quote:
Ramblin' Man, est ikkequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:07 schreef MadMaster het volgende:
En dat was bijna uur één van de uitzending...
whehehe die is leuk, maar past niet in mijn show, want geen industrial of EBMquote:
industrial is allemaal massageproduceerd in china.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe die is leuk, maar past niet in mijn show, want geen industrial of EBM
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
industrial is allemaal massageproduceerd in china.
Gup spreekt geen UTF8quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Crüxshadows - Tears (Apoptygma Berzerk Remix)
laat gub dat spreken danquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup spreekt geen UTF8
Heb ik eens een keer een handige site voor gezien, maar daar hebben we niets aan nu natuurlijk![]()
Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoequote:
zelfde hoe je Frans leerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoe, Ik weet niet hoe
Je hebt ze erbij die niet echt geweldig zijn iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:19 schreef robdriessen het volgende:
Enige industrial act die ik ooit live gezien heb was Tactical Sekt. En mijn God wat waren die SLECHT
Mais, je parle Français. Je ne parle pas l'UTF8.quote:
Einstürzende Neubauten werd in 1992 ook niet gewaardeerd door het U2 publiek in de Kuip.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:19 schreef robdriessen het volgende:
Enige industrial act die ik ooit live gezien heb was Tactical Sekt. En mijn God wat waren die SLECHT
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Einstürzende Neubauten werd in 1992 ook niet gewaardeerd door het U2 publiek in de Kuip.
Flessen vanuit het publiek op het podium, band teruggooien, einde tour voor band...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |