een team hebt verzameld en een juwelier gaat beroven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja voor die crackjunks inderdaad, die zijn maar matig.
Frankie gaat z'n eerste heist meemakenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben nu - dat ga ik dadelijk even doen - bij de missie dat je een team hebt verzameld en een juwelier gaat beroven.
Eens kijken hoe dat afloopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frankie gaat z'n eerste heist meemaken
Slimme mensen moeten ook leren, misschien niet zo lang.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eckte bazen zijn te slim en hoeven niet te leren.
Gwn niet leren en 4 7's en 1 8 staan, jatoch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slimme mensen moeten ook leren, misschien niet zo lang.
Sowieso tevreden zijn met lager dan een 8quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn niet leren en 4 7's en 1 8 staan, jatoch?
jij bent cker hoogbegaafd ofsow :squote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn niet leren en 4 7's en 1 8 staan, jatoch?
Wrm niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sowieso tevreden zijn met lager dan een 8![]()
Al maakt het in wezen niet zoveel uit, moet toch alles halen.
hij is een stallekje jwzquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent cker hoogbegaafd ofsow :s
IQ nooit laten meten ;$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent cker hoogbegaafd ofsow :s
quote:
Ik weetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kerel was gister weer tegen iemand anders aan het ragen
Waarom niet wat?quote:
Dat zeiden ze tegen mij ook. Zit je dan, met je havo diploma.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goed leren, hoge cijfers halen dan komt alles goed luitjes.
ik was altijd supertevreden met een 6quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sowieso tevreden zijn met lager dan een 8![]()
Al maakt het in wezen niet zoveel uit, moet toch alles halen.
Vrij aardig, dat over vrijheid klopt welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
"Wil je een Tweeling-man aan je binden, geef hem dan zijn vrijheid. Des te meer je probeert hem te beperken des te kleiner de kans dat hij bij je blijft. Zijn vrijheidsdrang is namelijk groot. Wat je ook doet, laat niet merken dat je jaloers bent. De Tweeling man is een vrije geest en kan er absoluut niet tegen als je jaloers of bezitterig gaat doen."
kun je je hier in vinden?
Nee, dan begint het pas. Baan zoeken met je diplomaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goed leren, hoge cijfers halen dan komt alles goed luitjes.
jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
study high take the test high get high scores
jatok?
Ik zeg tegen jou wat ik altijd al heb gezegd en altijd zal zeggen - je moet alleen iets meer geduld hebben dan de ander - het komt meer dan goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tegen mij ook. Zit je dan, met je havo diploma.
mijn school heeft maar 2 verdiepingen, kan helaas de toets niet hoog makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
study high take the test high get high scores
jatok?
Dat hopen we maar. Denk niet dat je hebt meegekregen dat ik de hele week in 't ziekenhuis heb gelegen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zeg tegen jou wat ik altijd al heb gezegd en altijd zal zeggen - je moet alleen iets meer geduld hebben dan de ander - het komt meer dan goed.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn school heeft maar 2 verdiepingen, kan helaas de toets niet hoog maken
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Indiaquote:
Nee, dat heb ik niet. Godver.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hopen we maar. Denk niet dat je hebt meegekregen dat ik de hele week in 't ziekenhuis heb gelegen.
ik moest een keer een toets inhalen. ik werd helemaal alleen in een kamertje gezet, en ik had mijn rugzak bij waar de boeken voor dat vak inzaten.quote:
Ja zag ik laatst al idd.quote:
Schaam je.quote:
zeventje voor engels, vijfje voor nederlandsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
8 economie
7 m&o
7 maatschappijwetenschappen
7 Engels
7 geschiedenis
6 wiskunde
5 Nederlands
4 Duits
Kom haten dan
Ik zag het iddquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kerel was gister weer tegen iemand anders aan het ragen
Ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zag het idd
"Alleen omdat jij niet van negerpiemels houdt hoef je niet zo te doen kklijer" en nog iets met tyfus er achteraan
Ben sinds gisteren weer thuis, pomp werkt - tot nu toe - in elk geval naar behoren. Heb een nieuwe. Was zondagavond met spoed opgenomen, omdat de pomp niet werkte, ik koorts kreeg, m'n hartslag in rust rond de 180 lag en ik verging van de pijn. Dinsdag nog onder narcose weer geopereerd met een vac wissel, donderdag weer een vac wissel gehad - met morfine, poliklinisch - en sinds gisteren dus weer thuis. Maar de pijn is nog wel vrij hevig moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Godver.
Gaat alles nu weer redelijk?
Leren wordt pas leuk als je aan je opleiding begint.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
8 economie
7 m&o
7 maatschappijwetenschappen
7 Engels
7 geschiedenis
6 wiskunde
5 Nederlands
4 Duits
Kom haten dan
Godver.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben sinds gisteren weer thuis, pomp werkt - tot nu toe - in elk geval naar behoren. Heb een nieuwe. Was zondagavond met spoed opgenomen, omdat de pomp niet werkte, ik koorts kreeg, m'n hartslag in rust rond de 180 lag en ik verging van de pijn. Dinsdag nog onder narcose weer geopereerd met een vac wissel, donderdag weer een vac wissel gehad - met morfine, poliklinisch - en sinds gisteren dus weer thuis. Maar de pijn is nog wel vrij hevig moet ik zeggen.
tegen mij ook zit je met je mscquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tegen mij ook. Zit je dan, met je havo diploma.
Ik had voor economie vet hoogquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik had gewoon 10 voor engels op mijn eindexamen jwz
Ja, fijn was het allerminst allemaal. Moet zeggen dat ik wel erg goede zorg heb gehad. Niets te klagen. Erg vriendelijk personeel. Het is dan wel weer kloten als zusters/broeders je beginnen te herkennen. Da's nooit zo'n goed teken. En bij allemaal oudjes op de kamer die nog net niet overleden waren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Godver.
Wat heb jij ook een tegenslag in het leven zeg. Godverdomme.
hbo of wo?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
tegen mij ook zit je met je msc
Moet levensbeschouwing geen ANW zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Mijn diploma is dit geloof ik:
NL 7
Engels 8 (8.4 of zo!)
Spaans 6
Muziek 4
Biologie 5
Combinatiecijfer (levensbeschouwing, maatschappijleer, profielwerkstuk) 6
Geschiedenis 6
Aardrijkskunde 6
dan zal ik de riem maar iets langer makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrij aardig, dat over vrijheid klopt wel
Wel, ik kan een dramatisch verhaal ophangen, maar dat doe ik niet, ik wil namelijk nog vragen of je toevallig wat morfine over hebt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, fijn was het allerminst allemaal. Moet zeggen dat ik wel erg goede zorg heb gehad. Niets te klagen. Erg vriendelijk personeel. Het is dan wel weer kloten als zusters/broeders je beginnen te herkennen. Da's nooit zo'n goed teken. En bij allemaal oudjes op de kamer die nog net niet overleden waren.
Nee, gewoon godsdienst was dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet levensbeschouwing geen ANW zijn?
En een 4 voor muziek? Hoe dan?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, ik kan een dramatisch verhaal ophangen, maar dat doe ik niet, ik wil namelijk nog vragen of je toevallig wat morfine over hebt?
Wat dan?quote:
Vooral die leuke zuster van 22, of niet Toot? ^^quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Moet zeggen dat ik wel erg goede zorg heb gehad. Niets te klagen. Erg vriendelijk personeel.
Dat was wel een leuke meidquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral die leuke zuster van 22, of niet Toot? ^^
Zat jij ook nog eens op dezelfde middelbare school als ik? Met gebouw geel, rood en blauw?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
Hmm.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, serieus, dat heb ik. Heb morfinespuiten in huis. Die moet ik meenemen voor de vac wissels. Maandag weer.
Etto heeft het niet zo op economie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
Ik had alleen natuurkunde met een onvoldoende afgesloten. De rest was 7 of hoger.
[..]
Wat dan?
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke meidmaar die had al een vriend hoor
bezette chicks is bestequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke meidmaar die had al een vriend hoor
Dat is zo, maar ik denk niet dat ik de allerbeste indruk heb achtergelaten met m'n morfine hoofd.quote:
...nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat jij ook nog eens op dezelfde middelbare school als ik? Met gebouw geel, rood en blauw?
hehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik denk niet dat ik de allerbeste indruk heb achtergelaten met m'n morfine hoofd.
Altijdquote:
Zag er srs heel beroerd uit. Lijkbleek, ingevallen gezicht (terwijl ik niet veel ben afgevallen of zo)quote:
Op economie zelf kan je toch niet haten?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Etto heeft het niet zo op economie.
nicequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
heb gewoon mijn diploma erbij gepakt
eindcijfers:
Nederlands 6
Engels 9
Maatschappijleer 7
Lichamelijke opvoeding/kunstvakken voldoende(geen cijfers, hommos)
Wiskunde 5
Biologie 7
Aardrijkskunde 6
Economie 6
Sectorwerkstuk voldoende
Watquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
't is een beetje als schijten terwijl je klaarkomt
Weet niet waar Dalton is. Die zal dadelijk heus wel weer opduiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altijd
Waar is Remqo? Hij appte me vannacht of ik wakker was, maar niks meer gehoord.
Tot het je zelf overkomtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat
Juist Nice als Chick vreemd gaat voor jou
We hopen het maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet niet waar Dalton is. Die zal dadelijk heus wel weer opduiken.
Bakte ik niets van. Dus laten vallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft niemand hier Scheikunde en Natuurkunde gehad
gelijk weggetyfd toen het konquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had het over mezelf. Over de teletubbie ding.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo jaloers zijn op de godin SideEffect
Heb ik ook gehad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal wel weer een dame bij hem hebben.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal wel weer een dame bij hem hebben.
Niet elke chick gaat vreemd, Toot.quote:
Even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik open zo even een leuk topic in ONZ
Willoowquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad.
Economie was keuzevak.
AKquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WilloowHad Aardrijkskunde als keuzevak
Toch wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op economie zelf kan je toch niet haten?
Als ze juiste man tegen komt wel. Allemaalquote:
Bij mij ook al ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
mapima is haar instagram account weer aan het rondsturen. Zij is echt niet lekker.
Niets ontvangenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
mapima is haar instagram account weer aan het rondsturen. Zij is echt niet lekker.
Omdat gamma>bètaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was bij mij alleen tyfus dat ik wiskunde A had ipv B.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WilloowHad Aardrijkskunde als keuzevak
4 van de 10 vragen gingen over debet/credit en ik wist het verschil gewoon nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wiskunde B hoop ik?
En een zesje voor economie, stelt me teleur, Hermann.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ze juiste man tegen komt wel. Allemaal
Meiden met een slangquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spatieloos
[..]
weet ik
[..]
ONZ / Meiden met een slang
hehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
4 van de 10 vragen gingen over debet/credit en ik wist het verschil gewoon niet
Kijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik kan dm'en![]()
Geschiedenis was mooiste vak
Geschiedenis ging hem niet worden bij mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik kan dm'en![]()
Geschiedenis was mooiste vak
dat gebeurt vanzelfquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geschiedenis ging hem niet worden bij mij.
Tja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geschiedenis ging hem niet worden bij mij.
Is dat een dreigement?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Als jullie niet oppassen zijn jullie binnenkort allemaal geschiedenis
dit is waarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ze juiste man tegen komt wel. Allemaal
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.quote:
Inzicht in wiskunde kan goed helpen bij logisch redeneren en bij je analytisch vermogen denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Als jullie niet oppassen zijn jullie binnenkort allemaal geschiedenis
Jij was nog langer toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.
Nee, juist niet. Maar echt prachtig als je een moeilijke vergelijking weet op te lossenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat je daar het minste voor hoeft te doen?
Wiskunde is overalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.
dagelijks, in werk en hobbyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebrachtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Inzicht in wiskunde kan goed helpen bij logisch redeneren en bij je analytisch vermogen denk ik.
En dan vol op die wond zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.
ik verkrampte een beetje door deze post zoals je dat ook hebt als je ziet hoe iemand in z'n ballen getrapt wordt.quote:
Urenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebracht
Wat studeer je nu danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebracht
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesnedenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verkrampte een beetje door deze post zoals je dat ook hebt als je ziet hoe iemand in z'n ballen getrapt wordt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesneden
uren kan 2 uur zijn, het kan ook 50000 uur zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Urenomigado je hebt zeker ook moeten leren ademen en poepen
helemaal niksquote:
Dat heb ik bij het gifje waar een hyena de ballen van een buffel doorbijt waarna deze puffend op de grond valtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesneden
Ik vond het leuk totdat ik in vwo 6 rare integralen moest toepassen om de inhoud van een lijnstuk te berekenen. Vage shit, gelukkig was het maar 1 vraag op het examenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Willoow het volgende:
Nee, juist niet. Maar echt prachtig als je een moeilijke vergelijking weet op te lossen
Dat is 10 sec werk manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begonquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het leuk totdat ik in vwo 6 rare integralen moest toepassen om de inhoud van een lijnstuk te berekenen. Vage shit, gelukkig was het maar 1 vraag op het examen
ik had echt een schijtdocent bij wiskundequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begon![]()
Scheelt al de helft werk.
Ik denk dat ik het wel had gekund, had in mijn laatste jaar geen instelling en motivatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begon![]()
Scheelt al de helft werk.
mile high club tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja, lastig
zou dan gewoon stewardesse worden
Helaas?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Automobiliste rijdt in op politieman
21... als er nou 18 stond had het m'n ex kunnen zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat haten jullie op wiskundeStudeer ik voor niks wiskunde dan
14quote:
quote:
ehehquote:
Doe nou even niet zo jaloers. Ja ze is fantastisch, maar niet zo jaloers.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf. Over de teletubbie ding.
Kan best.quote:
Waarom dan relatiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Maar ze was zo godsgruwekijk inhoudsloos. En best wel.. tja. Niet zo heel erg snugger.![]()
Gewoon zelf vullen ;D ;D ;D ja togg hehhhehehhehquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Maar ze was zo godsgruwekijk inhoudsloos. En best wel.. tja. Niet zo heel erg snugger.![]()
Ahahhaa :pquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zelf vullen ;D ;D ;D ja togg hehhhehehheh
Met ONS wordt het ook al ex genoemd tegenwoordig, Mort.quote:
Daar hoef je geen relatie voor te hebbenquote:
Nooit ONS gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met ONS wordt het ook al ex genoemd tegenwoordig, Mort.
een seksrelatiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben
serieus?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met ONS wordt het ook al ex genoemd tegenwoordig, Mort.
fwb highfive.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |