En wie tref ik daar aan? George Michael ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toilet
Dat klinkt fout
Gewoon geen oogcontact makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wie tref ik daar aan? George Michael ofzo?
oeh, nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de Makro deze dingen nog… toch maar weer eens langs gaan
Jaaaa!! Die roze dingen had je ook nog… even denken hoe ze ook alweer heette...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh, nice![]()
Knettersnoep, weer even jong voelen
Misschien toen ook al, maar hadden wij dat toen niet doorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
Nu ik er over nadenk is Double Dip best een foute naam tegenwoordig voor een snoepje
Deze dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jaaaa!! Die roze dingen had je ook nog… even denken hoe ze ook alweer heette...
Swizzels?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de Makro deze dingen nog… toch maar weer eens langs gaan
Die ook ja…quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pop Rocks Rimmed Cocktails. Die naam ook echt he
"Popping" Candy ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pop Rocks Rimmed Cocktails. Die naam ook echt he
een orgasme explosie in je mondquote:
Zegt ie nog wat terug ook?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:20 schreef tailfox het volgende:
ik moet zo werken.
alleen zoals altijd heerlijk kunnen praten met de vaatwasmaschine
Ik moet nog eten vandaag, ik wacht nog maar even, eerst George Michael en nu dit..quote:
We hebben het over onschuldig kindersnoep hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet nog eten vandaag, ik wacht nog maar even, eerst George Michael en nu dit..
*blub* *sputter* *klink* owja en dan moet ik nog nog borden afruimen van mensen die altijd wel iets te klagen hebben en tegelijk nog paar gerechtenb makenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker trouwens een Industrial/EBM uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |