Is genieten...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
ToT en ik hebben daar wel het eea van![]()
Gaan we regelenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je mic is veel zachter dan de muziek.
Ja man, we willen je stem ook luid en duidelijk.quote:
* knokkels giet er nog wat koffie inquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, we willen je stem ook luid en duidelijk.
Werkze vosjequote:
quote:
Wel hequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stem is toch echt in de geest van Die Roboter, Kraftwerk waren pioniers. Meesters van de vocoder.
Wat ze tegenwoordig doen is reproduceren van het oude werk, leuk, maar er komen bijna geen baanbrekende nieuwe dingen meer uit. En alleen Ralf Hütter is er nog eigenlijk. Jammer.quote:
Genoeg materiaal van ze beschikbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ze tegenwoordig doen is reproduceren van het oude werk, leuk, maar er komen bijna geen baanbrekende nieuwe dingen meer uit. En alleen Ralf Hütter is er nog eigenlijk. Jammer.
Dat klopt en al hun oude werk blijft goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genoeg materiaal van ze beschikbaar.
Die gasten zijn ook al bijna pensioengerechtigd...
Ik wist dat ik hem nog had.quote:
Dit is een maf nummer om te dansen. Ze hadden vroeger ja ook die maffe poppen.quote:
Dat heb ik onlangs weer 2 keer live mogen meemaken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt en al hun oude werk blijft goed.
Die hebben ze nog, stonden in Paradiso bij dit nummer op het podium...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is een maf nummer om te dansen. Ze hadden vroeger ja ook die maffe poppen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is een maf nummer om te dansen. Ze hadden vroeger ja ook die maffe poppen.
Evoluon? Dat was in 2013?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik onlangs weer 2 keer live mogen meemaken.
[ afbeelding ]
We are the robots!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |