We zijn een stelletje lolbroeken met een grapjas erover hier. Dolle pret.quote:
Inb4 ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit nog steeds in het sterrenbeeld onderwerp jongens. Hier schijn ik op te vallen:
[ afbeelding ]
ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit nog steeds in het sterrenbeeld onderwerp jongens. Hier schijn ik op te vallen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij is dit sarcasme of niet
Wat een dromerig, onzinnig geneuzel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Vaalrood?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik heb nu zwak voor soort vaalrode kleur. Dima postte laatst toffe schoenen daarvan en kwam ze net tegen op asos maar niet meer in mijn maat
ik val meestal op de sterrenbeelden die volgens de astrologie helemaal niet bij me passen frank...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een dromerig, onzinnig geneuzel.
Dan ben je een zeer zinnig persoon.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik val meestal op de sterrenbeelden die volgens de astrologie helemaal niet bij me passen frank...
Ja weenie precies ik stuur welquote:
Niet van die afschuelijke zoals jij postte toch?quote:
Vieze homofoben ;squote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.quote:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet van die afschuelijke zoals jij postte toch?
Een echte shoppingqueen die mortaxx.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.
Wil je t-shirt voor mij uitzoekenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Asos.com Op aanraden van mortaxx gister een jas gezocht, maar ze hebben daar ook hele leuke schoenen.
Ga even checken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je een zeer zinnig persoon.
Dead.quote:
Ik heb geen verstand van mannenkledingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wil je t-shirt voor mij uitzoeken
heeeyquote:
alleen een D ipv die eerste H danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgende TT wordt Her "Der_Mann" mann
Der "Der_Mann" Mann ziet er toch niet uit man.quote:
Ben wel benieuwd wat je kiest .quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van mannenkleding
daar beslis ik wel overquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Der "Der_Mann" Mann ziet er toch niet uit man.
ok sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |