quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:40 schreef Symphonic het volgende:
Als de mailbox geluid zou maken had ik de hele dag muziek
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mailquote:
ze krijgen betaalt per teken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mail
Mailtjes van 17 pagina's waar dan op pagina 17 in een heel lulverhaal de essentie staat die ze in 1 regel hadden afgekund... Pffff moe word ik van die mensen
Stuur een mail terug dat ie niet goed door je bureaucratiefilter gekomen is?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat is nog niet zo erg, maar die neuroten van Zorg en Welzijn sturen gewoon doodleuk 8x dezelfde mail
Mailtjes van 17 pagina's waar dan op pagina 17 in een heel lulverhaal de essentie staat die ze in 1 regel hadden afgekund... Pffff moe word ik van die mensen
whehehequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Annie met iets anders dan een overnachting in Metropolis in onze duisternis...
quote:
quote:
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stuur een mail terug dat ie niet goed door je bureaucratiefilter gekomen is?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:
Beste zeurende collega,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor die afdeling maar een autoreply in ga stellen met de volgende tekst:
Beste zeurende collega,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit is 'm wel, Knockers...![]()
Zo meteen begint komt de break en dan het zangkoortje...
Volgens mij was ie afgekapt voordat het koortje begon?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit is 'm wel, Knockers...![]()
Zo meteen begint komt de break en dan het zangkoortje...
Ja, dat zit in de overgang naar de volgende track:quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij was ie afgekapt voordat het koortje begon?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zit in de overgang naar de volgende track:
"From Here to Eternity" - 5:58
"Faster Than The Speed Of Love" - 1:54
"Lost Angeles" - 2:44
"Utopia - Me Giorgio" - 3:24
"From Here To Eternity (Reprise)" - 1:45
"First Hand Experience In Second Hand Love" - 5:02
"I'm Left, You're Right, She's Gone" - 5:08
"Too Hot To Handle" - 4:51
Ow wacht ja, daarom had ik hem ook al een tijdje in de boycot..quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind Felix niet lief meer sinds zijn ongelukkige uitspraken.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor..
Tot ergens later in de avond
(straks eerst weer knolhobbelen enzo)
Knolhobbelze en tot later in den avond Symphquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor..
Tot ergens later in de avond
(straks eerst weer knolhobbelen enzo)
Vroeger, toen het snoep nog écht wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Spezza19 het volgende:
Koetjesrepen smaken niet meer zoals ik gewend ben
Wat een deceptie
Dat kan je wel stellen jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroeger, toen het snoep nog écht was
Bij de Lentetuin in Breezand (veel bloemen, agrarisch enzo) hadden ze vroeger een oud hollandsche snoepkraam vlak naast de studio van de regionale omroep die daar draaidequote:
Ja, op meer plekken in Nederland heb je nog wel van die nostalgische winkeltjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij de Lentetuin in Breezand (veel bloemen, agrarisch enzo) hadden ze vroeger een oud hollandsche snoepkraam vlak naast de studio van de regionale omroep die daar draaide![]()
Daar zat ik "wel vaak"
Ik wil gewoon voor een gulden mijn hele rugzak kunnen vullenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, op meer plekken in Nederland heb je nog wel van die nostalgische winkeltjes
Wel met hedendaagse prijzen…
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor een gulden mijn hele rugzak kunnen vullen
quote:
Precies.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor een gulden je zak legen, kan dat nog ergens?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toiletquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een gulden je zak legen, kan dat nog ergens?
Hoi George!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toilet
Dat klinkt fout
Jawbreakersquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.
Vroeger, toen Spezza nog kinder-Spezza was, en hij zijn 5 gulden zakgeld kreeg, ging hij naar het tankstation waar je allemaal 5 cent snoepjes kon kopen…
En dan gewoon ook 5 euro aan snoep in die papieren zak gooien
Kikkertjes, zoute rijen, dubbel dip, jawbreakers, noem het maar op
quote:
En wie tref ik daar aan? George Michael ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toilet
Dat klinkt fout
Gewoon geen oogcontact makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wie tref ik daar aan? George Michael ofzo?
oeh, nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de Makro deze dingen nog… toch maar weer eens langs gaan
Jaaaa!! Die roze dingen had je ook nog… even denken hoe ze ook alweer heette...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh, nice![]()
Knettersnoep, weer even jong voelen
Misschien toen ook al, maar hadden wij dat toen niet doorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
Nu ik er over nadenk is Double Dip best een foute naam tegenwoordig voor een snoepje
Deze dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaaaa!! Die roze dingen had je ook nog… even denken hoe ze ook alweer heette...
Swizzels?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de Makro deze dingen nog… toch maar weer eens langs gaan
Die ook ja…quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pop Rocks Rimmed Cocktails. Die naam ook echt he
"Popping" Candy ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pop Rocks Rimmed Cocktails. Die naam ook echt he
een orgasme explosie in je mondquote:
Zegt ie nog wat terug ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:20 schreef tailfox het volgende:
ik moet zo werken.
alleen zoals altijd heerlijk kunnen praten met de vaatwasmaschine
Ik moet nog eten vandaag, ik wacht nog maar even, eerst George Michael en nu dit..quote:
We hebben het over onschuldig kindersnoep hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet nog eten vandaag, ik wacht nog maar even, eerst George Michael en nu dit..
*blub* *sputter* *klink* owja en dan moet ik nog nog borden afruimen van mensen die altijd wel iets te klagen hebben en tegelijk nog paar gerechtenb makenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker trouwens een Industrial/EBM uurtje.
Is genieten...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
ToT en ik hebben daar wel het eea van![]()
Gaan we regelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je mic is veel zachter dan de muziek.
Ja man, we willen je stem ook luid en duidelijk.quote:
* knokkels giet er nog wat koffie inquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, we willen je stem ook luid en duidelijk.
Werkze vosjequote:
quote:
Wel hequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stem is toch echt in de geest van Die Roboter, Kraftwerk waren pioniers. Meesters van de vocoder.
Wat ze tegenwoordig doen is reproduceren van het oude werk, leuk, maar er komen bijna geen baanbrekende nieuwe dingen meer uit. En alleen Ralf Hütter is er nog eigenlijk. Jammer.quote:
Genoeg materiaal van ze beschikbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ze tegenwoordig doen is reproduceren van het oude werk, leuk, maar er komen bijna geen baanbrekende nieuwe dingen meer uit. En alleen Ralf Hütter is er nog eigenlijk. Jammer.
Dat klopt en al hun oude werk blijft goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg materiaal van ze beschikbaar.
Die gasten zijn ook al bijna pensioengerechtigd...
Ik wist dat ik hem nog had.quote:
Dit is een maf nummer om te dansen. Ze hadden vroeger ja ook die maffe poppen.quote:
Dat heb ik onlangs weer 2 keer live mogen meemaken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt en al hun oude werk blijft goed.
Die hebben ze nog, stonden in Paradiso bij dit nummer op het podium...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is een maf nummer om te dansen. Ze hadden vroeger ja ook die maffe poppen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is een maf nummer om te dansen. Ze hadden vroeger ja ook die maffe poppen.
Evoluon? Dat was in 2013?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik onlangs weer 2 keer live mogen meemaken.
[ afbeelding ]
We are the robots!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |