abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2015 @ 00:57:30 #176
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151408817
Ik vraag me af of de mensen die weigeren, niet stiekem bang zijn dat hun partner alsnog stiekem vreemdgaat. :o Als je akkoord gaat, weet je er tenminste van. Blijkbaar heeft de ander behoefte aan seks met anderen als hij of zij zoiets voorstelt.
  maandag 6 april 2015 @ 09:38:43 #177
365231 Fera
Fire & Blood
pi_151411246
Ik vind het wel sneu dat mensen een partner direct de deur wijzen als deze het idee alleen al voorstelt. Dat lijkt me nogal drastisch. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_151411383
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die weigeren, niet stiekem bang zijn dat hun partner alsnog stiekem vreemdgaat. :o Als je akkoord gaat, weet je er tenminste van. Blijkbaar heeft de ander behoefte aan seks met anderen als hij of zij zoiets voorstelt.
nee hoor, dat hoeft niet een 'behoefte' te zijn. Het kan ook gewoon n leuk/spannend idee lijken.

Vreemdgaan is iets totaal anders en als je er als partner in meegaat omdat je bang bent dat hij/zij anders vreemdgaat, is je (open) relatie gedoemd om te mislukken. Je moet er wel allebei achter staan.
compact en kleverig.
  maandag 6 april 2015 @ 09:57:28 #179
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151411409
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee hoor, dat hoeft niet een 'behoefte' te zijn. Het kan ook gewoon n leuk/spannend idee lijken.

Vreemdgaan is iets totaal anders en als je er als partner in meegaat omdat je bang bent dat hij/zij anders vreemdgaat, is je (open) relatie gedoemd om te mislukken. Je moet er wel allebei achter staan.
Hoeft niet, maar kan wel. :o Als mijn vriendin zoiets zou voorstellen, zou ik het idee hebben dat ze gewoon groen licht van me wil om een bepaalde jongen te neuken. Weiger ik, doet ze het alsnog, maar stiekem.

Maar ik snap je punt. :)
  maandag 6 april 2015 @ 10:32:59 #180
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_151411858
Nee, ik zou het niet zin zitten. Omdat:
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef Anne het volgende:
.

Ik ben daar te jaloers voor. Alleen de gedachte maakt mij al misselijk.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_151412013
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 09:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar kan wel. :o Als mijn vriendin zoiets zou voorstellen, zou ik het idee hebben dat ze gewoon groen licht van me wil om een bepaalde jongen te neuken. Weiger ik, doet ze het alsnog, maar stiekem.

Wat een vertrouwen :P
pi_151412076
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 09:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

n bepaalde jongen ja? Dat ligt er toch compleet aan hoe het ter sprake komt ook?
Stel dat ze t constant over Pieter heeft, leuke vent, lekker ding, ja, dan zou ik me ook even achter m'n oren krabben, maar als ze n topic als dit tegen komt en naar aanleiding daarvan een gesprek begint, is dat weer heel anders mag ik hopen.
compact en kleverig.
  maandag 6 april 2015 @ 13:30:37 #183
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151415576
Ik zou het nooit willen. Wil zij het per sé wel, tja, dan is het klaar, op naar de volgende.
Ignorance is bliss
  maandag 6 april 2015 @ 13:33:21 #184
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_151415655
quote:
Lijkt me juist dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn. Diegene wil het juist in overleg doen, anders was hij/zij het gesprek niet aangegaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151415806
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 09:38 schreef Fera het volgende:
Ik vind het wel sneu dat mensen een partner direct de deur wijzen als deze het idee alleen al voorstelt. Dat lijkt me nogal drastisch. :{
Sneu is 1 ding, maar er zit genoeg logica in. Als jij wil dat je vriend/vriendin niet snoept bij een ander EN wanneer je zelf ontzettend strenge normen hebt dat jij zelf ook nooit zou vreemdgaan..

Wanneer degeen dan zegt, ik wil een open relatie. Dan kan ik me voorstellen dat je bang bent dat diegeen vreemd gaat en je dus de relatie wil verbreken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 6 april 2015 @ 13:51:20 #186
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_151416111
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:

Wanneer degeen dan zegt, ik wil een open relatie. Dan kan ik me voorstellen dat je bang bent dat diegeen vreemd gaat en je dus de relatie wil verbreken.
Dus je hebt al geen vertrouwen in je partner. Vervolgens laat je je angsten ook nog eens regeren en verbreek je de relatie? Want gewoon praten met je partner over hoe je staat tegenover het idee van een open relatie is dus al teveel gevraagd? Ja dan lijkt het me ook beter dat je direct met die relatie stopt.
  maandag 6 april 2015 @ 14:46:00 #187
37769 erodome
Zweefteef
pi_151417491
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sneu is 1 ding, maar er zit genoeg logica in. Als jij wil dat je vriend/vriendin niet snoept bij een ander EN wanneer je zelf ontzettend strenge normen hebt dat jij zelf ook nooit zou vreemdgaan..

Ik snap die angst echt niet, vreemdgaan is juist iets waar niet over gepraat wordt, als iemand polst hoe de ander over zoiets zou denken laat dat al zien dat er geen behoefte aan liegen en bedriegen is.

Staat iemand er echt op dan kan ik me goed voorstellen dat je de relatie verbreekt als je zelf zoiets niet wil, dat past nu eenmaal niet dan. Maar gaat het gewoon om praten, willen weten hoe de ander erover denkt, nee, ik zie daar de bedreiging niet in.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 6 april 2015 @ 17:54:41 #188
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151423564
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wat een vertrouwen :P
Hey, alles is nog hypothetisch. :@

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

n bepaalde jongen ja? Dat ligt er toch compleet aan hoe het ter sprake komt ook?
Stel dat ze t constant over Pieter heeft, leuke vent, lekker ding, ja, dan zou ik me ook even achter m'n oren krabben, maar als ze n topic als dit tegen komt en naar aanleiding daarvan een gesprek begint, is dat weer heel anders mag ik hopen.
Ja, ligt er inderdaad aan hoe het ter sprake komt.

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Lijkt me juist dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn. Diegene wil het juist in overleg doen, anders was hij/zij het gesprek niet aangegaan.
Zit wat in. :)
  maandag 6 april 2015 @ 18:19:56 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151424369
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 09:38 schreef Fera het volgende:
Als je niet hetzelfde over zulke basale dingen denkt, lijkt het me enorm moeilijk om een fijn functionerende relatie te hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151431438
Voor sommgie mensen geldt dat je hun polygame karakter op de koop moet toenemen. Voor mij zou dat wel afbreuk doen aan de relatie, maar als ze verder perfect is heb ik liever dat dan bijvoorbeeld een meisje dat me wel trouw is, maar wel frigide.
pi_151432978
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat dus.

Ik ben daar te jaloers voor. Alleen de gedachte maakt mij al misselijk.
Als je samen afspraken maakt en daaraan houdt, dan ben je nog steeds trouw aan elkaar
pi_151433089
Ik vind het lastig. Puur omdat ik niet weet of ik me er rot bij zou voelen, omdat ik nooit in zo'n situatie terecht ben gekomen.

Als mijn vriendin het zou voorstellen zou ik het accepteren. We zijn elkaars eerste liefdesrelatie, dus dat ze dan nog dingen wilt ontdekken bij anderen kan ik begrip voor opbrengen. Zulke dingen bespreekbaar maken helpt denk ik juist bij de relatie.
  maandag 6 april 2015 @ 22:03:00 #193
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_151433406
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je niet hetzelfde over zulke basale dingen denkt, lijkt het me enorm moeilijk om een fijn functionerende relatie te hebben.
Wat bedoel je daarmee, 'hetzelfde denken over zulke basale dingen'? Over het zin hebben in seks met anderen? Het in praktijk willen brengen? Het bespreekbaar maken?
Ik denk niet dat je dat moet zoeken in een relatie, hetzelfde denken. Erover kunnen praten en elkaars standpunt begrijpen is veel belangrijker, imo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151433661
Ik ben daar veel te jaloers voor, lijkt me geen goed idee.
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:09:49 #195
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151440534
quote:
Het lijkt mij dat het er vanaf hangt er een beetje hoe je erin stapt. Is het iets wat voortkomt uit het echt te kort komen van iets / iets anders willen of is het meer een fantasie en denk je dat het kan.
Maar ja ik denk dat die gedachte zeker door mijn hoofd zou spoken als ze daar over begint.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_151445489
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als je samen afspraken maakt en daaraan houdt, dan ben je nog steeds trouw aan elkaar
Daar gaat het helemaal niet om :).

De gedachte dat hij met iemand anders bezig is, maakt mij misselijk.
Of het nou afgesproken is, met toestemming is, of niet.

Ik ben daar een te jaloers persoon voor. Zelfkennis enzo.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 12:46:41 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_151445809
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:31 schreef Anne het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om :).

De gedachte dat hij met iemand anders bezig is, maakt mij misselijk.
Of het nou afgesproken is, met toestemming is, of niet.

Ik ben daar een te jaloers persoon voor. Zelfkennis enzo.
Dit. En ik zou het 'vies' vinden als mijn vriend met een ander heeft gezoend of wat dan ook en dan de volgende dag met mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 8 april 2015 @ 16:18:14 #198
443064 goforfun2012
Heerlijk vaag
pi_151486306
hem een nekschot geven :P. haha open relatie.. noo way hoor
  woensdag 8 april 2015 @ 16:19:56 #199
441440 aquawoman
Bitch please
pi_151486379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Werkman het volgende:
Je partner laat weten behoefte te hebben aan andere (seksuele) contacten dan jij.
Ze/Hij wil jullie relatie voortaan op deze manier inrichten.

Hoe reageer je en wat zou je doen?
Gesteld aan diegenen die nooit een open relatie hebben gehad.
En nee, Ik heb het niet bij de hand en zelf geen behoefte aan.
Ik zou aangeven dat ik het graag liever binnen onze dichte relatie wil oplossen - als hij zich niet voldoende bevredigd voelt binnen de relatie, kunnen we samen proberen om daar aan te werken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_151486631
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:19 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik zou aangeven dat ik het graag liever binnen onze dichte relatie wil oplossen - als hij zich niet voldoende bevredigd voelt binnen de relatie, kunnen we samen proberen om daar aan te werken.
en als het dat niet is 'zich niet voldoende bevredigd voelen' kun je het sowieso prima met z'n tweeën af *O*
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')