abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151412013
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 09:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar kan wel. :o Als mijn vriendin zoiets zou voorstellen, zou ik het idee hebben dat ze gewoon groen licht van me wil om een bepaalde jongen te neuken. Weiger ik, doet ze het alsnog, maar stiekem.

Maar ik snap je punt. :)
Wat een vertrouwen :P
pi_151412076
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 09:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar kan wel. :o Als mijn vriendin zoiets zou voorstellen, zou ik het idee hebben dat ze gewoon groen licht van me wil om een bepaalde jongen te neuken. Weiger ik, doet ze het alsnog, maar stiekem.

Maar ik snap je punt. :)
n bepaalde jongen ja? Dat ligt er toch compleet aan hoe het ter sprake komt ook?
Stel dat ze t constant over Pieter heeft, leuke vent, lekker ding, ja, dan zou ik me ook even achter m'n oren krabben, maar als ze n topic als dit tegen komt en naar aanleiding daarvan een gesprek begint, is dat weer heel anders mag ik hopen.
compact en kleverig.
  maandag 6 april 2015 @ 13:30:37 #183
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151415576
Ik zou het nooit willen. Wil zij het per sé wel, tja, dan is het klaar, op naar de volgende.
Ignorance is bliss
  maandag 6 april 2015 @ 13:33:21 #184
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_151415655
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die weigeren, niet stiekem bang zijn dat hun partner alsnog stiekem vreemdgaat. :o Als je akkoord gaat, weet je er tenminste van. Blijkbaar heeft de ander behoefte aan seks met anderen als hij of zij zoiets voorstelt.
Lijkt me juist dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn. Diegene wil het juist in overleg doen, anders was hij/zij het gesprek niet aangegaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151415806
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 09:38 schreef Fera het volgende:
Ik vind het wel sneu dat mensen een partner direct de deur wijzen als deze het idee alleen al voorstelt. Dat lijkt me nogal drastisch. :{
Sneu is 1 ding, maar er zit genoeg logica in. Als jij wil dat je vriend/vriendin niet snoept bij een ander EN wanneer je zelf ontzettend strenge normen hebt dat jij zelf ook nooit zou vreemdgaan..

Wanneer degeen dan zegt, ik wil een open relatie. Dan kan ik me voorstellen dat je bang bent dat diegeen vreemd gaat en je dus de relatie wil verbreken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 6 april 2015 @ 13:51:20 #186
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_151416111
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:

Wanneer degeen dan zegt, ik wil een open relatie. Dan kan ik me voorstellen dat je bang bent dat diegeen vreemd gaat en je dus de relatie wil verbreken.
Dus je hebt al geen vertrouwen in je partner. Vervolgens laat je je angsten ook nog eens regeren en verbreek je de relatie? Want gewoon praten met je partner over hoe je staat tegenover het idee van een open relatie is dus al teveel gevraagd? Ja dan lijkt het me ook beter dat je direct met die relatie stopt.
  maandag 6 april 2015 @ 14:46:00 #187
37769 erodome
Zweefteef
pi_151417491
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sneu is 1 ding, maar er zit genoeg logica in. Als jij wil dat je vriend/vriendin niet snoept bij een ander EN wanneer je zelf ontzettend strenge normen hebt dat jij zelf ook nooit zou vreemdgaan..

Ik snap die angst echt niet, vreemdgaan is juist iets waar niet over gepraat wordt, als iemand polst hoe de ander over zoiets zou denken laat dat al zien dat er geen behoefte aan liegen en bedriegen is.

Staat iemand er echt op dan kan ik me goed voorstellen dat je de relatie verbreekt als je zelf zoiets niet wil, dat past nu eenmaal niet dan. Maar gaat het gewoon om praten, willen weten hoe de ander erover denkt, nee, ik zie daar de bedreiging niet in.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 6 april 2015 @ 17:54:41 #188
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151423564
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:

[..]

Wat een vertrouwen :P
Hey, alles is nog hypothetisch. :@

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

n bepaalde jongen ja? Dat ligt er toch compleet aan hoe het ter sprake komt ook?
Stel dat ze t constant over Pieter heeft, leuke vent, lekker ding, ja, dan zou ik me ook even achter m'n oren krabben, maar als ze n topic als dit tegen komt en naar aanleiding daarvan een gesprek begint, is dat weer heel anders mag ik hopen.
Ja, ligt er inderdaad aan hoe het ter sprake komt.

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Lijkt me juist dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn. Diegene wil het juist in overleg doen, anders was hij/zij het gesprek niet aangegaan.
Zit wat in. :)
  maandag 6 april 2015 @ 18:19:56 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151424369
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 09:38 schreef Fera het volgende:
Ik vind het wel sneu dat mensen een partner direct de deur wijzen als deze het idee alleen al voorstelt. Dat lijkt me nogal drastisch. :{
Als je niet hetzelfde over zulke basale dingen denkt, lijkt het me enorm moeilijk om een fijn functionerende relatie te hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_151431438
Voor sommgie mensen geldt dat je hun polygame karakter op de koop moet toenemen. Voor mij zou dat wel afbreuk doen aan de relatie, maar als ze verder perfect is heb ik liever dat dan bijvoorbeeld een meisje dat me wel trouw is, maar wel frigide.
pi_151432978
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat dus.

Ik ben daar te jaloers voor. Alleen de gedachte maakt mij al misselijk.
Als je samen afspraken maakt en daaraan houdt, dan ben je nog steeds trouw aan elkaar
pi_151433089
Ik vind het lastig. Puur omdat ik niet weet of ik me er rot bij zou voelen, omdat ik nooit in zo'n situatie terecht ben gekomen.

Als mijn vriendin het zou voorstellen zou ik het accepteren. We zijn elkaars eerste liefdesrelatie, dus dat ze dan nog dingen wilt ontdekken bij anderen kan ik begrip voor opbrengen. Zulke dingen bespreekbaar maken helpt denk ik juist bij de relatie.
  maandag 6 april 2015 @ 22:03:00 #193
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_151433406
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je niet hetzelfde over zulke basale dingen denkt, lijkt het me enorm moeilijk om een fijn functionerende relatie te hebben.
Wat bedoel je daarmee, 'hetzelfde denken over zulke basale dingen'? Over het zin hebben in seks met anderen? Het in praktijk willen brengen? Het bespreekbaar maken?
Ik denk niet dat je dat moet zoeken in een relatie, hetzelfde denken. Erover kunnen praten en elkaars standpunt begrijpen is veel belangrijker, imo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151433661
Ik ben daar veel te jaloers voor, lijkt me geen goed idee.
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:09:49 #195
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151440534
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die weigeren, niet stiekem bang zijn dat hun partner alsnog stiekem vreemdgaat. :o Als je akkoord gaat, weet je er tenminste van. Blijkbaar heeft de ander behoefte aan seks met anderen als hij of zij zoiets voorstelt.
Het lijkt mij dat het er vanaf hangt er een beetje hoe je erin stapt. Is het iets wat voortkomt uit het echt te kort komen van iets / iets anders willen of is het meer een fantasie en denk je dat het kan.
Maar ja ik denk dat die gedachte zeker door mijn hoofd zou spoken als ze daar over begint.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_151445489
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als je samen afspraken maakt en daaraan houdt, dan ben je nog steeds trouw aan elkaar
Daar gaat het helemaal niet om :).

De gedachte dat hij met iemand anders bezig is, maakt mij misselijk.
Of het nou afgesproken is, met toestemming is, of niet.

Ik ben daar een te jaloers persoon voor. Zelfkennis enzo.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 12:46:41 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_151445809
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:31 schreef Anne het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om :).

De gedachte dat hij met iemand anders bezig is, maakt mij misselijk.
Of het nou afgesproken is, met toestemming is, of niet.

Ik ben daar een te jaloers persoon voor. Zelfkennis enzo.
Dit. En ik zou het 'vies' vinden als mijn vriend met een ander heeft gezoend of wat dan ook en dan de volgende dag met mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 8 april 2015 @ 16:18:14 #198
443064 goforfun2012
Heerlijk vaag
pi_151486306
hem een nekschot geven :P. haha open relatie.. noo way hoor
  woensdag 8 april 2015 @ 16:19:56 #199
441440 aquawoman
Bitch please
pi_151486379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Werkman het volgende:
Je partner laat weten behoefte te hebben aan andere (seksuele) contacten dan jij.
Ze/Hij wil jullie relatie voortaan op deze manier inrichten.

Hoe reageer je en wat zou je doen?
Gesteld aan diegenen die nooit een open relatie hebben gehad.
En nee, Ik heb het niet bij de hand en zelf geen behoefte aan.
Ik zou aangeven dat ik het graag liever binnen onze dichte relatie wil oplossen - als hij zich niet voldoende bevredigd voelt binnen de relatie, kunnen we samen proberen om daar aan te werken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_151486631
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:19 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik zou aangeven dat ik het graag liever binnen onze dichte relatie wil oplossen - als hij zich niet voldoende bevredigd voelt binnen de relatie, kunnen we samen proberen om daar aan te werken.
en als het dat niet is 'zich niet voldoende bevredigd voelen' kun je het sowieso prima met z'n tweeën af *O*
compact en kleverig.
pi_151508276
Ligt eraan hoe ver de relatie is. Als zoiets al na een jaar wordt geopperd dan ga ik niet akkoord en zou ik het ook meteen uitmaken, want dan ben ik blijkbaar niet genoeg in een fase dat een relatie nog helemaal nieuw zou moeten zijn e.d., maar als mijn huidige partner het zou vragen (verloofd, bijna 5 jaar samen) zou ik het gaan overdenken. Waarschijnlijk zou ik wel ja zeggen, maar dan wel met enkele voorwaarden. Dat we er dan wel open over praten en er nog steeds niks achter elkaars rug om gebeurd. En dat het max 1-2 met dezelfde persoon gebeurd, zodat er geen gevoelens bij komen kijken en misschien ook wel iets zeggen dat ik het niet fijn zou vinden als hij elke maand met iemand anders het bed in zou duiken, maar dat ik het prima vind als hij minder vaak dan dat met iemand anders het bed in duikt. Dat we er grapjes over kunnen maken en ons niet hoeven schamen als we erover praten naar elkaar.
pi_151509431
Jij maakt ook al de fout dat t zou gaan om niet genoeg hebben aan iemand. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn :{
compact en kleverig.
pi_151509978
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij maakt ook al de fout dat t zou gaan om niet genoeg hebben aan iemand. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn :{
Waarschijnlijk dezelfde redenatie dat wanneer je verliefd wordt op iemand anders, je relatie niet goed is. Voor mij ook al zo'n onzin.
Don't you love her madly?
pi_151514103
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet :P Als je verder bent in een relatie kan ik het me heel goed voorstellen dat je ook af en toe met anderen het bed in wilt. Mijn punt is dat ik het wel apart zou vinden als dat al zou ontstaan binnen 1 jaar van de relatie, want dan zou je nog echt van elkaar moeten kunnen genieten e.d :P is voor iedereen anders natuurlijk. Is geen foute mening :)
pi_151514332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet :P Als je verder bent in een relatie kan ik het me heel goed voorstellen dat je ook af en toe met anderen het bed in wilt. Mijn punt is dat ik het wel apart zou vinden als dat al zou ontstaan binnen 1 jaar van de relatie, want dan zou je nog echt van elkaar moeten kunnen genieten e.d :P is voor iedereen anders natuurlijk. Is geen foute mening :)
mja, zie je niet wat je schrijft dan?

Mijn punt is dat ik het wel apart zou vinden als dat al zou ontstaan binnen 1 jaar van de relatie, want dan zou je nog echt van elkaar moeten kunnen genieten

Dan suggereer je toch dat mensen die t wél binnen n jaar over n open relatie hebben niet echt van elkaar genieten, en zojuist dat ze dan niet genoeg hebben aan elkaar. En imo is dat onzin.

Of is t onlogisch om t zo op te vatten?
compact en kleverig.
pi_151514433
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mja, zie je niet wat je schrijft dan?

Mijn punt is dat ik het wel apart zou vinden als dat al zou ontstaan binnen 1 jaar van de relatie, want dan zou je nog echt van elkaar moeten kunnen genieten

Dan suggereer je toch dat mensen die t wél binnen n jaar over n open relatie hebben niet echt van elkaar genieten, en zojuist dat ze dan niet genoeg hebben aan elkaar. En imo is dat onzin.

Of is t onlogisch om t zo op te vatten?
Nee, is wel logisch om zo op te pakken hoor ;) Maar ik bedoel het echt persoonlijk. Ik beoordeel anderen niet als die binnen het jaar al een open relatie willen. Alleen hun kunnen dan inzien of ze wel genoeg hebben aan elkaar en daar ga ik dan ook gewoon van uit. Puur voor mezelf sprekend...hoe ik het zou ervaren..(dus niet hoe ik anderen beoordeel o.i.d.) is dat ik geen goed gevoel zou hebben bij de relatie als mijn partner of ik al binnen het jaar de relatie open willen gooien. Na 2-3 jaar vind ik het voor mezelf minder een probleem.
pi_151514567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nee, is wel logisch om zo op te pakken hoor ;) Maar ik bedoel het echt persoonlijk. Ik beoordeel anderen niet als die binnen het jaar al een open relatie willen. Alleen hun kunnen dan inzien of ze wel genoeg hebben aan elkaar en daar ga ik dan ook gewoon van uit. Puur voor mezelf sprekend...hoe ik het zou ervaren..(dus niet hoe ik anderen beoordeel o.i.d.) is dat ik geen goed gevoel zou hebben bij de relatie als mijn partner of ik al binnen het jaar de relatie open willen gooien. Na 2-3 jaar vind ik het voor mezelf minder een probleem.
ok. Duidelijk.
Kan me ook voorstellen dat t andersom zou zijn.
Nooit ook maar iets gehoord over dat n open relatie wel interessant lijkt en dan pats-boem na drie jaar begint hij/zij er ineens over.
HEB JE DAN NIET GENOEG MEER AAN MIJ?! :'(
Dat lijkt mij ook best raar :+
compact en kleverig.
pi_151514682
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok. Duidelijk.
Kan me ook voorstellen dat t andersom zou zijn.
Nooit ook maar iets gehoord over dat n open relatie wel interessant lijkt en dan pats-boem na drie jaar begint hij/zij er ineens over.
HEB JE DAN NIET GENOEG MEER AAN MIJ?! :'(
Dat lijkt mij ook best raar :+
Mee eens, dat lijkt mij ook heel erg raar. Het kan best op een bepaald moment dat een van de twee partijen toch realiseert dat hij of zij zich er niet prettig bij voelt, maar dan moet je niet meer met argumenten als ''heb je dan niet genoeg meer aan mij'' komen, want je bent er gezamenlijk op uit gekomen dat je op een bepaald punt een open relatie wel zag zitten.
pi_151669051
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
Blij zijn.
Goh. Had ik niet achter je gezocht. Je leek me altijd zo'n normaal meisje.

OT: zou t niet doen, en daarbij ernstig gaan twijfelen aan onze relatie. denk dat ik het er uiteindelijk zelfs om zou uitmaken, tbqh. want zoiets kan je niet wegstoppen, denk ik. dan blijf je lopen met de gedachte dat zij eigk andere mensen wil neuken. en ik denk ook (al eerder gezegd door anderen) dat de kans zou bestaan dat ze al vreemd is gegaan/al iemand anders heeft.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2015 03:15:46 ]
pi_151669115
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dat iemand polst hoe de ander erover denkt betekend niet dat dat persoon gelijk niet meer te vertrouwen is. Vreemdgaan is echt andere koek namelijk, iemand brengt het niet voor niets bij zijn/haar partner.
Ik denk dat het voor de meesten hier die er niets in zien niet gaat om of die persoon nog te vertrouwen is. Niet alleen dat, iig. Voor mij persoonlijk zou het meer zijn dat we er blijkbaar dus compleet anders in staan, en ik mijn tijd niet verder zou willen verdoen door in een relatie te blijven met die persoon. Vind ik niet gek ook. Ik zou zeker willen dat ze het me vertelde, en ik zou dat ook erg waarderen. Maar dan alleen zodat we gewoon op een goede manier uit elkaar zouden kunnen gaan, zonder ruzie. Want ik zou nooit meer het zelfde naar haar kunnen kijken. Mijn gevoel zou veranderen door die info. Ik zou teleurgesteld zijn, tuurlijk, maar ik zou het tof vinden dat ze het me eerlijk verteld had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')