Is dat een dreigement?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Als jullie niet oppassen zijn jullie binnenkort allemaal geschiedenis
dit is waarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ze juiste man tegen komt wel. Allemaal
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.quote:
Inzicht in wiskunde kan goed helpen bij logisch redeneren en bij je analytisch vermogen denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Als jullie niet oppassen zijn jullie binnenkort allemaal geschiedenis
Jij was nog langer toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.
Nee, juist niet. Maar echt prachtig als je een moeilijke vergelijking weet op te lossenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat je daar het minste voor hoeft te doen?
Wiskunde is overalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.
dagelijks, in werk en hobbyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebrachtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Inzicht in wiskunde kan goed helpen bij logisch redeneren en bij je analytisch vermogen denk ik.
En dan vol op die wond zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.
ik verkrampte een beetje door deze post zoals je dat ook hebt als je ziet hoe iemand in z'n ballen getrapt wordt.quote:
Urenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebracht
Wat studeer je nu danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebracht
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesnedenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verkrampte een beetje door deze post zoals je dat ook hebt als je ziet hoe iemand in z'n ballen getrapt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |