Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ik wil een promo team...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef knokkels het volgende:
Woohoo![]()
Met een leuke auto, veel speakers, bestickering erop. Alles![]()
Goede TT
Met goede bipsen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard bestaande uit alleen dames
Dat spreekt bij mij voor zich...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard bestaande uit alleen dames
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef tailfox het volgende:
INVADERS MUST DIEEE.
nummer voor wilders dit
Zijn haar is een invader uit een ander tijd perlkquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
1700 belde, ze wilden hun haardracht terug
Zou hij nou liever zijn, als ie zijn haar eraf zou laten knippen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zijn haar is een invader uit een ander tijd perlk
ik voor zie een fotoshopquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou hij nou liever zijn, als ie zijn haar eraf zou laten knippen?
ToT, doe je dingquote:
Dan zou je toch wel denken dat ie enigszins gewend is aan Islam?quote:
Dan ben je wel verplicht om de twee verzoekjes te draaien he?quote:
Op Bali is er geen/nauwelijks islam...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel denken dat ie enigszins gewend is aan Islam?
Moet ik écht beginnen met een Rickroll?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan ben je wel verplicht om de twee verzoekjes te draaien he?
Ik weet niet waar het mis gegaan is met hem, maar sorry, ik heb zelf ook geen hoge pet op van moslims. Maar goed ik vind katholieken ook idioten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel denken dat ie enigszins gewend is aan Islam?
komt echt niet door mijquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet ik écht beginnen met een Rickroll?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon lisa, Amy & Shelley draaien wordt Spezz gerickrolledquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fatsoensafspraakquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is de regel…
Of je wacht met je show
ik wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb deze niet aangevraagd trouwens…
Komt goed hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is de regel…
Of je wacht met je show
Whehehe het wordt een anderequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ja knokkels, dat wordt dus Together Forever draaien
quote:
Ramblin' Man, est ikkequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:07 schreef MadMaster het volgende:
En dat was bijna uur één van de uitzending...
whehehe die is leuk, maar past niet in mijn show, want geen industrial of EBMquote:
industrial is allemaal massageproduceerd in china.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe die is leuk, maar past niet in mijn show, want geen industrial of EBM
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
industrial is allemaal massageproduceerd in china.
Gup spreekt geen UTF8quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Crüxshadows - Tears (Apoptygma Berzerk Remix)
laat gub dat spreken danquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup spreekt geen UTF8
Heb ik eens een keer een handige site voor gezien, maar daar hebben we niets aan nu natuurlijk![]()
Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoequote:
zelfde hoe je Frans leerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoe
Je hebt ze erbij die niet echt geweldig zijn iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:19 schreef robdriessen het volgende:
Enige industrial act die ik ooit live gezien heb was Tactical Sekt. En mijn God wat waren die SLECHT
Mais, je parle Français. Je ne parle pas l'UTF8.quote:
Einstürzende Neubauten werd in 1992 ook niet gewaardeerd door het U2 publiek in de Kuip.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:19 schreef robdriessen het volgende:
Enige industrial act die ik ooit live gezien heb was Tactical Sekt. En mijn God wat waren die SLECHT
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Einstürzende Neubauten werd in 1992 ook niet gewaardeerd door het U2 publiek in de Kuip.
Flessen vanuit het publiek op het podium, band teruggooien, einde tour voor band...
Я не говорю по Francais.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mais, je parle Français. Je ne parle pas l'UTF8.
Ik denk dat men dat bij het management van U2/MoJo iets verkeerd ingeschat had, ja.quote:
cyrillisch,quote:
een russisch taalpakket installeren?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet nogsteeds weten hoe je dat typt op PC.
maarja dan moet je al je toetsen reworken ;pquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
een russisch taalpakket installeren?
stickertjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
maarja dan moet je al je toetsen reworken ;p
Typen met stokjes is een ramp...quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
een russisch taalpakket installeren?
Zo heb ik nog een tijdje op een Japanse Windows versie gewerkt.
Best lastig![]()
Eten met stokjes gaat ook, typen moet kunnen. Wel een gevorderde moeilijkheidsgraadquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typen met stokjes is een ramp...
zoveel typ ik niet in het russich anders heb ik altijd mobielquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
stickertjes
Of Russisch fysiek toetsenbord
ik denk dat ik dan mijn toetsen probeer te eten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eten met stokjes gaat ook, typen moet kunnen. Wel een gevorderde moeilijkheidsgraad
Daar hoort ook een waarschuwing op natuurlijk, dat die toetsen niet geschikt zijn voor consumptiequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan mijn toetsen probeer te eten.
Dat is op zich wel te regelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nu verwacht ik eigenlijk ook nog Giorgio Moroder in dit program
Ik ook, From Here To Eternity inclusief uitloop...quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nu verwacht ik eigenlijk ook nog Giorgio Moroder in dit program
Ook in het electro genre zijn ze niet vies van een coverquote:
Howdy, Symphquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik ben even druk en we zijn een heel topic verder
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:40 schreef Symphonic het volgende:
Als de mailbox geluid zou maken had ik de hele dag muziek
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mailquote:
ze krijgen betaalt per teken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mail
Mailtjes van 17 pagina's waar dan op pagina 17 in een heel lulverhaal de essentie staat die ze in 1 regel hadden afgekund... Pffff moe word ik van die mensen
Stuur een mail terug dat ie niet goed door je bureaucratiefilter gekomen is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mail
Mailtjes van 17 pagina's waar dan op pagina 17 in een heel lulverhaal de essentie staat die ze in 1 regel hadden afgekund... Pffff moe word ik van die mensen
whehehequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Annie met iets anders dan een overnachting in Metropolis in onze duisternis...
quote:
quote:
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stuur een mail terug dat ie niet goed door je bureaucratiefilter gekomen is?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:
Beste zeurende collega,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:
Beste zeurende collega,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit is 'm wel, Knockers...![]()
Zo meteen begint komt de break en dan het zangkoortje...
Volgens mij was ie afgekapt voordat het koortje begon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit is 'm wel, Knockers...![]()
Zo meteen begint komt de break en dan het zangkoortje...
Ja, dat zit in de overgang naar de volgende track:quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij was ie afgekapt voordat het koortje begon?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zit in de overgang naar de volgende track:
"From Here to Eternity" - 5:58
"Faster Than The Speed Of Love" - 1:54
"Lost Angeles" - 2:44
"Utopia - Me Giorgio" - 3:24
"From Here To Eternity (Reprise)" - 1:45
"First Hand Experience In Second Hand Love" - 5:02
"I'm Left, You're Right, She's Gone" - 5:08
"Too Hot To Handle" - 4:51
Ow wacht ja, daarom had ik hem ook al een tijdje in de boycot..quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind Felix niet lief meer sinds zijn ongelukkige uitspraken.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor..
Tot ergens later in de avond
(straks eerst weer knolhobbelen enzo)
Knolhobbelze en tot later in den avond Symphquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor..
Tot ergens later in de avond
(straks eerst weer knolhobbelen enzo)
Vroeger, toen het snoep nog écht wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Spezza19 het volgende:
Koetjesrepen smaken niet meer zoals ik gewend ben
Wat een deceptie
Dat kan je wel stellen jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroeger, toen het snoep nog écht was
Bij de Lentetuin in Breezand (veel bloemen, agrarisch enzo) hadden ze vroeger een oud hollandsche snoepkraam vlak naast de studio van de regionale omroep die daar draaidequote:
Ja, op meer plekken in Nederland heb je nog wel van die nostalgische winkeltjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij de Lentetuin in Breezand (veel bloemen, agrarisch enzo) hadden ze vroeger een oud hollandsche snoepkraam vlak naast de studio van de regionale omroep die daar draaide![]()
Daar zat ik "wel vaak"
Ik wil gewoon voor een gulden mijn hele rugzak kunnen vullenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, op meer plekken in Nederland heb je nog wel van die nostalgische winkeltjes
Wel met hedendaagse prijzen…
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor een gulden mijn hele rugzak kunnen vullen
quote:
Precies.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor een gulden je zak legen, kan dat nog ergens?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toiletquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een gulden je zak legen, kan dat nog ergens?
Hoi George!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toilet
Dat klinkt fout
Jawbreakersquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.
Vroeger, toen Spezza nog kinder-Spezza was, en hij zijn 5 gulden zakgeld kreeg, ging hij naar het tankstation waar je allemaal 5 cent snoepjes kon kopen…
En dan gewoon ook 5 euro aan snoep in die papieren zak gooien
Kikkertjes, zoute rijen, dubbel dip, jawbreakers, noem het maar op
quote:
En wie tref ik daar aan? George Michael ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toilet
Dat klinkt fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |