quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor..
Tot ergens later in de avond
(straks eerst weer knolhobbelen enzo)
Knolhobbelze en tot later in den avond Symphquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor..
Tot ergens later in de avond
(straks eerst weer knolhobbelen enzo)
Vroeger, toen het snoep nog écht wasquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Spezza19 het volgende:
Koetjesrepen smaken niet meer zoals ik gewend ben
Wat een deceptie
Dat kan je wel stellen jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vroeger, toen het snoep nog écht was
Bij de Lentetuin in Breezand (veel bloemen, agrarisch enzo) hadden ze vroeger een oud hollandsche snoepkraam vlak naast de studio van de regionale omroep die daar draaidequote:
Ja, op meer plekken in Nederland heb je nog wel van die nostalgische winkeltjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij de Lentetuin in Breezand (veel bloemen, agrarisch enzo) hadden ze vroeger een oud hollandsche snoepkraam vlak naast de studio van de regionale omroep die daar draaide![]()
Daar zat ik "wel vaak"
Ik wil gewoon voor een gulden mijn hele rugzak kunnen vullenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, op meer plekken in Nederland heb je nog wel van die nostalgische winkeltjes
Wel met hedendaagse prijzen…
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil gewoon voor een gulden mijn hele rugzak kunnen vullen
quote:
Precies.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor een gulden je zak legen, kan dat nog ergens?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toiletquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een gulden je zak legen, kan dat nog ergens?
Hoi George!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, geef jij mij een gulden, dirigeer ik je naar het dichtstbijzijnde openbaar toilet
Dat klinkt fout
Jawbreakersquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.
Vroeger, toen Spezza nog kinder-Spezza was, en hij zijn 5 gulden zakgeld kreeg, ging hij naar het tankstation waar je allemaal 5 cent snoepjes kon kopen…
En dan gewoon ook 5 euro aan snoep in die papieren zak gooien
Kikkertjes, zoute rijen, dubbel dip, jawbreakers, noem het maar op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |