Ik ga dan voor de korte mouw blousjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je kiest .
DjeDje en Willoow doe ook
asos.Com frankquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jurkjesparty!
Dolletjes. Mag ik ook mee doen?
eerst je benen scherenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jurkjesparty!
Dolletjes. Mag ik ook mee doen?
Weet jouw smaak toch nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je kiest .
DjeDje en Willoow doe ook
Gelukkig.quote:
Ik pik het ook niet en ik maak ze kapotquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dqod, ik zou het niet pikken
..wat is jouw sterrenbeeld ?
dat gaat er toch nog 10x beter uitzien met modsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
Glorieuze screenshots GTA V pc-versie
dat ziet er echt belachelijk goed uit
Mijn pc gaat het alleen nooit draaien.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gaat er toch nog 10x beter uitzien met mods
console master racequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn pc gaat het alleen nooit draaien.Ach ja, op ps4 ziet het er ook goed uit.
Dat spel heb ik van de week gekocht,quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
Glorieuze screenshots GTA V pc-versie
dat ziet er echt belachelijk goed uit
iddquote:
de erogene zone van de steenbok is de achterkant van de knieën wist je dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pik het ook niet en ik maak ze kapotSoon!
madeliefff
Ik ben een steenbok :$
En, bevalt het een beetje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat spel heb ik van de week gekocht,
heb je jouw doppelgänger Trevor al ontmoet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat spel heb ik van de week gekocht,
Ik vind het wel grappig. Gisteren moest ik met een auto bij een Russische - of weet ik het - autodealer naar binnen rijden.quote:
Ah ja dat is wel een leuke missie inderdaad. Wordt later nog veel cooler.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Gisteren moest ik met een auto bij een Russische - of weet ik het - autodealer naar binnen rijden.
hahahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je jouw doppelgänger Trevor al ontmoet?
Ik doe nu missies met Michael. Die middelbare 'fuck up'.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel een leuke missie inderdaad. Wordt later nog veel cooler.
Omdat het een trieste aandachtshoer is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
waarom dm't mapima mij zonder reden haar insta ¿
zijn zoon beeld ik als de gemiddelde FOK!er inquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe nu missies met Michael. Die middelbare 'fuck up'.
Echt precies inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn zoon beeld ik als de gemiddelde FOK!er in
Gvdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de erogene zone van de steenbok is de achterkant van de knieën wist je dat?
Ze wil je hosselen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
waarom dm't mapima mij zonder reden haar insta ¿
horoscoop is stom, wat is je sterrenbeeld? ik zoek iets anders voor jequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je een horoscoop voor mij Madelief?
Tweelingenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
horoscoop is stom, wat is je sterrenbeeld? ik zoek iets anders voor je
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn zoon beeld ik als de gemiddelde FOK!er in
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd
Mijn 2e G-spot zit toch echt op mijn rug hoor :$.
Wou je dat weten?
:$ :$ :$
Heet jij madeliefff? Nee he?quote:
stiekem welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd
Mijn 2e G-spot zit toch echt op mijn rug hoor :$.
Wou je dat weten?
:$ :$ :$
heerlijke over de top missiesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo moest ik laatst mijn dochter redden van een boot vol verkeerde vrienden. En vervolgens op een jetski ook weer wegscheuren.
"Wil je een Tweeling-man aan je binden, geef hem dan zijn vrijheid. Des te meer je probeert hem te beperken des te kleiner de kans dat hij bij je blijft. Zijn vrijheidsdrang is namelijk groot. Wat je ook doet, laat niet merken dat je jaloers bent. De Tweeling man is een vrije geest en kan er absoluut niet tegen als je jaloers of bezitterig gaat doen."quote:
Bel me bbyquote:
Hoe oud is je dochterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo moest ik laatst mijn dochter redden van een boot vol verkeerde vrienden. En vervolgens op een jetski ook weer wegscheuren.
er zitten echt kensertje veel geheime sites in dat spel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
Ik kan me in GTA altijd enorm lang vermaken met dat in-game internet bekijken. Staat grappige shit tussen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten echt kensertje veel geheime sites in dat spel.
en dingen zoals dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |