AKquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WilloowHad Aardrijkskunde als keuzevak
Toch wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op economie zelf kan je toch niet haten?
Als ze juiste man tegen komt wel. Allemaalquote:
Bij mij ook al ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
mapima is haar instagram account weer aan het rondsturen. Zij is echt niet lekker.
Niets ontvangenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
mapima is haar instagram account weer aan het rondsturen. Zij is echt niet lekker.
Omdat gamma>bètaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft niemand hier Scheikunde en Natuurkunde gehad
Was bij mij alleen tyfus dat ik wiskunde A had ipv B.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WilloowHad Aardrijkskunde als keuzevak
4 van de 10 vragen gingen over debet/credit en ik wist het verschil gewoon nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wiskunde B hoop ik?
En een zesje voor economie, stelt me teleur, Hermann.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ze juiste man tegen komt wel. Allemaal
Meiden met een slangquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spatieloos
[..]
weet ik
[..]
ONZ / Meiden met een slang
hehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
4 van de 10 vragen gingen over debet/credit en ik wist het verschil gewoon niet
Kijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik kan dm'en![]()
Geschiedenis was mooiste vak
Geschiedenis ging hem niet worden bij mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik kan dm'en![]()
Geschiedenis was mooiste vak
dat gebeurt vanzelfquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geschiedenis ging hem niet worden bij mij.
Tja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geschiedenis ging hem niet worden bij mij.
Is dat een dreigement?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Als jullie niet oppassen zijn jullie binnenkort allemaal geschiedenis
dit is waarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ze juiste man tegen komt wel. Allemaal
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.quote:
Inzicht in wiskunde kan goed helpen bij logisch redeneren en bij je analytisch vermogen denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Als jullie niet oppassen zijn jullie binnenkort allemaal geschiedenis
Jij was nog langer toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.
Nee, juist niet. Maar echt prachtig als je een moeilijke vergelijking weet op te lossenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat je daar het minste voor hoeft te doen?
Wiskunde is overalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bah, wiskunde. allemaal van die hippe formules leren, die ik daarna echt nooit in het echte leven heb gebruikt.
dagelijks, in werk en hobbyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebrachtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Inzicht in wiskunde kan goed helpen bij logisch redeneren en bij je analytisch vermogen denk ik.
En dan vol op die wond zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon met je 190 over de knie hoor.
ik verkrampte een beetje door deze post zoals je dat ook hebt als je ziet hoe iemand in z'n ballen getrapt wordt.quote:
Urenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebracht
Wat studeer je nu danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebracht
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesnedenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verkrampte een beetje door deze post zoals je dat ook hebt als je ziet hoe iemand in z'n ballen getrapt wordt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesneden
uren kan 2 uur zijn, het kan ook 50000 uur zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Urenomigado je hebt zeker ook moeten leren ademen en poepen
helemaal niksquote:
Dat heb ik bij het gifje waar een hyena de ballen van een buffel doorbijt waarna deze puffend op de grond valtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesneden
Ik vond het leuk totdat ik in vwo 6 rare integralen moest toepassen om de inhoud van een lijnstuk te berekenen. Vage shit, gelukkig was het maar 1 vraag op het examenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Willoow het volgende:
Nee, juist niet. Maar echt prachtig als je een moeilijke vergelijking weet op te lossen
Dat is 10 sec werk manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begonquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het leuk totdat ik in vwo 6 rare integralen moest toepassen om de inhoud van een lijnstuk te berekenen. Vage shit, gelukkig was het maar 1 vraag op het examen
ik had echt een schijtdocent bij wiskundequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begon![]()
Scheelt al de helft werk.
Ik denk dat ik het wel had gekund, had in mijn laatste jaar geen instelling en motivatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begon![]()
Scheelt al de helft werk.
mile high club tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja, lastig
zou dan gewoon stewardesse worden
Helaas?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Automobiliste rijdt in op politieman
21... als er nou 18 stond had het m'n ex kunnen zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat haten jullie op wiskundeStudeer ik voor niks wiskunde dan
14quote:
quote:
ehehquote:
Doe nou even niet zo jaloers. Ja ze is fantastisch, maar niet zo jaloers.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf. Over de teletubbie ding.
Kan best.quote:
Waarom dan relatiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Maar ze was zo godsgruwekijk inhoudsloos. En best wel.. tja. Niet zo heel erg snugger.![]()
Gewoon zelf vullen ;D ;D ;D ja togg hehhhehehhehquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Maar ze was zo godsgruwekijk inhoudsloos. En best wel.. tja. Niet zo heel erg snugger.![]()
Ahahhaa :pquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zelf vullen ;D ;D ;D ja togg hehhhehehheh
Met ONS wordt het ook al ex genoemd tegenwoordig, Mort.quote:
Daar hoef je geen relatie voor te hebbenquote:
Nooit ONS gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met ONS wordt het ook al ex genoemd tegenwoordig, Mort.
een seksrelatiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben
serieus?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met ONS wordt het ook al ex genoemd tegenwoordig, Mort.
fwb highfive.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |