quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesneden
uren kan 2 uur zijn, het kan ook 50000 uur zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Urenomigado je hebt zeker ook moeten leren ademen en poepen
helemaal niksquote:
Dat heb ik bij het gifje waar een hyena de ballen van een buffel doorbijt waarna deze puffend op de grond valtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dat gifje waar en oog wordt doorgesneden
Ik vond het leuk totdat ik in vwo 6 rare integralen moest toepassen om de inhoud van een lijnstuk te berekenen. Vage shit, gelukkig was het maar 1 vraag op het examenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Willoow het volgende:
Nee, juist niet. Maar echt prachtig als je een moeilijke vergelijking weet op te lossen
Dat is 10 sec werk manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uren aan de stelling van Pythagoras werken heeft mij alleen vermoeidheid gebracht
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begonquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het leuk totdat ik in vwo 6 rare integralen moest toepassen om de inhoud van een lijnstuk te berekenen. Vage shit, gelukkig was het maar 1 vraag op het examen
ik had echt een schijtdocent bij wiskundequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begon![]()
Scheelt al de helft werk.
Ik denk dat ik het wel had gekund, had in mijn laatste jaar geen instelling en motivatie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een vet goede docent toen ik daaraan begon![]()
Scheelt al de helft werk.
mile high club tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o ja, lastig
zou dan gewoon stewardesse worden
Helaas?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Automobiliste rijdt in op politieman
21... als er nou 18 stond had het m'n ex kunnen zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat haten jullie op wiskundeStudeer ik voor niks wiskunde dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |