Over steken gesprokenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat hem lesgeven met zijn alcoholgebruik hetzelfde is als iemand met Alzheimer vertellen dat het toch echt 2015 is.
Ik houd ook van een borrel dus dan mag je dat zeggen.quote:
maar wel 22 duizend goedkoper dan z'n voorgangerquote:
geen ideequote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar wel 22 duizend goedkoper dan z'n voorganger
O, werkt het zo? Dan was mijn comment ook gegrond.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd ook van een borrel dus dan mag je dat zeggen.
Mwoah.quote:
zuinigere motorquote:
Tis wel een goede auto hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, werkt het zo? Dan was mijn comment ook gegrond.
[..]
Mwoah.
Geloof ik best.quote:
Mmm. Jij bent wel erg vervelend in vorm vandaag.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, werkt het zo? Dan was mijn comment ook gegrond.
Awh, ouwe man tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. Jij bent wel erg vervelend in vorm vandaag.
Weet je wat, dat kun je namelijk doen tegen iemand die jonger is waarvan je op het moment niet wint - een van de weinige voordelen overigens - ik zeg gewoon:
'Jij hebt wel een erg grote mond voor jouw leeftijd'.
Zo praten over lerenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:08 schreef SideEffect het volgende:
BREAKING NEWS:
Je sterrenbeeld klopt niet!
http://www.bbc.co.uk/guides/zp4fvcw
Zulk soort reacties moet je ook weer niet hebben.quote:
Ik blijk opeens een slangendrager te zijn, maar die bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Altijd gedacht dta ik waterman was, ben ik steenbok
You already did.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zulk soort reacties moet je ook weer niet hebben.
Ik kom vanavond nog met een scherpe one-liner hoor.
Mijn hemel... en nou?????quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik blijk opeens een slangendrager te zijn, maar die bestaat niet meer.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
You already did.
Ervan uit gaan dat ik hier vanavond zit.
ik blijf dus gewoon een boogschutterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn hemel... en nou?????
Ik zeg wel steenbok, maar ik weet eigenlijk niet wat een capricorn is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |