Ja, fijn was het allerminst allemaal. Moet zeggen dat ik wel erg goede zorg heb gehad. Niets te klagen. Erg vriendelijk personeel. Het is dan wel weer kloten als zusters/broeders je beginnen te herkennen. Da's nooit zo'n goed teken. En bij allemaal oudjes op de kamer die nog net niet overleden waren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Godver.
Wat heb jij ook een tegenslag in het leven zeg. Godverdomme.
hbo of wo?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
tegen mij ook zit je met je msc
Moet levensbeschouwing geen ANW zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Mijn diploma is dit geloof ik:
NL 7
Engels 8 (8.4 of zo!)
Spaans 6
Muziek 4
Biologie 5
Combinatiecijfer (levensbeschouwing, maatschappijleer, profielwerkstuk) 6
Geschiedenis 6
Aardrijkskunde 6
dan zal ik de riem maar iets langer makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrij aardig, dat over vrijheid klopt wel
Wel, ik kan een dramatisch verhaal ophangen, maar dat doe ik niet, ik wil namelijk nog vragen of je toevallig wat morfine over hebt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, fijn was het allerminst allemaal. Moet zeggen dat ik wel erg goede zorg heb gehad. Niets te klagen. Erg vriendelijk personeel. Het is dan wel weer kloten als zusters/broeders je beginnen te herkennen. Da's nooit zo'n goed teken. En bij allemaal oudjes op de kamer die nog net niet overleden waren.
Nee, gewoon godsdienst was dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet levensbeschouwing geen ANW zijn?
En een 4 voor muziek? Hoe dan?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, ik kan een dramatisch verhaal ophangen, maar dat doe ik niet, ik wil namelijk nog vragen of je toevallig wat morfine over hebt?
Wat dan?quote:
Vooral die leuke zuster van 22, of niet Toot? ^^quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Moet zeggen dat ik wel erg goede zorg heb gehad. Niets te klagen. Erg vriendelijk personeel.
Dat was wel een leuke meidquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral die leuke zuster van 22, of niet Toot? ^^
Zat jij ook nog eens op dezelfde middelbare school als ik? Met gebouw geel, rood en blauw?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
mijn school heeft maar 2 verdiepingen, kan helaas de toets niet hoog maken
Hmm.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, serieus, dat heb ik. Heb morfinespuiten in huis. Die moet ik meenemen voor de vac wissels. Maandag weer.
Etto heeft het niet zo op economie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
Ik had alleen natuurkunde met een onvoldoende afgesloten. De rest was 7 of hoger.
[..]
Wat dan?
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke meidmaar die had al een vriend hoor
bezette chicks is bestequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke meidmaar die had al een vriend hoor
Dat is zo, maar ik denk niet dat ik de allerbeste indruk heb achtergelaten met m'n morfine hoofd.quote:
...nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zat jij ook nog eens op dezelfde middelbare school als ik? Met gebouw geel, rood en blauw?
hehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik denk niet dat ik de allerbeste indruk heb achtergelaten met m'n morfine hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |