quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:40 schreef Symphonic het volgende:
Als de mailbox geluid zou maken had ik de hele dag muziek
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mailquote:
ze krijgen betaalt per teken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mail
Mailtjes van 17 pagina's waar dan op pagina 17 in een heel lulverhaal de essentie staat die ze in 1 regel hadden afgekund... Pffff moe word ik van die mensen
Stuur een mail terug dat ie niet goed door je bureaucratiefilter gekomen is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mail
Mailtjes van 17 pagina's waar dan op pagina 17 in een heel lulverhaal de essentie staat die ze in 1 regel hadden afgekund... Pffff moe word ik van die mensen
whehehequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Annie met iets anders dan een overnachting in Metropolis in onze duisternis...
quote:
quote:
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stuur een mail terug dat ie niet goed door je bureaucratiefilter gekomen is?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:
Beste zeurende collega,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:
Beste zeurende collega,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit is 'm wel, Knockers...![]()
Zo meteen begint komt de break en dan het zangkoortje...
Volgens mij was ie afgekapt voordat het koortje begon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit is 'm wel, Knockers...![]()
Zo meteen begint komt de break en dan het zangkoortje...
Ja, dat zit in de overgang naar de volgende track:quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij was ie afgekapt voordat het koortje begon?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zit in de overgang naar de volgende track:
"From Here to Eternity" - 5:58
"Faster Than The Speed Of Love" - 1:54
"Lost Angeles" - 2:44
"Utopia - Me Giorgio" - 3:24
"From Here To Eternity (Reprise)" - 1:45
"First Hand Experience In Second Hand Love" - 5:02
"I'm Left, You're Right, She's Gone" - 5:08
"Too Hot To Handle" - 4:51
Ow wacht ja, daarom had ik hem ook al een tijdje in de boycot..quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind Felix niet lief meer sinds zijn ongelukkige uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |