Ja voor die crackjunks inderdaad, die zijn maar matig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond alleen die missies dat je een auto moest wegslepen een beetje saai.
maar die zijn na de eerste keer ook volledig optioneel geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond alleen die missies dat je een auto moest wegslepen een beetje saai.
Ik ben nu - dat ga ik dadelijk even doen - bij de missie dat je een team hebt verzameld en een juwelier gaat beroven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja voor die crackjunks inderdaad, die zijn maar matig.
Frankie gaat z'n eerste heist meemakenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben nu - dat ga ik dadelijk even doen - bij de missie dat je een team hebt verzameld en een juwelier gaat beroven.
Eens kijken hoe dat afloopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frankie gaat z'n eerste heist meemaken
Slimme mensen moeten ook leren, misschien niet zo lang.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eckte bazen zijn te slim en hoeven niet te leren.
Gwn niet leren en 4 7's en 1 8 staan, jatoch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slimme mensen moeten ook leren, misschien niet zo lang.
Sowieso tevreden zijn met lager dan een 8quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn niet leren en 4 7's en 1 8 staan, jatoch?
jij bent cker hoogbegaafd ofsow :squote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn niet leren en 4 7's en 1 8 staan, jatoch?
Wrm niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sowieso tevreden zijn met lager dan een 8![]()
Al maakt het in wezen niet zoveel uit, moet toch alles halen.
hij is een stallekje jwzquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent cker hoogbegaafd ofsow :s
IQ nooit laten meten ;$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent cker hoogbegaafd ofsow :s
quote:
Ik weetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kerel was gister weer tegen iemand anders aan het ragen
Waarom niet wat?quote:
Dat zeiden ze tegen mij ook. Zit je dan, met je havo diploma.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goed leren, hoge cijfers halen dan komt alles goed luitjes.
ik was altijd supertevreden met een 6quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sowieso tevreden zijn met lager dan een 8![]()
Al maakt het in wezen niet zoveel uit, moet toch alles halen.
Vrij aardig, dat over vrijheid klopt welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
"Wil je een Tweeling-man aan je binden, geef hem dan zijn vrijheid. Des te meer je probeert hem te beperken des te kleiner de kans dat hij bij je blijft. Zijn vrijheidsdrang is namelijk groot. Wat je ook doet, laat niet merken dat je jaloers bent. De Tweeling man is een vrije geest en kan er absoluut niet tegen als je jaloers of bezitterig gaat doen."
kun je je hier in vinden?
Nee, dan begint het pas. Baan zoeken met je diplomaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Goed leren, hoge cijfers halen dan komt alles goed luitjes.
jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
study high take the test high get high scores
jatok?
Ik zeg tegen jou wat ik altijd al heb gezegd en altijd zal zeggen - je moet alleen iets meer geduld hebben dan de ander - het komt meer dan goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tegen mij ook. Zit je dan, met je havo diploma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |